Löytyykö tietoa tai tilastoa terveydenhoidossa työskentelevien sairauslomista, onko heillä, koronarokotetuilla enemmän vai vähemmän terveyteen liittyviä sairauslomia verrattuna aikaisempaan aikaan?
Sairastuvuus terveydenhoitohenkilöstöllä
5
164
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tollaseen voi mennä vastaamaan.heräät suljetulla osastolla 40 vuoden päästä
- Anonyymi
Piikitetyt on jatkuvasti sairauslomalla ainakin meidän kunnassa.kaikenmaailman mystiset taudit riivaa immuunipuutteisia hoitajia...voidaan puhua jopa aids potilaista
- Anonyymi
Niinpä. Ja kaikessa hiljaisuudessa minua, piikittämätöntäkin on yritetty saada heitä tuuraamaan. Olen siinä sitten muistuttanut ns. pakkolaista, mutta ei kuulemma enää väliä, vaikkei ole piikkejä ottanut.
- Anonyymi
Jatkuva valitus hoitajapulasta, mutta sitten ei ole työkkärin sivuilla paikkoja auki, joten ainoa selitys siihen on vakituisten poissaolot töistä.
- Anonyymi
Minunkin yrityksessäni oli krooninen työvoimapula.
Harvoin laitoin paikkoja avoimeksi ja syy oli se ettei sitä kautta tullut yhtään potenttiaalista työntekijäehdokasta.
Nyt ei enään ole työvoimapulaa kun ajoin yritykseni toiminnan kokonaan alas.
Lähes 32v ja pääsen huokaisemaan helpotuksesta kun ei tarvitse miettiä että millä resursseilla hommat hoidetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754116Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92161Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2371406- 1551396
- 1161217
- 1121188
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721099Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81066- 601004
- 35926