Mamut tullut maksamaan 2015 lähtien 40 miljardia. 2062 saakka, asti olisi varaa maksaa 1 mrd per vuosi. Kuinkahan Petteri vastaisi, veikkaan, että mamut ensin, ennallistaminen sitten joskus, mamuja lisää.
Orpo ennallistaa, välikysymys, menee 1 mrd vuodessa.
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ennallistaminen tuhoaa talouden kun hallitus antaa kaikki periksi eurostoliitolle.
- Anonyymi
Vaikka se muuta väittää, kaiken se antaa periksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka se muuta väittää, kaiken se antaa periksi.
Ruotsi ei anna periksi. Se maa sanoi suoraan eurostoliitolle että Ruotsi päättää itse metsistään.
- Anonyymi
Kokoomus arvostelee nyt Demareita juurikin siitä että he pohtimatta tottelevat EU:n jokaista päätöstä. Tämä on tullut kalliiksi suomelle. Jokaisen äänestäjän pitää ymmärtää olevansa vastuussa näistä asioista. Ovat itse köyhdyttäneet suomen ja heidän köyhyys on siten itseaiheutettua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsi ei anna periksi. Se maa sanoi suoraan eurostoliitolle että Ruotsi päättää itse metsistään.
Tuo tarkoittaa sitä, että Suomi tulee ilmoittamaan ottavansa Ruotsinkin vastuun ennallistamisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus arvostelee nyt Demareita juurikin siitä että he pohtimatta tottelevat EU:n jokaista päätöstä. Tämä on tullut kalliiksi suomelle. Jokaisen äänestäjän pitää ymmärtää olevansa vastuussa näistä asioista. Ovat itse köyhdyttäneet suomen ja heidän köyhyys on siten itseaiheutettua
Kokoomus nuolee eurostoliittoa samalla tavalla kuin punikit. Ovathan he uusvassuja.
- Anonyymi
Onko totta, että Petteri polttelee kukkaa mamujen kanssa.
- Anonyymi
Tämä ennallistaminen tuhoaa talouden tässä maassa. Paskat päättäjät eivät uskalla tai halua laittaa kovaa kovaa vastaan.
- Anonyymi
Pekan leiriläiset. 560 000e, hän ennallisti.
- Anonyymi
Vihreät ja vasemmistoliitto eivät ole vastustaneet mamuttamisen kustannuksia ennen 2015, eikä sen jälkeen.
- Anonyymi
Orpo kok suojelee mamujaan, Suomalaiset suojelisi, maat, veet, luonnon, mutta rahat vei mamut.
- Anonyymi
Pari uutta. . EnnalIistaminen. Turkki on Turkki vaikka voissa paistaisi.
- Anonyymi
Vaalit lähestyy. Säälittävä välikysymys.
- Anonyymi
Höpö höpö. Muuttakaa Ruotsiin, mitään ei ole vielä päätetty.
- Anonyymi
The grea reset meni askeleen eteenpäin.
- Anonyymi
Ennallistaminen etenee, kuin nato ikkään.
- Anonyymi
Väänsin ennallistajan pyttyyn, ihan orvon näköinen.
- Anonyymi
Olisiko kaveria vailla, älä vedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko kaveria vailla, älä vedä.
Ei sitten purra. Kaveri on.
- Anonyymi
Vedä vaan. Käteen.
- Anonyymi
Rauhanajan typerin Välikysymys.
- Anonyymi
Petteri sai välikysymykseen hölmölaiset mukaan. Ruotsi Ruotsi hokee, niin oppositio puolueet seuraa paimenta. Nauratti kuin Harkimokin oli tv, ssä, varsinainen,. Ennallistaminen, täk onks se sama, kun kskrapaa botskia.
- Anonyymi
Orpo vetää vaalivankkureitä, mamut työntää.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656074- 1471684
- 1131478
- 511240
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43849Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5749- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218692