hifki kalpa 0-3 ja yleisö buuas ja puheen asiantuntijat piti hifkiä jääkiekon jumalana hyviä pelaajia mutta maaleja ei tipu eika lirise mitäs hyvää semmoisissa pelaajissa muka on.. hifkillä on huonoja vuosia niinkuin kellä muulla joukkoeella tahansa. Siittä ei pääse yli eikä ympäri. Hesan heittopussit on vaam tänä vuonna huonoja ja tekevät saipat- ja piste.
hifki nukku taas..
Anonyymi-ap
1
136
Vastaukset
- Anonyymi
Enimmäkseen odotuksiin nähden huonoja vuosia yleensä.
Ylellä kauhea ryhmäterapia ja kehityskeskustelu menossa IFK:n tilanteen johdosta. Eikö nyt pitäisi saarnata vaan "Viihdyttävän pelin" eli havaijihokin tärkeyttä, että saataisiin edes maaleja? Lehkonen, Paasi - mitä ihmettä?!
On tuo omille buuailukin jotenkin vähän suuren maailman menininkiä, mutta kai se sitten kuuluu kulttuuriin. Peltonen-Salmelainenkin tykkäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006