Gunnarintien ja Myllärintie risteyksessä suojatien kohdalla valtava kuoppa, joka vain suurenee ja sepeli/hiekka huuhtoutuu jonnekin. Kuopasta voi päätellä, että sen alla on onkalo, joka on jäänne aikaisemmista laiminlyönneistä ja tietä kaivettaessa huonoati korjattu. Tänään se oli vettä täynnä, joten kuoppa on varsin suureksi vaaraaksi sekä pyöräilijöille että autoilijoille, ajaa kuoppaan.
Ihmetyttää, että se on siinä ollut jo liki pari kuukautta, mutta kunta ei ole tehnyt sille mitään. Aikaisemmat korjaukset ovat olleet niin heikkotasoisia, että sateiden tultua kaivanto vain kasvaa ja syvenee.
Onko kunnalla teiden kunnossapidosta vastaavaa henkilöä vai onko tämäkin asia ulkoistettu?
Valtava kuoppa ja jo pari kuukautta korjaamatta
Anonyymi-ap
3
95
Vastaukset
- Anonyymi
Soita tiemestarile .
- Anonyymi
Eikös tiemestari saa palkkansa kunnalta ja valvo virkansa puitteissa, että tiet on kunnossa. Ja onhan tuo kunnossapito ulkoistettu yksityiselle firmalle. Mikä sen vastuu kunnossapidosta ja vastaavista on. Ei kannata vaivautua, ei kun joku kunnan oma virkamies kojauttaa kaivantoon ja rengas menee solmuun, niin eiköhän sitten korjaannu pyytämättä.
- Anonyymi
Soita sille kuopasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848