Peli ei ole vielä menetetty, venäläiset haluavat elää rauhassa

Anonyymi-ap

Yandexissa (Venäjän suosituin hakukone) eniten esitetty kysymys on ”milloin Ikea palaa Venäjälle”. Se antaa toivoa siitä, että venäläiset eivät ole valmiita taantumaan Pohjois-Korean tasolle.

6

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika hassua että kaipaavat Ikeaa, itse en ole vaivautunut Ikeassa käymään viiteen vuoteen, ei ole ollut mitään asiaa

• Anonyymi

Siinä nazikullalla perustetussa swedupellekaupassa ei kannatakaan käydä..

• Anonyymi

Levadan tutkimuksen mukaan 72 % venäläisistä kannattaa varauksetta Putinin sotaa.
      11 % vastustaa ja vastustus keskittyy suuriin kaupunkeihin, joissa niitä Ikeoitakin oli. He kaipaavat nyt rauhaa ja Ikeoita takaisin, mutta se on vain 11 %, joille on kaiken lisäksi nyt lyöty luu kurkkuun.

• Anonyymi

Niin haluavat Ukrainalaisetkin ja Ukrainalaisetkin tietävät että Zelenskyn hallitus on läpeensä korruptoitunut ekstremisti hallitus

• Anonyymi

Venäläiset vaihtavat Putinin Ikeaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      131
      1969
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      295
      1133
    3. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      44
      997
    4. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      78
      863
    5. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      68
      788
    6. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      56
      737
    7. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      33
      674
    8. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      62
      636
    9. Hyvää yötä tännekin

Miehelle tai miehille. Ehkä naisillekin. Erityisesti mukaville sellaisille.
      Ikävä
      95
      576
    Aihe