Vappu Taipale Keskisuomalaisessa 27.10.2022:
" Ukrainalaisia täytyy auttaa hillitsemään Venäjä-vihaansa".
No voi mahdoton sentään. Suomessa sananvapaus on, mutta minut Vappu Taipale sai kyllä sanattomaksi!
Vielä näitä riittää
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
..jos tämä on se entinen ministeri ja kansanedustaja niin totta puhui se historiasta tuttu henkilö joka sanoi pojalleen: "et arvaakaan kuinka vähällä jäejellä maailmaa ja valtakuntia hallitaan..."
- Anonyymi
No ainakin pitää kutinsa Putiniin
- Anonyymi
Onko se putinin trolli ku tuollailla objektiivisesti ottaa kantaa?
- Anonyymi
Siis ihan aikuisten oikeasti. Miksi täällä höpöttää kaiken maailman asiajantuntijat joilla ikä haarukka 70-90 ja jotka elävat jossain ihan menneessä. Se on hyvä jos Vappu ottaa asian noin. Mitähän sanoisi jos omaa kotiaan joku alkaisi systemaattisesti tuhoamaan eikä poliisi tekisi mitään muuta kuin antaisi myötätuntoa ja luotiliivejä. Sanomansa perusteella olisi siis ihan rauhallinen ja tyytyväinen. Jotain tolkkua noihin puheisiinkin. Ja toisekseen ukrainalaisilla on paljon sukulaisia venäjällä, ukrainalaiset tietävät mitä on olla osa Venäjää. Niinkuin joku oli siellä sanonut - ennemmin kylmää ja nälkää kuin Venäjän alaisuus. Vappu vanhana punikkina siis varmaankin tarkoittaa että ukrainalaiset eivät saisi vihata ryssiä vaan ottaa heidät vastaan kukin ja hurraa huudoin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937588
- 403652
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32963Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53817Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31742Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26672