Jeesus valtuutti kastajiksi opetuslapset eikä pastoreita.
Jeesus varoitti fariseuksista, papeista ja kirjanoppineista nyk. pastoreista.
Paavali kehoittaa yleiseen pappeuteen.
Pastorit eivät ole Jeesuksen valtuuttamia
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pastori vanhurskauden mittarina (pelastuskysymys)
Mat 5:20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.- Anonyymi
Mitä on vanhurskaus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä on vanhurskaus?
Hei kysyjä
Kiitos kysymyksestä vanhurskaudesta.
Kiitos kun olet olemasssa ja sinulla on hyvä sydän.
Sinua Jumala kutsuu viimeisen kerran ja voit vastata kutsuun joko myöntävästi tai kieltävästi. Päätös on Sinun.
Maailmassa on hyvyys ja pahuus.
Mat 13:49 Näin on käyvä maailman lopussa; enkelit lähtevät ja erottavat pahat vanhurskaista.
Vanhurskaus
Vanhurskaat ovat Jumalan valittuja joille Jeesus Kristus on tie, totuus ja elämä. Jeesus Kristus antaa Sinulle uuden elämän, rauhan ja toivon.
Usko Kristukseen on sydämessä, se on rakkautta Taivaan Isään ja rakkautta lähimmäisiä kohtaan.
Jumala on armollinen ja hän haluaa ettei kukaan hukkuisi ja joutuisi kadotukseen.
Omavanhurskaat = ulkokultaisia uskovia / omilla teoillaaan pyrkyrit (eivät pelastu).
Voit rukoilla vaikka näin: ”Jumala, Taivaallinen Isämme. Olen tehnyt Sinua vastaan syntiä monella tapaa ajatuksin, sanoin ja teoin ja rikkonut pyhän tahtosi. Erityisesti tunnustan, että… (omin sanoin). Se painaa omaatuntoani. Sinä näet myös ne synnit, joista en itsekään tiedä. Kadun tätä kaikkea ja rukoilen: Ole minulle armollinen, anna syntini anteeksi rakkaan Poikasi Jeesuksen Kristuksen tähden.”
Siunausta ja Jumalan antamaa rauhaa Sinulle jota maailma ei voi antaa.
Muistan Sinua rukouksin.
Tv. Yhteiskristillinen uskova
- Anonyymi
Helluntailaiset eivät usko Raamattuun eikä Jeesukseen.
esim. Matteus 5:20 ei uskota.
Uskottelevat vain omiaan. - Anonyymi
Raamatussa ei ole profetoitu toisesta helluntaista joka alkaisi punaisten lyhtyjen kadulta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656084- 1471694
- 1131478
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43859Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218702