Minähän en voi tietää kuin oman elämäni ja omat kokemukseni.
Itselläni pitkät vuosien jopa vuosikymmenten rakkaussuhteen alkaneet näin:
Ensitapaaminen -> seksi -> vaimoksi
Eli ei ole ollut mitään hapuilevia deittailuvaiheita. Uskon rakastumiseen ensisilmäyksellä ja pystyn jo 30 sekunnissa (roskireissullakin!) havaita onko minulla yhteinen tulevaisuus jonkun kanssa vaiko ei. Sitten vaan ilmaisen selkeästi kiinnostukseni toista kohtaan ja se on menoa.
Miten suhteenne alkanut?
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ole alkanut yksikään suhde. Joskus olen ollut ihastunut.
- Anonyymi
Tuo 30 sekuntia on aika vikkelää jopa minulle. Itse tarvitsen ainakin kolme päivää.
Toisaalta en ole aivan vakuuttunut avioliiton oikeudellisista hyödyistä verrattuna muihin oikeudellisiin järjestelyihin, esim. testamenttiin, jolloin avioliiton merkitys jää lapsiperhepoliittiseksi toimenpiteeksi tai sosiaalisen viiteryhmän sisällä tapahtuvaksi suhteen vakavuuden osoitukseksi.
🦄 Löysin suloisen tulevan vaimoni HETI, kun ensimmäisen kerran tulin seurakunnan opintopiiriin. Toteutumista kuitenkin hidasti meneillään oleva epäonnistunut romanssiyritys. Etsin vain vaimoa, en tilapäisseuraa. 🌹👀
- Anonyymi
Suhteet alkavat silloin kun juodaan viinaa yökerhossa tai bileissä.
t. viinamies - Anonyymi
Nainen kostuu jännämiehestä 30 sekunnista ja se on siinä.
- Anonyymi
Kysyn aina pillultani ken on se oikea. Kertaakaan ei ole valehdellut
- Anonyymi
Hitaasti hyvä tulee.
- Anonyymi
Mä en jaksa hitaita. Jos niitä tunteita ei ole nion miten ne yhtäkkiä tulis
- Anonyymi
Pitkät suhteet alkanut:
- Juttelu opiskelubileissä ja ex pyytää numeroa -> parit treffit ->seurustelusta sovitaan
- nettin deittipalsta -> pitkät keskustelu -> 6h puhelu -> tapaaminen -> muutama kk tapaamista ennen seurustelua.
- Juttelukeikalla -> viereen kukkumaan ja ex pyytää numeroa -> 1.5 kk tapailua ennen seurustelua
Lyhyitä suhteita alkanut työpaikkaan juhlissa (mies vain sanoo, että tekisi mieli suudella ja sitten aloittaa, 😂 harrastuksessa ja baarissa. - Anonyymi
Hitaammin.. parisuhde vaatii testaamista, siihen menee aikansa.
- Sheena- Anonyymi
Mitä testaat?
- Anonyymi
Minusta tuo kuulostaa hieman ihmeelliselle. Kerrot kuin useammasta "ensisilmäyksellä rakastumisesta". Keksikö joku siitä eilisestä roskis-laittautumisesta...? Ja/tai sekoitatkohan nyt....? No oli miten oli ja onnea vaan sitten jos joku kokee omalla tavallaan niin antaa kokea omalla tavallaan. Vaan aiheesta kaiken tutkimani olemassa olevan tiedon, ja omien kokemusteni mukaan, olen tullut vakuuttuneeksi, että ihminen voi rakastua elämässään vain kerran aidosti. Joko yksipuoleisesti (yleisempää) tai molemminpuolisesti. Mutta läheskään kaikki eivät edes yksipuoleisestikaan. On myös mahdollista kokea lisäksi kaksi miedompaa, ihastuksen/lämmön ja läheisyyden kautta rakastumista. Ihastuksia voi olla ja usein on elon aikana useampia jokaisella, jotkut tulkitsevat jopa nekin rakkaudeksi.
- Anonyymi
Mutta yhteen ensisilmäyksellä rakastumiseen uskon aloittaja. Se on mahdollista. Jo pelkkä katselu riittää. Etäältäkin. Edes ominaistuoksun ja feromonien aistimista ei välttämätt# tarvita, mutta se vahvistaa sitä entisestään.
- Anonyymi
Kyllä rakastumisessa on ihan selkeät oireet. Vastaa psykoosia tai huumeriippuvuutta. 2012 rakastuin viimeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä rakastumisessa on ihan selkeät oireet. Vastaa psykoosia tai huumeriippuvuutta. 2012 rakastuin viimeksi.
Ne ovat tiedossa. Psykoosi tai huumeriippuvuus ei ole lähelläkään aitoa rakkauden tunnetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ovat tiedossa. Psykoosi tai huumeriippuvuus ei ole lähelläkään aitoa rakkauden tunnetta.
Rakastuminen onkin eri asia kuin rakastaminen
- Anonyymi
Edelleen voimassa oleva jo 15 vuotias suhteeni alkoi työpaikalta.
Oltiin samassa työpaikassa n. 5 vuotta työkavereina.
Menin sitten erääseen vapaa-ajan harrastetapahtumaan jossa tuo työkaverini myöskin oli. Aloin nähdä hänet erilaisin silmin. Hankin kutsun hänen kotiinsa erään tekosyyn nojalla ja siitä asti on yhtä pidetty.
Viinaa ei juotu missään välissä ja seksiäkään ei ollut ekatreffeillä.
Että hitaasti ja varmasti.
T. Mies 47 v - Anonyymi
No si ei kannata parisuhdetta edes harkita jos et tuon verta itsehillintää omaa
- Anonyymi
Ei ole kyde itsehillinnästä vaan kohtalosta. Rakastuminen on kohtalo
- Anonyymi
Suhde alkoi baarista. Nainen pyysi yöksi, harrastimme seksiä ja seuraavana aamuna meinasin lähtee kotiin suihkuun. Nainen sitten pyysi jäämään ja sanoi että mene hänen luona suihkussa ja minä jäin. No aika pitkälti olin sitten seuraavan pari viikkoa naisen kanssa melkein joka päivä. Siitä se lähti suhde käyntiin.
- Anonyymi
Mä olin ensitapaamisesta alkaen 7 vuotta saman ihmisen kanssa joka ikinen päivä ja yö. Ap
- Anonyymi
Eikö sulla ollut omaa kämppää olleskaan, kun heti sinne toisen kämppään muutit. Oli varmaan baarissakin kapsäkki mukana, kasa vaatteita, hammasharjat ja muut mukana. Aika creepiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sulla ollut omaa kämppää olleskaan, kun heti sinne toisen kämppään muutit. Oli varmaan baarissakin kapsäkki mukana, kasa vaatteita, hammasharjat ja muut mukana. Aika creepiä.
Oli minulla oma kämppä. Asuin toisella puolella kaupungia. Vietin pari yötä naisen luona ja menin sitten kotii vaihtamaan vaatteita. Kotona olin yhden yön kunnes nainen taas pyysi käymään ja jäin yöksi. Tultiin yllättävän hyvin juttuun ja naisen aloitteesta minä vietin naisen luona aikaa. Nainen silloin kai päätti että minä olen sen poikaystävä. Kolme kuukautta niin muutin naisen luokse. En muuten käyny baareissa sen jälkeen vuosiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905217
- 534076
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271977Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281260Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991- 21990