Ostin jo jouluksi 3 kinkkua jotta safkaa riittää perheelle...

Anonyymi-ap

mites muut, mitä syötte kun sähköt menee poikki?

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eivät ne mene poikki :) Ja syön normaalisti vaikka menisivätkin. Puuhella ei sähköä kaipaa.

    • Anonyymi

      Mahtaa perhettä vtutella kun joutuvat jyrsimään päivätolkulla yhtä ja samaa.

      • Anonyymi

        Noo, tottakai nyt muutakin on, mutta nuo 3 kinkkua vaan sen takia että ei jää itse ilman kun jouluryysis alkaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo, tottakai nyt muutakin on, mutta nuo 3 kinkkua vaan sen takia että ei jää itse ilman kun jouluryysis alkaa..

        Tietenkin myös 60 rullaa wc-paprua tuli hankittua jo näin etukäteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo, tottakai nyt muutakin on, mutta nuo 3 kinkkua vaan sen takia että ei jää itse ilman kun jouluryysis alkaa..

        Taitaa sun kinkut olla mätiä jouluna.


    • Anonyymi

      Minä syön raakana.

    • Anonyymi

      olen ostanut valmiskinkun jo monina vuosina.

      • Anonyymi

        Pahaa. Ei muistuta aitoa lainkaan.


    • Anonyymi

      Kinkku on pula-ajan peruja.

      • Anonyymi

        on se silti hyvää !!


    • Anonyymi

      Kunnissa on paljon suolaa kun epäterveellistä ja huonoa että ei kelpaa edes etelän pakolaisille.

      Syökää mitä syyte minä syön lohta.
      Varaa on koska olen kokoomuslaine kauppias ja olen nostanut hinnat tappion ja kansa maksaa ja minä luulin

      Kokoomuspolitikaa on että kauppiaat ja porvarit rikastuu köyhien demarien rahoilla

      • Anonyymi

        En tiennytkään että kuntia suolataan liikaa.


    • Anonyymi

      Ostin 3 sikaa, joista saa jouluksi 6 kinkkua, eivätkä pilaannu säilytyksessä.

      • Anonyymi

        Parvekkeellako pidät sikalaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parvekkeellako pidät sikalaa?

        Muita elukoita on kyllä, nyt myös sikoja. Kyllä tiloja löytyy...


    • Anonyymi

      Mikäli sähköt on poikki ja ulkona kovin lämmintä, on kinkkusi nopeasti entinen.

      Kyllä nyt kauhu leviää ja yhteiskunta romahtaa🤣

      Paasto on ratkaisu kaikkeen.

    • Anonyymi

      Eikös leivinuuni lämpiä puulla? Sähkökatko luo vaan tunnelmaa. Kynttilänvalossa ja uuninlämmössä.

    • Anonyymi

      Mulla on pakkasessa sian niskaa ,itsenäisyyspäiväksi,jouluksi,että uutta vuottakin pääsee vielä niskoittelemaan jos haluaa.

      Jouluvaloja aattelin vielä ostaa ulos ihmisten iloksi,ne ei vie edes paljoa sähköä ja tuo yllättävän paljon jouluiloa niitä katseleville. Joka vuosi oon saanut kehuja onnistuneista valoista.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pääsee paljon vähemmällä, kun ravitsee itseään kevyesti. Liika ahmiminen aiheuttaa vain terveyshuolia. Kinkkuakin kun syö kohtuullisesti, niin sen mausta osaa nauttia.

    • Anonyymi

      Ilmakuivaatko niitä vai missä säilytät, jos sähköt on poikki?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe