Aika moni on nimittäin nyt päässyt purkamaan aggressioitaan Sarkomaan sanomisten johdosta. Eihän meistä toki kukaan ajattele, että Sarkomaa oikeasti uskoo ihmisen pärjäävän 20€:lla viikkoja.
Tuollainen sammakko kuitenkin lipsahti suusta ja nyt moni on päästellyt höyryjä, kun syöttö kerran tarjottiin lapaan.
Kiitos Sari!
Palstalaisten pitäisi kiittää Sarkomaata
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näkökanta se tuokin on. Siitä et pääse mihinkään, että Sarkomaa on pesunkestävä porvari, nenänvartta pitkin katsoo tavallisia suomalaisia. Ja hyvä että hänestä on mielipiteet annettu oikein olan takaa. Porvari ei köyhää ajattele, muuta kuin pilkkaa ja ivaa.
- Anonyymi
Hmmm... kansanedustaja tienaa 6-7000€, josta käteen max 4000€. Ihan kiva summa, mutta eipä tuollaisella varsinkaan pääkaupunkiseudulla paljon vielä pörrätä. Tuolla summalla ei palkata palvelijoita käymään kaupassa, eikä pysty elelemään irti todellisuudesta.
Miksi et vain myöntäisi sinäkin, että Sarkomaalta vain pääsi sammakko suusta, onhan tässä jo Sarin ansiosta saatu oikein kunnolla päästellä höyryjä. - Anonyymi
Onneksi Sanna siellä kaviaaribaarissa käydessään ajattelee köyhän asiaa.
- Anonyymi
Sari pelasti kommentillaan monen päivän!
- Anonyymi
Jep, ei tarvi lähteä kadulle nyt riehumaan.
- Anonyymi
Moni heräsi vihdoinkin tarkkailemaan ruokalaskujaan.
Kiitollinen että edes nyt joku opastaa kohtuullisen kulutuksen polulle.
Tueksi moni kertonut että kaksi euroa päivässä riittää hyvin - Anonyymi
Sitä se röntgensäteily teettää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393