Vappu Taipale Keskisuomalaisessa 27.10.2022:
" Ukrainalaisia täytyy auttaa hillitsemään Venäjä-vihaansa".
No voi mahdoton sentään. Suomessa sananvapaus on, mutta minut Vappu Taipale sai kyllä sanattomaksi!
Vielä näitä riittää
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
..jos tämä on se entinen ministeri ja kansanedustaja niin totta puhui se historiasta tuttu henkilö joka sanoi pojalleen: "et arvaakaan kuinka vähällä jäejellä maailmaa ja valtakuntia hallitaan..."
- Anonyymi
No ainakin pitää kutinsa Putiniin
- Anonyymi
Onko se putinin trolli ku tuollailla objektiivisesti ottaa kantaa?
- Anonyymi
Siis ihan aikuisten oikeasti. Miksi täällä höpöttää kaiken maailman asiajantuntijat joilla ikä haarukka 70-90 ja jotka elävat jossain ihan menneessä. Se on hyvä jos Vappu ottaa asian noin. Mitähän sanoisi jos omaa kotiaan joku alkaisi systemaattisesti tuhoamaan eikä poliisi tekisi mitään muuta kuin antaisi myötätuntoa ja luotiliivejä. Sanomansa perusteella olisi siis ihan rauhallinen ja tyytyväinen. Jotain tolkkua noihin puheisiinkin. Ja toisekseen ukrainalaisilla on paljon sukulaisia venäjällä, ukrainalaiset tietävät mitä on olla osa Venäjää. Niinkuin joku oli siellä sanonut - ennemmin kylmää ja nälkää kuin Venäjän alaisuus. Vappu vanhana punikkina siis varmaankin tarkoittaa että ukrainalaiset eivät saisi vihata ryssiä vaan ottaa heidät vastaan kukin ja hurraa huudoin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2802212Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161640Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2141342Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851155- 741110
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60953TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18934Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva131904- 51876
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61843