Eli mitä tänään olet tehnyt ja mitä kuuluu?
Mitä pidät elämässä tärkeänä. Oletko työelämässä, vapaaehtoisena? Vietätkö eläkepäiviä?
Kaikenlaista kuulumisten kerrontaa siis.
LS
Miten päiväsi on mennyt?
16
104
Vastaukset
- Anonyymi
Olen haravoinut viimeisiä lehtiä. Eläkepäivät kuluvat oikein mukavasti.
- Anonyymi
Itse en pidä pihatöistä lainkaan .
LS
- Anonyymi
Minä olen sairaslomalla. Olen aika väsynyt.
- Anonyymi
Oletko loukannut itsesi vai millaisesta kyse?
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko loukannut itsesi vai millaisesta kyse?
LSMinulla oli syöpä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla oli syöpä.
Oletko saanut sädehoitoa vai miten sitä on hoidettu?
Ikävä asia ja laittaa varmasti elämän arvot uusiksi. Koskaan ei voi tietää ja mikään ei ole varmaa tässä elämässä.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko saanut sädehoitoa vai miten sitä on hoidettu?
Ikävä asia ja laittaa varmasti elämän arvot uusiksi. Koskaan ei voi tietää ja mikään ei ole varmaa tässä elämässä.
LSMinulla on nyt alkaneet sädehoidot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on nyt alkaneet sädehoidot.
Kirjoitit syövästä menneessä aika muodossa ja ajattelin, että se olisi tavallaan "selätetty".
Missä syöpäpesäkkeitä sinulla on?
LS
- Anonyymi
Kipuja, ahdistusta, masennusta, eläkkeellä. Taidanpa laittaa saunan päälle ja lähteä kaljakauppaan.
- Anonyymi
Ikävä, että on kipua ja ahdistusta.
LS Anonyymi kirjoitti:
Ikävä, että on kipua ja ahdistusta.
LSHei.terveyttäni pidän arvossa.tytön hain ja vein kouluun.työt piti hoitaa siinä meni 2h kun siivoilin.ihan normaali päivä.miten sinulla itselläsi?
- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Hei.terveyttäni pidän arvossa.tytön hain ja vein kouluun.työt piti hoitaa siinä meni 2h kun siivoilin.ihan normaali päivä.miten sinulla itselläsi?
Miten minulla, se on semmoinen tyhjä aukko. Jotenkin vaikka suorittaa, niin kait odottaa enemmän tulosta. Kait olen normijuttuja minäkin.
Miten tyttäresi? Onko pysynyt kuivilla?
LS Anonyymi kirjoitti:
Miten minulla, se on semmoinen tyhjä aukko. Jotenkin vaikka suorittaa, niin kait odottaa enemmän tulosta. Kait olen normijuttuja minäkin.
Miten tyttäresi? Onko pysynyt kuivilla?
LSJuu, on pysynyt😊
- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Juu, on pysynyt😊
Hyvä 🙂
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä 🙂
LSSain haettua ne oluet ja saunottuakin tuli. Olo on hieman parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain haettua ne oluet ja saunottuakin tuli. Olo on hieman parempi.
Okei. Hyvä että olosi on parempi. Tuskin se oluesta johtunee kuitenkaan.
Mitäs muuta olet tehnyt?
LS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833845
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322719Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952174Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201687Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261568Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261498- 281471
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71454Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731433- 251387