Nenäkin murtunut? HAH HAH. Minä kyllä tiedän, miltä näyttää kun nenä on murtunut. Silmänympärykset ja itse nenä sinertää. Pari siistiä laastaria otsassa. Onko näin kova tarve tehtailla otsikoita kun muuta tulonlähdettä ei ole?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b92846ca-00b4-4faf-a3f1-23a9c34ce6bc
Kiira Korpi muka onnettomuudessa
13
76
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihtoehtoja kaatumisen syyksi on monia.
- Anonyymi
Se on sitä lööppikiimaa. Sairaus sekin on. Vaan miten on muuttunut noin kolson näköiseksi vanhetessaan?
- Anonyymi
Otsikko= "Kiira Korpi vakavassa onnettomuudessa".
😅😂 - Anonyymi
Parisuhdeväkivaltaa ei pidä peitellä.
- Anonyymi
Antoi pusun niggerin varpaille.
- Anonyymi
Vai havitteliko mustikki pippeliä??
- Anonyymi
Näitä Iltapaskojen paskalööppejä. Hirveät otsikot kun kynsi katkennut.
- Anonyymi
Aika pientä siihen verrattuna, mitä jonkun Aitolehden tyhjänpäiväisyystapauksista krjoitellaan...
- Anonyymi
Liukastuiko laakerikengiin vaikka muuten kuivan oloinen?
- Anonyymi
Kiira Korpi opiskeli Tampereen yliopistossa kauppatieteitä, sitten tuli italialaihen aviomies ja muhkeat häät Italiassa. Sitten NewYorkiin ja siellä opiskelemaan psykologiaa. Piti valmistua terapeutiksi. menoa ja suunnitelmia piisaa.
Onkohan Kiira taitoluistelu aikoinaan tarvinnut joitakin piristeitä tai kipulääkkeitä, kun tuntuu ettei se rauhoittuminen opiskeluun onnistu ollenkaan.- Anonyymi
Jos sittenkin keskittyisit vain omiin juttuihisi ja lopettaisit mutuhömpällä pohdinnan.
Se on ihan se ja sama mitä joku ex-taitoluistelija tekee. Ketä tuollainen kiinnostaa ylipäätänsä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sittenkin keskittyisit vain omiin juttuihisi ja lopettaisit mutuhömpällä pohdinnan.
Se on ihan se ja sama mitä joku ex-taitoluistelija tekee. Ketä tuollainen kiinnostaa ylipäätänsä.Sinua
- Anonyymi
Tuosta Kiirasta saa joku kiva nainen hyvän aviomiehen itsellensä.
https://urly.fi/38zg
Jotakin uutta uroshormonia on Kiira syönyt jo vuosia, kun hartiat sen kuin levenee, ja pientä parransänkeä tuneke leuasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2571878Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151428Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2101287Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851135- 69978
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60933TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18904- 51846
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126820Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61813