Onko Kooteeässää näkyny?

Anonyymi-ap

Vain saanut jo hänkin tarpeekseen laitalahkolaisten suunsoitoista?

9

111

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinähän se taas soitat vain suuta höpöttämällä joistain ”laitalahkolaisista”. Nimittely on tärkeää ja parempaan et pysty?

• Anonyymi

Kyse ei ole nimittelystä vaan täsmätermistä, joka osoittaa, ketkä näillä uskontofoorumeilla pääasiassa vainoavat kristittyjä sekä niitä nk. ei-uskovaisia, jotka eivät usko ja toimi samoin kuin nuo äärihihhulit.

Laitalahko = tietynlaisen lahkolaisuuden, eli kristityistä itse itsensä erottaneesta, uskontoon verhotusta, sotapoliittisesta, amerikkalaisesta ääriryhmästä.

Laitalahkolaisia oman jumalansa palveluksessa:

- The Soggy Bottom Boys Against the Ku Klux Klan |
        'O Brother, Where Art Thou?' /
        - Elokuva 'Voi veljet, missä lienet?':
        https://www.youtube.com/watch?v=v0fFKNCKIhE

Aikoinaan tuli telkkarista komediasarja 'Perhe on pahin'. Siinä perheen isä, Archie Bunker, oli avoimesti rasisti. Eräässä jaksossa häntä kutsuttiin liittymään KKK:iin. Hän hiljaisena pohti asiaa, mutta ilmoitti lopuksi, ettei voi liittyä: "En halua, että näin lapsenlapseni mielikuva Jeesuksen rististä vääristyisi".

Tämä sama vastuu on jokaisella kristityllä: ilmaista Kristuksen ristin sanomaa sen oikealla, hengellisellä tavalla.

Laita = ääri.
        KTS aloitti käyttää tätä termiä. Siksi lainaan sitä.

• Anonyymi

Yhdistät luterilaisuusfoorumin kirjoittajia KuKluxKlaniiin?

"Laitalahkolaisia oman jumalansa palveluksessa:
      - The Soggy Bottom Boys Against the Ku Klux Klan"

Sanoisin linkkisi huomioonottaen, että aloituksesi on herjaava.

Terv.serious

• Anonyymi

Yhdistin nuo kukluxklanilaiset KTS:n laitalahkolaisiin vainoajiin.

KKK liittyy aivan oleellisesti myös suomalaiseen äärioikeistoon sekä myös helluntailaisuuteen. Joillain, muilla foorumeilla, on ollut avattaressa mm. KKK:n, tai etelävaltioiden lippu!

KKK on etenkin juuri anabaptistinen, rasistinen liike.

Minä kirjoitan ainoastaan sellaista, mikä voidaan myös todistaa.

Nämä, näiden lahkolaisten suorat, poliittiset yhteydet tuohon etelävaltioiden, helluntailaisella lumeuskolla verhottuun sotapolitiikkaan, on vuosien aikana tullut ilmi eri foorumeilla.

Mm. tällaisia videoita löytyi, en ole kuunnellut näistä kuin alkuja, joten en tiedä, ovatko puolesta, vai vastaan. Käsittääkseni KKK:n vastaisia:

Nää ei ole varmasti ainakaan katolilaisia:
        https://www.youtube.com/watch?v=SUnobHHAKxo

KKK ja helluntailaisuus (pentecostalism):
        http://www.pctii.org/cyberj/cyberj14/robeck.pdf

Suomeksi:
        https://www.youtube.com/watch?v=MHleYFWOJB4

En "leimannut" koko luterilaisuusfoorumia, vaan täällä, yleensäkin S24:llä hyökkäilevät äärihenkilöt. Kyllähän me nyt tiedämme keiden hampaissa KTS eniten on ollut.

KTS on ollut varmasti yksi fiksuimpia kirjoittajia täällä, valtavasti tarkkaa tietoa eri aiheista.

Eikös sananvapaus kuulu kaikille, ei vain valkoisille äärioikeistoheteroille?
        Mitä sanoo Joe-setä Ja NATO?

Oman hallituksemme, tukijoukkoineen ja foorumeiden ääriainesten mielipiteenhän me jo tiedämme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdistin nuo kukluxklanilaiset KTS:n laitalahkolaisiin vainoajiin.

KKK liittyy aivan oleellisesti myös suomalaiseen äärioikeistoon sekä myös helluntailaisuuteen. Joillain, muilla foorumeilla, on ollut avattaressa mm. KKK:n, tai etelävaltioiden lippu!

KKK on etenkin juuri anabaptistinen, rasistinen liike.

Minä kirjoitan ainoastaan sellaista, mikä voidaan myös todistaa.

Nämä, näiden lahkolaisten suorat, poliittiset yhteydet tuohon etelävaltioiden, helluntailaisella lumeuskolla verhottuun sotapolitiikkaan, on vuosien aikana tullut ilmi eri foorumeilla.

Mm. tällaisia videoita löytyi, en ole kuunnellut näistä kuin alkuja, joten en tiedä, ovatko puolesta, vai vastaan. Käsittääkseni KKK:n vastaisia:

Nää ei ole varmasti ainakaan katolilaisia:
        https://www.youtube.com/watch?v=SUnobHHAKxo

KKK ja helluntailaisuus (pentecostalism):
        http://www.pctii.org/cyberj/cyberj14/robeck.pdf

Suomeksi:
        https://www.youtube.com/watch?v=MHleYFWOJB4

En "leimannut" koko luterilaisuusfoorumia, vaan täällä, yleensäkin S24:llä hyökkäilevät äärihenkilöt. Kyllähän me nyt tiedämme keiden hampaissa KTS eniten on ollut.

KTS on ollut varmasti yksi fiksuimpia kirjoittajia täällä, valtavasti tarkkaa tietoa eri aiheista.

Eikös sananvapaus kuulu kaikille, ei vain valkoisille äärioikeistoheteroille?
        Mitä sanoo Joe-setä Ja NATO?

Oman hallituksemme, tukijoukkoineen ja foorumeiden ääriainesten mielipiteenhän me jo tiedämme.

"KKK liittyy aivan oleellisesti myös suomalaiseen äärioikeistoon sekä myös helluntailaisuuteen."

Tyydy jo vain KTS:n ylistämiseen, mutta jätä jo ne palstan "laitalahkolaiset" kirjoittajat rauhaan.

Hupaisaa kyllä kuvitella Suomen helluntailaiset ja oikeistolaiset huppukaavuissaan hillumassa palavien ristien ympärillä, kuten tuossa videolinkissäsi tapahtui.

Terv.serious

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"KKK liittyy aivan oleellisesti myös suomalaiseen äärioikeistoon sekä myös helluntailaisuuteen."

Tyydy jo vain KTS:n ylistämiseen, mutta jätä jo ne palstan "laitalahkolaiset" kirjoittajat rauhaan.

Hupaisaa kyllä kuvitella Suomen helluntailaiset ja oikeistolaiset huppukaavuissaan hillumassa palavien ristien ympärillä, kuten tuossa videolinkissäsi tapahtui.

Terv.serious

Et sinä minua käskytä mitä saan tehdä ja mitä en.
        Nyt siis reagoit voimakkaasti tähän asiaan.

Minä vain kysyin, onko kooteeässää näkynyt ja tästä tuli taistelu vapaus vs valkoiset jenkkipuljut.

"Stand up and be counted! ✊"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä minua käskytä mitä saan tehdä ja mitä en.
        Nyt siis reagoit voimakkaasti tähän asiaan.

Minä vain kysyin, onko kooteeässää näkynyt ja tästä tuli taistelu vapaus vs valkoiset jenkkipuljut.

"Stand up and be counted! ✊"

" tästä tuli taistelu vapaus vs valkoiset jenkkipuljut."

Minähän se koetan sinua palauttaa maanpinnalle suhtautumisessa palstan kirjoittajiin.

Terv.serious

• Anonyymi

KTS on paikalla koko ajan.

t
      KTS

• Anonyymi

Jihuu!!! 🤗

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      130
      1704
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      240
      882
    3. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      37
      821
    4. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      72
      774
    5. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      61
      663
    6. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      43
      616
    7. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      60
      571
    8. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      24
      570
    9. Hyvää yötä tännekin

Miehelle tai miehille. Ehkä naisillekin. Erityisesti mukaville sellaisille.
      Ikävä
      95
      556
    Aihe