1) "kaikkea on ja rahakin riittää"- S-ketjun mainos sai tuommoisena pyöriä pitkään....oli kuin keljuilua asiakkaille, joilla ei sitä rahaa ole. Nyt se on muutettu, mutta tuo "rahakin riittää# on otettu pois. Mutta kyllä se loppuosa soi korvamatona ja ärsyttää.
2) Sitten nämä hienot ja runsaat kattaukset, joissa Taneli Mäkelä istuu pöydän päässä ja porukkaa on syömässä kaikkea mahdollista. Lopuksi kysytään; Mites se teillä on aterioidaan esimerkiksi tulevana viikonloppuna. Kuin keljuilua, että näin meillä, mutta mitens teillä. Ähäkutti..
3(Kaikista kamalin on tuo uusi mainos, jossa mies on kissan kanssa ja räkäisee suoraan katsojaa päin...puistattaa ... mikä siinä on juju. Ei selviä.
VAIHTAKAA MAINOSTOIMISTOA...osuuskaupan omistajajäsenenä vaadin tätä.
S_ketjun mainoksista
5
277
Vastaukset 5
- Anonyymi
En ole koskaan ryhtynyt S kaupan asiakkaaksi ja hyvä niin , mainokset
viittaa pahaan mielenvikaisuuteen, - Anonyymi
Kuvittelin mielessäni vastaavan mainoksen:
Rähjäisessä kämpässä syö perunaa ja leipää humaltuneet vanhemmat totisine lapsineen.
Pöydän päässä istuva, pullon korkkia vääntävä isäpuoli sanoo kameralle:" Niin, tämä ei ole neljäs kossupullo. Tämä on hetki jolloin sossu hakee lapset pois".- Anonyymi
Tää oli hyvä , päivän paras.
- Anonyymi
Mikähän ällöttävä miesnäyttelijä on saatu "toimitusjohtajaksi" ripittämään muka hauskasti "Seppoa" ja vielä leijumaan avaruussukkulaan sopertelemaan jotain valomiekoista. Kyllä on ollut ideat vähissä, mutta mainosten laatuhan ei rikasta liikettä kiinnosta.
- Anonyymi
Taisi olla Radiolinjalla sellanen maino jossa tukeva isäntä esitteli isoa traktorij , isoa sonnia jne , , se oli hyvä , , empä nyt tiijä . siinä ikäänkuin mainos loppuukesken. Se oli hyvä mainos jatkumo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3401356Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan77936Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61823Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.69800Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt45702- 120693
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38682- 49648
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9526- 32521
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515- 25515
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o32492Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485- 79457
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447- 44425