Mitäs syntiä ne pienet lapset tekivät, hokee hellari.
27 Niin he lähtivät pois Koorahin, Daatanin ja Abiramin asumuksen ympäriltä. Mutta Daatan ja Abiram olivat tulleet ulos ja asettuneet majojensa ovelle vaimoinensa ja SUURINE JA PIENINE LAPSINENSA.
31 Tuskin oli hän saanut kaiken tämän sanotuksi, niin maa halkesi heidän altansa
32 ja maa avasi kitansa ja nielaisi heidät, heidän asuntonsa, KAIKEN KOORAHIN VÄEN ja kaikki heidän tavaransa.
Mitäs syntiä ne pienet lapset tekivät, hokee hellari
45
<50
Vastaukset
- Anonyymi
eihän helluntailaiset usko mitään muutakaan , kuin sen , mikä NÄKYY . . .
"Jumalan valtakunta ei tule nähtävällä tavalla, EIKÄ voida sanoa: `Katso , täällä se
on`, tahi: ´Tuolla` ; sillä katso, Jumalan valtakunta on SISÄLLISESTI teissä."
Luuk: 17: 20-21
helluntailaiset ei uskosta ymmärrä mitään muuta kuin ULKONAISEN !!!- Anonyymi
Ulkokultaisuus on se vanha HAPATUS.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkokultaisuus on se vanha HAPATUS.
Hellareilla on paljon vammaisia lapsia nuoria ja riivattu ja myös. Jehovilla.
- Anonyymi
Israelin Jerusalem on loppusodoman ja harmageddon on Israelissa te väärät opettajat
- Anonyymi
4Moos.16:30-34 Mutta jos Herra antaa jotakin erikoista tapahtua ja maa avaa kitansa ja nielaisee heidät kaikkinensa, niin että he elävältä suistuvat tuonelaan, niin siitä tietäkää, että nämä miehet ovat pilkanneet Herraa. Tuskin oli hän saanut kaiken tämän sanotuksi, niin maa halkesi heidän altansa ja maa avasi kitansa ja nielaisi heidät, heidän asuntonsa, kaiken Koorahin väen ja kaikki heidän tavaransa. Ja he suistuivat kaikkinensa elävältä tuonelaan, ja maa peitti heidät; ja niin heidät hävitettiin seurakunnan keskeltä. Ja koko Israel, joka oli heidän ympärillänsä, pakeni kuullessaan heidän huutonsa, sillä ne pelkäsivät maan nielaisevan heidätkin. 4Moos.26:9-11.
- Anonyymi
🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱✡️🤩🤩👿✡️✡️✡️✡️🐏🐏🐏🐏🐏🦄🦄🦄🦄🐫🐫🐐🐐siinä sitä mentiin Mesopotaniaan rytinällä. Wikipedia mesopotania ( se Babylon).
- Anonyymi
Jospa aloittaja toisit esille kirjoitukset asiayhteydessään, tai edes jonkin verran asiayhteydessään.
Ei tuossa tekstikohdassa mainita pienten lasten syntejä, tai lasten syntejä, vaan mikä tapahtui, se tapahtui miesten syntien vuoksi.
26 Ja hän puhui seurakunnalle sanoen: "Siirtykää pois näiden jumalattomien miesten majoilta älkääkä koskeko mihinkään, mikä on heidän, ettette tuhoutuisi kaikkien heidän syntiensä tähden".
27 Niin he lähtivät pois Koorahin, Daatanin ja Abiramin asumuksen ympäriltä. Mutta Daatan ja Abiram olivat tulleet ulos ja asettuneet majojensa ovelle vaimoinensa ja suurine ja pienine lapsinensa.
28 Ja Mooses puhui: "Tästä te tietäkää, että Herra on minut lähettänyt tekemään kaikki nämä teot ja etteivät ne ole tapahtuneet minun omasta tahdostani:
29 jos nämä kuolevat samalla tavalla, kuin muut ihmiset kuolevat, ja heidän käy, niinkuin kaikkien muiden ihmisten käy, niin ei Herra ole minua lähettänyt.
30 Mutta jos Herra antaa jotakin erikoista tapahtua ja maa avaa kitansa ja nielaisee heidät kaikkinensa, niin että he elävältä suistuvat tuonelaan, niin siitä tietäkää, että nämä miehet ovat pilkanneet Herraa."
31 Tuskin oli hän saanut kaiken tämän sanotuksi, niin maa halkesi heidän altansa
32 ja maa avasi kitansa ja nielaisi heidät, heidän asuntonsa, kaiken Koorahin väen ja kaikki heidän tavaransa.
33 Ja he suistuivat kaikkinensa elävältä tuonelaan, ja maa peitti heidät; ja niin heidät hävitettiin seurakunnan keskeltä.
(4Moos 16)
Ja jatkahan lukemista eteenpäin, niin ...
42 Mutta kun kansa kokoontui Moosesta ja Aaronia vastaan, niin he kääntyivät ilmestysmajaan päin, ja katso, pilvi peitti sen, ja Herran kirkkaus näkyi.
43 Silloin Mooses ja Aaron menivät ilmestysmajan edustalle.
44 Ja Herra puhui Moosekselle sanoen:
45 "Poistukaa tämän joukon luota, niin minä tuokiossa heidät tuhoan". Silloin he lankesivat kasvoillensa.
46 Ja Mooses sanoi Aaronille: "Ota hiilipannu ja viritä siihen tuli alttarilta, pane siihen suitsuketta ja vie se nopeasti seurakunnan luo ja toimita heille sovitus, sillä viha on lähtenyt liikkeelle Herran tyköä, vitsaus on jo alkanut".
47 Ja Aaron teki, niinkuin Mooses oli käskenyt, ja riensi seurakunnan keskelle, ja katso, vitsaus oli jo alkanut kansan keskuudessa. Silloin hän suitsutti ja toimitti kansalle sovituksen.
48 Ja hänen siinä seisoessaan kuolleitten ja elävien vaiheella vitsaus taukosi.
49 Mutta niitä, jotka vitsauksesta kuolivat, oli neljätoista tuhatta seitsemänsataa henkeä, paitsi niitä, jotka saivat surmansa Koorahin tähden.
50 Sitten Aaron palasi takaisin Mooseksen luo ilmestysmajan ovelle, ja vitsaus oli tauonnut.
Pelastuksen evankeliumin, totuuden ja sydämen uskon puolesta.
Usko Toivonen- Anonyymi
DAA DAA. DAA. DAADADAADA. Mooses kuoli siinailla Aaron on kuollut myös Mirjami on kuollut no DAADADAADA. Kuningas David poika kuoli David kuoli Salomo kuoli . Daaaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
DAA DAA. DAA. DAADADAADA. Mooses kuoli siinailla Aaron on kuollut myös Mirjami on kuollut no DAADADAADA. Kuningas David poika kuoli David kuoli Salomo kuoli . Daaaa.
Kuolleita ovat kovia varastamaan lähiöissä nämä piraatti aarnonit mirjamit Moosekset. Varastettu tavara on heille tuhoon vihittyä myös Sodoman väkivalta synti .
- Anonyymi
Vitsaukset juutalaisille siinailla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitsaukset juutalaisille siinailla
LUETAAN KIRJAA NAAHUM
- Anonyymi
Helluntailaiset eivät tunnusta syntiä itse synnin olemuksena, kuten eivät vanhurskauttakaan itse hengentilana, vaan ainoastaan tekoina.
He eivät tunnusta, että ihminen koko olemukseltaan, jo heti kun nk. sikisi, myös syntyi synnin olemuksen omaavaan ihmissuvun edustajaan.
Kissa synnyttää kissanpentuja. Ne eivät voi itse valita (kuten omien sanojensa mukaan helluntailaiset ja setalaiset) haluavatko ne olla kissoja, vai mieluummin esim. koiria. Vaikka ne opettelisivat haukkumaan, ne ovat silti kissoja, mutta kieltämättä jokin pahasti viiraa niiden korvien välissä.
Psalmi 51: 1-19
1 Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi, kun profeetta Naatan tuli hänen luokseen, sen jälkeen kuin hän oli yhtynyt Batsebaan.
Jumala, ole minulle armollinen hyvyytesi tähden; pyyhi pois minun syntini suuren laupeutesi tähden.
2 Pese minut puhtaaksi rikoksestani, puhdista minut synnistäni.
(Anteeksianto)
3 Sillä minä tunnen rikokseni, ja minun syntini on aina minun edessäni.
(Synnintunto)
4 Sinua ainoata vastaan minä olen syntiä tehnyt, tehnyt sitä, mikä on pahaa sinun silmissäsi; mutta sinä olet oikea puheessasi ja puhdas tuomitessasi.
(Sinua ainoata vastaan = syvin syntisyyden olemus.)
5 Katso, minä olen synnissä syntynyt, ja äitini on minut synnissä siittänyt.
(Perisynti)
6 Katso, totuutta sinä tahdot salatuimpaan saakka, ja sisimmässäni sinä ilmoitat minulle viisauden.
(Totuutta Sinä tahdot !!!)
7 Puhdista minut isopilla, että minä puhdistuisin, pese minut, että minä lunta valkeammaksi tulisin.
8 Anna minun kuulla iloa ja riemua, että ihastuisivat ne luut, jotka särkenyt olet.
9 Peitä kasvosi näkemästä minun syntejäni, pyyhi pois kaikki minun pahat tekoni.
(Armahda!)
10 Jumala, luo minuun puhdas sydän ja anna minulle uusi, vahva henki.
11 Älä heitä minua pois kasvojesi edestä, äläkä ota minulta pois Pyhää Henkeäsi.
(Pyhän Hengen vaikuttama puhdas sydän, eli puhdas omatunto, yhdessä synnintunnon kanssa)
12 Anna minulle jälleen autuutesi ilo, ja tue minua alttiuden hengellä.
13 Minä tahdon opettaa väärille sinun tiesi, että syntiset sinun tykösi palajaisivat.
14 Päästä minut verenvioista, Jumala, minun autuuteni Jumala, että minun kieleni riemuitsisi sinun vanhurskaudestasi.
(Verenviat = Perisynti)
15 Herra, avaa minun huuleni, että minun suuni julistaisi sinun kiitostasi.
16 Sillä ei sinulle kelpaa teurasuhri, sen minä kyllä antaisin; polttouhri ei ole sinulle mieleen.
(Helluntailaisten tarjoamat lihalliset ja ulospäin näyttävät "parannuksenteot", joilla, TEOILLA, ei HENGELLÄ hellari "todistaa uskostaan"!)
17 Jumalalle kelpaava uhri on särjetty henki; särjettyä ja murtunutta sydäntä et sinä, Jumala, hylkää.
(Särjetty henki = Synnintunnossa elävä, Kristuksessa pyhä. Vain Pyhä Henki voi herättää ja ylläpitää synnintuntoa. Jumalattomalla ei tätä synnintuntoa ole.)
18 Osoita armossasi hyvyyttä Siionille, rakenna Jerusalemin muurit.
(Siion / Jerusalem = profeetallinen ennustus myös Kristuksessa uskovien hengentilasta. "Uudelleenrakenna Hengen muurit, armahda näitä syntisiä!")
19 Silloin sinulle kelpaavat oikeat teurasuhrit, polttouhrit ja kokonaisuhrit; silloin uhrataan härkiä sinun alttarillasi.
(Uudestisyntyneen hengessä vaikuttamat Kristuksen lahjavanhurskauden hedelmät.)
🥀- Anonyymi
DAADAA DAVID KUOLI . KOITA HEI KOKEILLA JEESUSTA.
- Anonyymi
DAVIDIN POIKA KUOLI
- Anonyymi
Helluntailaiset eivät usko Raamattuun. Ne uskoo Idolinsa Parhamin oppeja ja henkeä ja niitä tekoja seuraavat ja yrittävät salata ne.
Valitun kansan kuningas Daavid tunnusti olevansa perisynnin alainen heti sikiämisestä alkaen Adamin sukuun, kuten kaikki muutkin ihmiset ovat erossa Jumalasta perisynnin saastuttamia. Daavid oli Jumalan mieleinen mies.
Room. 5:12 Perisynti
"Niin kuin yhden ihmisen tottelemattomuus teki kaikista syntisiä."
Yhden ainoan ihmisen teko toi maailmaan synnin ja synnin mukana kuoleman. Näin on kuolema saavuttanut kaikki ihmiset, koska kaikki ovat tehneet syntiä. [1. Moos. 2:17, 1. Moos. 3:6,19; Ps. 51:7]
Ps, 51:7 "Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alaiseksi olen siinnyt äitini kohtuun."- Anonyymi
Helluntailaisuus on demoninen valheen henkivalta, joka sitoo ihmisen itseeensä. Sieltä et pois pääse ennen kuin maksat en viimeisenkin rovon.
- Anonyymi
YHWH TAPPOI DAVIDIN POJAN
- Anonyymi
Parhamin valtakunnasta Sodomasta ja Gomorrasta ei löytynyt niitä synnittömiä ja vanhurskaita eli Jumalalle kelpaavia ihmisiä sitä vaadittua kymmentä kappaletta.
Pieniä lapsiakin sen kokoisissa kaupungeissa oli tuhansia.
Perisynti kun tekee kaikista meistä syntisiä heti Adamin sukuun sikiämisen yhteydessä.
Niin kuin yhden ihmisen tottelemattomuus teki kaikista syntisiä.
Helluntailailaiet ovat Haagarin perillisiä ja itseään synnittömänä pitävän Ismaelin rintaperillisiä.- Anonyymi
Nooan päivät. Vain kahdeksan ihmistä pelastui Arkissa, veden kantamana.
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.Amerikasta tänne tuotu harhaoppinen lahkolaisuus, kuten helluntaiaisuus on pimeydestä ja pahuudesta lähtöisin. Ne yrittää estää lapsien pääsyn kasteessa sisälle Nooan Arkkiin eli Jumalan valtakuntaan.
- Anonyymi
Moskeijassa on oikein sen nimisiä kuin kuollut ISMAEL ISMAIL JA SMA EL SMUEL HAGAR AGAR JA AGA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.Ei kun synagogalla palvotaan kuolleita kuollut David ja Siinain Siionin vuoria eikä ne älyä muuttaa sinne. Varastettua tavaraa kuljettaa sinne mikä on kirous.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amerikasta tänne tuotu harhaoppinen lahkolaisuus, kuten helluntaiaisuus on pimeydestä ja pahuudesta lähtöisin. Ne yrittää estää lapsien pääsyn kasteessa sisälle Nooan Arkkiin eli Jumalan valtakuntaan.
Ne on juutalaisia jahveja nehän ei edes tiedä Israelin kartasta missä on HAR mageddon alue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on juutalaisia jahveja nehän ei edes tiedä Israelin kartasta missä on HAR mageddon alue.
Jisreelin laaksossa on harmageddon
- Anonyymi
Voi tuota umpisokeutta !!!
Te raukat ette tajua hölkäsen pölähtävää Hengellisistä asioista !
Siis !
Ei ihmisen luonnollinen kuolema ole mikään kauhea asia ja vääryys !!!
Hengellisesti tärkeää on se, että Elääkö ihminen, vaikka hän on kuollut, siis luonnollisesti !!!!
Te raukat väitätte viattomien / synnittömien vauvojen ja pikku lasten joutuneen helvetin tuleen, vaikka Jumala ei hukuta synnittömiä !!!
Siis teille luonnolista kuolemaa pelkääville, luonnollinen kuolema on kauhea rangaistus !!!
Minulle uudestisyntyneenä uskovana, se tarkoittaa vain Kotiin pääsyä, mikä on ERITTÄIN HYVÄ asia !
Haluaisin nyt jo päästä Taivaan Kotiin, eli luonnollinen kuolema olisi minulle halpotus, sillä siten pääsisin täältä pahasta maailmasta pois viimein !!!
Siis ihan kuten Paavalikin kertoo omalla kohdallaan:
21 Sillä elämä on minulle Kristus, ja kuolema on voitto.
22 Mutta jos minun on eläminen täällä lihassa, niin siitä koituu hedelmää työlleni, ja silloin en tiedä, minkä valitsisin.
23 Ahtaalla minä olen näiden kahden välissä: halu minulla on täältä eritä ja olla Kristuksen kanssa, sillä se olisi monin verroin parempi;
Eli te raukat ette käsitä edes perus asioita:
21 Ja Martta sanoi Jeesukselle: "Herra, jos sinä olisit ollut täällä, niin minun veljeni ei olisi kuollut.
22 Mutta nytkin minä tiedän, että Jumala antaa sinulle kaiken, mitä sinä Jumalalta anot."
23 Jeesus sanoi hänelle: "Sinun veljesi on nouseva ylös".
24 Martta sanoi hänelle: "Minä tiedän hänen nousevan ylösnousemuksessa, viimeisenä päivänä".
25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.
26 Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"- Anonyymi
Niin ja teidän raukkojen kuolemanpelkonne kertoo teistä paljon, sillä Sana sanoo:
14 Koska siis lapsilla on veri ja liha, tuli hänkin niistä yhtäläisellä tavalla osalliseksi, että hän kuoleman kautta kukistaisi sen, jolla oli kuolema vallassaan, se on: perkeleen,
15 ja vapauttaisi kaikki ne, jotka kuoleman pelosta kautta koko elämänsä olivat olleet orjuuden alaisia.
Tämän mukaan siis te ette ole edes uskossa vielä !!!
Kun luonnollinen kuolema on teille yhä peloittava ja paha asia !!! - Anonyymi
Kuule lestadiolaiset laittaa saatanalle ihmisiä jotka uskoo Jeesukseen eikä ole tehnyt mitään väärää tyyliin kuin syytön Jeesus ristillä.
- Anonyymi
Arvatkaas mitä tuomiot saa judet väärentämisestä kristittyjen tappamisesta.
- Anonyymi
Villitsevät valheen henget viskoo hellareita nurin selälleen ja toiset uskottelee heille, että nyt sinä ole matkalla taivaaseen ja juuri koit sen pelastusvarmuuden.
Uskonlahkojen hurmoskokemuksia lahkoissa luullaan milloin taivasmatkoiksi, henkikasteiksi, ihmeparantumiseksi ja vaikka miksi mitä vaan selityksiä lahkosaarnaajat siellä heille keksii.
Ylivainiokin uskotteli, että tapahtui 1403 ihmeparanemista helluntailaisten lahkossa.
Valheen henki sitä sellaista teettää, ei Totuuden Henki. - Anonyymi
Kaikki ihmiset 0 -100 vuoteen ovat syntisiä paitsi lahkolaisina helluntailaiset eivät.
- Anonyymi
Hellarit syntyy synnittömiä, osa Kerubeina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hellarit syntyy synnittömiä, osa Kerubeina.
Parhami on ylennetty kirkkauteen ja julistettu pyhimykseksi.
- Anonyymi
Ai tosta tulee daa daa daa.
- Anonyymi
Onko nämä tarinat nyt niiden vapaiden luterilaisten aikaansaamia suuren pöljyyden osoituksia vai siriukseltako nuo tekstit tulee !?
se taitaa olla niin että ne lutterin kirkon penkissä istuvat ovat jotakuinkin normaalijärkisiä näihin järjellisestä foorumikäyttäytymisestäkin vapaisiin verrattuna !- Anonyymi
Onko tuo nyt niiden "vapaiden uskovien" pöljiä aikaansaannoksia jossa niiden johtäjä khä khä yrittää kumota synnin.
ei taida parhamin penkissä paljon synti painaa, en tiedä onko siellä yhtään järjellistä ihmistä, tuo käkätys ei ainakaan ole sitä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo nyt niiden "vapaiden uskovien" pöljiä aikaansaannoksia jossa niiden johtäjä khä khä yrittää kumota synnin.
ei taida parhamin penkissä paljon synti painaa, en tiedä onko siellä yhtään järjellistä ihmistä, tuo käkätys ei ainakaan ole sitälapsiraukkaa
osaa ottaen
- Anonyymi
Ei kai kuningas Davidin lapsi pahaa tehnyt mutta se kuoli Davidin synnin takia kuitenkin.
- Anonyymi
Jahve tappoi Davidin pojan
- Anonyymi
Daavidin huoripoika ei kelvannut Jumalan lasten joukkoon Vanhan liiton jäseneksi, johon hänet olisi seuraavana päivänä ympärileikkauksessa liitetty.
Daavidin synti on murha ja huoruus. Kovat synnit vei pojan hengen 7 pv. ikäisenä.- Anonyymi
Voi tuota umpisokeuttanne !
Viatonta synnitöntä vauvaa ei Oikeamielinen Jumala heitä helvetin tuleen, vaikka te kuinka niin väittäisitte, kukin vastaan vain omista synneistään Raamatun mukaan !!!!
Hes. 18:19 Ja vielä te kysytte: 'Minkätähden ei poika kanna isän syntivelkaa?' Kun poika on tehnyt oikeuden ja vanhurskauden, noudattanut kaikkia minun käskyjäni ja tehnyt niitten mukaan, hän totisesti saa elää. Se sielu, joka syntiä tekee-sen on kuoltava.
Hes. 18:20 Poika ei kanna isän syntivelkaa, eikä isä kanna pojan syntivelkaa. Vanhurskaan ylitse on tuleva hänen vanhurskautensa, ja jumalattoman ylitse on tuleva hänen jumalattomuutensa.
Se Daavidin vauva ei kärsinyt eikä joutunut helvetin tuleen !!!
Se oli Jumalan kuritusta VAIN Daavidille !!!
Ei se vauva kärsi !
Vaan vanhemmat ovat ne, jotka vauvan kuolemasta oikeasti kärsivät !!!
Lukekaa Raamattuanne !
Ja tuossakaan Hesekielin kohdassa ei puhta luonnollisesta kuolemasta vaan Hengellisestä, joka vain vie kadotukseen, eli siihen todelliseen kuolemaan !
Siis lakiliiton säädökset ja kuoleman tuomiot ovat vain kuvaa ja varjoa ja ne oikesti kertovat uuden liiton Hengellisestä kuolemasta ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tuota umpisokeuttanne !
Viatonta synnitöntä vauvaa ei Oikeamielinen Jumala heitä helvetin tuleen, vaikka te kuinka niin väittäisitte, kukin vastaan vain omista synneistään Raamatun mukaan !!!!
Hes. 18:19 Ja vielä te kysytte: 'Minkätähden ei poika kanna isän syntivelkaa?' Kun poika on tehnyt oikeuden ja vanhurskauden, noudattanut kaikkia minun käskyjäni ja tehnyt niitten mukaan, hän totisesti saa elää. Se sielu, joka syntiä tekee-sen on kuoltava.
Hes. 18:20 Poika ei kanna isän syntivelkaa, eikä isä kanna pojan syntivelkaa. Vanhurskaan ylitse on tuleva hänen vanhurskautensa, ja jumalattoman ylitse on tuleva hänen jumalattomuutensa.
Se Daavidin vauva ei kärsinyt eikä joutunut helvetin tuleen !!!
Se oli Jumalan kuritusta VAIN Daavidille !!!
Ei se vauva kärsi !
Vaan vanhemmat ovat ne, jotka vauvan kuolemasta oikeasti kärsivät !!!
Lukekaa Raamattuanne !
Ja tuossakaan Hesekielin kohdassa ei puhta luonnollisesta kuolemasta vaan Hengellisestä, joka vain vie kadotukseen, eli siihen todelliseen kuolemaan !
Siis lakiliiton säädökset ja kuoleman tuomiot ovat vain kuvaa ja varjoa ja ne oikesti kertovat uuden liiton Hengellisestä kuolemasta !Lapsi olisi pitänyt 8 pv. ikäisenä ympärileikkauksessa liittää ikuisen elämän liiton perilliseksi.
Jumala ei sallinut huoripojan pääsyä ikuisen elämän perilliseksi vanhan liiton jäseneksi ympärileikkauksessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsi olisi pitänyt 8 pv. ikäisenä ympärileikkauksessa liittää ikuisen elämän liiton perilliseksi.
Jumala ei sallinut huoripojan pääsyä ikuisen elämän perilliseksi vanhan liiton jäseneksi ympärileikkauksessa.4. Moos. 14:18
'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4. Moos. 14:18
'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.Henkirikos vaatii samansuuruisen rangaistuksen, jotta Jumalan oikeudenmukaisuuden ikuinen vaatimus toteutuu. Siksi Jumalan säätämät ns. oikeudenmukaisuuslait ovat aina voimassa riippumatta siitä minkä liiton aikaa kulloinkin eletään.
Anteeksianto kun ei pyyhi pois niitä synnin seurauksia.
4. Moos. 14:18
'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.
- Anonyymi
Hoppelimiehet perusti hurmoslahkon.
- Anonyymi
Hellarit valehtelee, mitä Hesekiel oikeasti sanoi ja tarkoitti isien syntivelasta.
Vanhempien syntivelka poistuu lapsien päältä vain 100% lain noudattamisella,
ei muuten.
Hes.18:19 Ja vielä te kysytte: 'Minkätähden ei poika kanna isän syntivelkaa?' Kun poika on tehnyt oikeuden ja vanhurskauden, noudattanut kaikkia minun käskyjäni ja tehnyt niitten mukaan, hän totisesti saa elää. Se sielu, joka syntiä tekee-sen on kuoltava.
Valit. 5:7
Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.
3. Moos. 26:40
Silloin he tunnustavat syntivelkansa ja isiensä syntivelan, sen että ovat olleet minulle uskottomat ja käyneet minua vastaan,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1746431- 1471764
- 1131548
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46972Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢37928Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96887Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5839Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan233793- 41789