Venäjän vastaiset pakotteet toimivat hyvin

Anonyymi-ap

Moni suomalainen kotitalous on pahoissa maksuvaikeuksissa ja ensi vuonna tulemme näkemään jo pakkohuutokauppojakin.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Venäjä tekee busineksia idän kanssa 😂
      Hyvä 👍

• Anonyymi

Kiitos pakote poliitikoillemme.

• Anonyymi

Suomen desanttikoirien hallitus pitäisi teurastuttaa.

• Anonyymi

Venäjä on saanut paljon uusia kauppakumppaneita. Ei EU ole koko maailma. Öljyä menee maailmalle valtaisat määrät, Kiina, Aasia, Intia, Brasilia, ym, ym.
        Venäjällä ei ole mitään hätää. Meillä taas on.

• Anonyymi

Sitten on hyvä huutaa, take that putin...

• Anonyymi

Hirveän vaikea asia mutta sama tulee mieleen väkisin.Eihän itse asiassa mitkään pakotteet haittaa isoa osaa ihmisistä kellä on tauhkaa takana.Pieni vähätuloinen ympäri eurooppaa eniten kärsii.En myöskään vähättele Ukrainan ihmisten kärsimystä mikä on paljon pahempaa.

• Anonyymi

Joo suomi on ainoa maa jolla on pakotteita. Pakotteet tuhoavat Suomen taloutta ennätysvauhtia. Toimivat hyvin.

• Anonyymi

Sanna Marin tuhoa Suomen pakotteilla vaikka Venäjä ei ole sodassa Suomea vastaan.

• Anonyymi

Kyllä taitaa suomalaisilla ja eurooppalaisilla ensin tulla itku puseroon, venäläiset ovat tottuneet siihen ettei raha kasva puussa ja myös osin omavaraistaloudessa datsoineen, moniko suomalainen säilöö omia kasvattamiaan vihanneksia, juureksia.

• Anonyymi

Venäläiset ovat tottuneet tulemaan ilman palkkaakin kuukausia mutta silti selviävät. Kun suomalaiselta jää yksikin palkka saamatta niin luottokorttivelka jää hoitamatta, luottovara on täynnä, tili tyhjä ja katastrofi on valmis.

• Anonyymi

Aika moni suomalainen säilöö kotimaansa tuotteita talvea varten. Jos ei itse kasvata, niin ostaa torilta! Marjat, omenat hilloksi ja perunat kellariin ainakin.
        Kyllä suomalaisilla taitoa on tehdä säilykkeitäkin, mutta kun niitä saa helpommin kaupasta valmiissa purkissa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6841
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe