Moni suomalainen kotitalous on pahoissa maksuvaikeuksissa ja ensi vuonna tulemme näkemään jo pakkohuutokauppojakin.
Venäjän vastaiset pakotteet toimivat hyvin
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjä tekee busineksia idän kanssa 😂
Hyvä 👍 - Anonyymi
Kiitos pakote poliitikoillemme.
- Anonyymi
Suomen desanttikoirien hallitus pitäisi teurastuttaa.
- Anonyymi
Venäjä on saanut paljon uusia kauppakumppaneita. Ei EU ole koko maailma. Öljyä menee maailmalle valtaisat määrät, Kiina, Aasia, Intia, Brasilia, ym, ym.
Venäjällä ei ole mitään hätää. Meillä taas on.
- Anonyymi
Sitten on hyvä huutaa, take that putin...
- Anonyymi
Hirveän vaikea asia mutta sama tulee mieleen väkisin.Eihän itse asiassa mitkään pakotteet haittaa isoa osaa ihmisistä kellä on tauhkaa takana.Pieni vähätuloinen ympäri eurooppaa eniten kärsii.En myöskään vähättele Ukrainan ihmisten kärsimystä mikä on paljon pahempaa.
- Anonyymi
Joo suomi on ainoa maa jolla on pakotteita. Pakotteet tuhoavat Suomen taloutta ennätysvauhtia. Toimivat hyvin.
- Anonyymi
Sanna Marin tuhoa Suomen pakotteilla vaikka Venäjä ei ole sodassa Suomea vastaan.
- Anonyymi
Kyllä taitaa suomalaisilla ja eurooppalaisilla ensin tulla itku puseroon, venäläiset ovat tottuneet siihen ettei raha kasva puussa ja myös osin omavaraistaloudessa datsoineen, moniko suomalainen säilöö omia kasvattamiaan vihanneksia, juureksia.
- Anonyymi
Venäläiset ovat tottuneet tulemaan ilman palkkaakin kuukausia mutta silti selviävät. Kun suomalaiselta jää yksikin palkka saamatta niin luottokorttivelka jää hoitamatta, luottovara on täynnä, tili tyhjä ja katastrofi on valmis.
- Anonyymi
Aika moni suomalainen säilöö kotimaansa tuotteita talvea varten. Jos ei itse kasvata, niin ostaa torilta! Marjat, omenat hilloksi ja perunat kellariin ainakin.
Kyllä suomalaisilla taitoa on tehdä säilykkeitäkin, mutta kun niitä saa helpommin kaupasta valmiissa purkissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919