syyttää länttä ja kaikkea muuta vaikka itse aloitti sodan. Kukaan ei ole ollut hyökkäämässä ryssänmaalle tässä . Loppuis jo toi hulluus,sitähän se on. Itse olen nyt vähentänyt tota seurantaa ja joka toinen päivä katson yhdet uutiset,ei tota paskaa enää jaksa.......
Putleri se vaan
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No sinä et ole länsi. Sinä olet tsuhna ja sinä vihaat hurreja
- Anonyymi
Se on Åbo eikä Turku. Tuliko selväksi?
- Anonyymi
Putin pois ja joku fiksu tilalle. Venäläiset pois Ukrainasta.
- Anonyymi
missä on dokumentti sodan 1 pvä.
se pyörimään joka päivä otos siitä. - Anonyymi
Putleri ei ole aloittanut sotaa. Putinin väliintulo vain pahensi jo meneillään olevaa aseellista konfliktia. Tämä on fakta, jota yksikään nasu ei pysty kumoamaan vaikka kirkuisi kitarisat verta tihkuen iskulauseitaan.
- Anonyymi
Sehän oli alusta asti putinin juoni koko paska. Ryssäsivät aseita tykkejä myöten sinne itärajan yli. Ampuivat senkin matkustajakoneen.
- Anonyymi
Niin, ikävää todellisuutta. Tapahtumat ovat sen verran merkittäviä, että täytyy päivittäin seurata uutisia Ukrainasta.
Putin ja tukijansa ovat harhaluuloisia.
Putin itse on lähettänyt joukkonsa toisten maaperälle.
Putinin joukot lähettävät ohjuksia ihmisten asuntoihin.
Ääriterroristejä Venäjän vallassa siis.- Anonyymi
Ydinohjuksia Suomeen? Tällä asenteella sekin aika vielä tulee.
- Anonyymi
Lännen eliitti on niin tottunut sanelupolitiikkaansa että tilanne on varmasti kummallinen lännen eliitin keskuudessa ja käy varmasti egon päälle.
- Anonyymi
Putin on aloittanut monet konfliktit, niin myös Krimin miehityksen ja Wagner-joukkojen tuomisen Itäisiin maakuntiin. Sinne se Janus Putkonenkin löysi tiensä, rahasta taistelivat Ukrainan hallitusta vastaan.
Ihan sama mitä sen suusta tulee. Mutta pahojaan se vaan jatkaa teoillaan.
Jos historiaa vielä kirjoitetaan, ei Putinin kohta ole erityisen hohdokas.
Vahvistakoon vain sisäisen kansalliskaartin budjettia. Se todellakin tarvitsee edes vähän turvaa. - Anonyymi
Ei se vielä mitään, että yksi kapeasilmäinen puhuu paskaa koko ajan mutta, että yli 140 milj ihmistä sen kaiken uskoo. Se on oikeaa tyhmyyttä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1008751
- 474319
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html381516- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121180Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837