Putleri se vaan

Anonyymi-ap

syyttää länttä ja kaikkea muuta vaikka itse aloitti sodan. Kukaan ei ole ollut hyökkäämässä ryssänmaalle tässä . Loppuis jo toi hulluus,sitähän se on. Itse olen nyt vähentänyt tota seurantaa ja joka toinen päivä katson yhdet uutiset,ei tota paskaa enää jaksa.......

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No sinä et ole länsi. Sinä olet tsuhna ja sinä vihaat hurreja

• Anonyymi

Se on Åbo eikä Turku. Tuliko selväksi?

• Anonyymi

Putin pois ja joku fiksu tilalle. Venäläiset pois Ukrainasta.

• Anonyymi

missä on dokumentti sodan 1 pvä.
      se pyörimään joka päivä otos siitä.

• Anonyymi

Putleri ei ole aloittanut sotaa. Putinin väliintulo vain pahensi jo meneillään olevaa aseellista konfliktia. Tämä on fakta, jota yksikään nasu ei pysty kumoamaan vaikka kirkuisi kitarisat verta tihkuen iskulauseitaan.

• Anonyymi

Sehän oli alusta asti putinin juoni koko paska. Ryssäsivät aseita tykkejä myöten sinne itärajan yli. Ampuivat senkin matkustajakoneen.

• Anonyymi

Niin, ikävää todellisuutta. Tapahtumat ovat sen verran merkittäviä, että täytyy päivittäin seurata uutisia Ukrainasta.

Putin ja tukijansa ovat harhaluuloisia.
      Putin itse on lähettänyt joukkonsa toisten maaperälle.

Putinin joukot lähettävät ohjuksia ihmisten asuntoihin.
      Ääriterroristejä Venäjän vallassa siis.

• Anonyymi

Ydinohjuksia Suomeen? Tällä asenteella sekin aika vielä tulee.

• Anonyymi

Lännen eliitti on niin tottunut sanelupolitiikkaansa että tilanne on varmasti kummallinen lännen eliitin keskuudessa ja käy varmasti egon päälle.

• Anonyymi

Putin on aloittanut monet konfliktit, niin myös Krimin miehityksen ja Wagner-joukkojen tuomisen Itäisiin maakuntiin. Sinne se Janus Putkonenkin löysi tiensä, rahasta taistelivat Ukrainan hallitusta vastaan.
      Ihan sama mitä sen suusta tulee. Mutta pahojaan se vaan jatkaa teoillaan.
      Jos historiaa vielä kirjoitetaan, ei Putinin kohta ole erityisen hohdokas.

Vahvistakoon vain sisäisen kansalliskaartin budjettia. Se todellakin tarvitsee edes vähän turvaa.

• Anonyymi

Ei se vielä mitään, että yksi kapeasilmäinen puhuu paskaa koko ajan mutta, että yli 140 milj ihmistä sen kaiken uskoo. Se on oikeaa tyhmyyttä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      100
      8751
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4319
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1946
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      38
      1516
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1460
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1199
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1180
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      887
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      862
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      837
    Aihe