Freijan päivän huomenta

Mielikuvitusmaailmaan. Jossa komistukset haaveilevat kaunokaisista. 👼🤴☕🥞⚽

55

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikäs siinä jos tykkää. Itse tykkään kyllä käyttää mielikuvitustani, mutta tuohon tarkoitukseen en käytä sitä oikeastaan koskaan. Kuulostaa lattealta, suoraan sanoen tylsältä.

      • Tarkoitin tuolla tätä palstaa. 😉


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tarkoitin tuolla tätä palstaa. 😉

        Missä ne kuvailemasi olennot sitten oikein ovat? Itse ne ole koskaan edes mielikuvituksessani nähnyt täällä yhtään komistusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ne kuvailemasi olennot sitten oikein ovat? Itse ne ole koskaan edes mielikuvituksessani nähnyt täällä yhtään komistusta.

        Tai kaunokaista sen puoleen. Itseni näkisin tietenkin peilistä, mutta kun ei satu nyt olemaan edes sitä tässä koneen lähistöllä. xD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä ne kuvailemasi olennot sitten oikein ovat? Itse ne ole koskaan edes mielikuvituksessani nähnyt täällä yhtään komistusta.

        Miten se on mahdollista? Minä näen ainakin kaunottaren kun laitan silmäni kiinni. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai kaunokaista sen puoleen. Itseni näkisin tietenkin peilistä, mutta kun ei satu nyt olemaan edes sitä tässä koneen lähistöllä. xD

        Eikö kaivattusi mansikkasi, siis ole komistus? 🤔😅


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Eikö kaivattusi mansikkasi, siis ole komistus? 🤔😅

        Mitä hittoa komistuksella tekee? Lähes jokainen muu ominaisuus on oleellisempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hittoa komistuksella tekee? Lähes jokainen muu ominaisuus on oleellisempi.

        No tietenkin asia on myös niin. 🤔😊


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Miten se on mahdollista? Minä näen ainakin kaunottaren kun laitan silmäni kiinni. 😊

        Plääh. Mun mielikuvitukseni ei ole rajoittunut tuollaisiin asioihin. Kuten sanoin, niin tuollaisia asioita tulee pohdittua todella harvoin. Juuri tällä hetkellä mieleni painii vampyyrien ja erilaisten henkiolentojen ja epäkuolleiden parissa. Asian parissa on nyt pähkitty päivä pari ja loppu suora alkaa häämöttää. Juuri nyt aivoni taas kaipaavat kahvia, jotta voin palata pohtimaan mitä vampyyri oikein tekee ja miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Plääh. Mun mielikuvitukseni ei ole rajoittunut tuollaisiin asioihin. Kuten sanoin, niin tuollaisia asioita tulee pohdittua todella harvoin. Juuri tällä hetkellä mieleni painii vampyyrien ja erilaisten henkiolentojen ja epäkuolleiden parissa. Asian parissa on nyt pähkitty päivä pari ja loppu suora alkaa häämöttää. Juuri nyt aivoni taas kaipaavat kahvia, jotta voin palata pohtimaan mitä vampyyri oikein tekee ja miksi.

        Ai niin ja erityisesti tietenkin sitä, että mitä hyötyä siitä on. xD


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No tietenkin asia on myös niin. 🤔😊

        Minusta se on lahinnä vain noin. Paitsi tietysti jos se komistus on tarkoitettu vain katseltavaksi, jolloin millään muulla ei ole väliä. Mutta silloinhan se on yhtä tylsä, kuin nätin värinen maali seinässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Plääh. Mun mielikuvitukseni ei ole rajoittunut tuollaisiin asioihin. Kuten sanoin, niin tuollaisia asioita tulee pohdittua todella harvoin. Juuri tällä hetkellä mieleni painii vampyyrien ja erilaisten henkiolentojen ja epäkuolleiden parissa. Asian parissa on nyt pähkitty päivä pari ja loppu suora alkaa häämöttää. Juuri nyt aivoni taas kaipaavat kahvia, jotta voin palata pohtimaan mitä vampyyri oikein tekee ja miksi.

        Tuohan hauskaa. 😊 Minunkin pitäisi kömpiä ylös keittämään ne kahavit. ☕


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tuohan hauskaa. 😊 Minunkin pitäisi kömpiä ylös keittämään ne kahavit. ☕

        Ookko nää Oulusta. Pelekääkkö nää poliisia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ookko nää Oulusta. Pelekääkkö nää poliisia?

        No en ole, vaan aika paljon alempaa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No en ole, vaan aika paljon alempaa.

        Kahavia keittelet kuitenkin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kahavia keittelet kuitenkin?

        Se oli leikillään sanottu tuohon tyyliin. Puhun puhtainta suomea. Siitä voit päätellä sijaintia.


    • Ja kaunokaiset haaveilevat komistuksista. 👼🤴☕🥞⚽

    • Nyt näin aika ahdistavaa unta. Ihmiset oli kaapattu johonkin pelin tapaiseen. Jossa kuoli jos ei suorittanut jotain tehtävää. Olin ovela ja pakenin siitä. Pelkäsin jääväni kiinni koko ajan. 😬

      • Anonyymi

        Minä näin muutama päivä sitten unta, että olin juuttunut pelimoottorin sisään ja sinne juuri asettamani elementit alkoivat herätä henkiin, eivätkä totelle niille tehtyjä asetuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä näin muutama päivä sitten unta, että olin juuttunut pelimoottorin sisään ja sinne juuri asettamani elementit alkoivat herätä henkiin, eivätkä totelle niille tehtyjä asetuksia.

        Jännä. 😅


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Jännä. 😅

        Jep. Usko pois, että saukotkin osaavat olla aika pelottavia. Varsinkin kun et enää ole varma ovatko ne saukkoja vai mitä hittoja ne ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Usko pois, että saukotkin osaavat olla aika pelottavia. Varsinkin kun et enää ole varma ovatko ne saukkoja vai mitä hittoja ne ovat.

        Ja siis mitä hiivattia ne tekivät kuumassa lähteessä vuoren huipulla. Mystistä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Usko pois, että saukotkin osaavat olla aika pelottavia. Varsinkin kun et enää ole varma ovatko ne saukkoja vai mitä hittoja ne ovat.

        Tuossa minun unessa oli jokin laite, joka aktivoitui ja sen jälkeen sai kimppuunsa jonkin jättiläiskäärmeen ja mitä tahansa, jos ei totellut käskyjä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tuossa minun unessa oli jokin laite, joka aktivoitui ja sen jälkeen sai kimppuunsa jonkin jättiläiskäärmeen ja mitä tahansa, jos ei totellut käskyjä.

        :) Et ole sattunut katselemaan Squid Gamea tai jotin vastaavia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        :) Et ole sattunut katselemaan Squid Gamea tai jotin vastaavia?

        En ole sitä katsonut. Mutta tiedän sen idean siinä. Täytyy alkaakin katsomaan. Kuulemma hyvä. Usein Korealaiset leffat ovat todella hyviä. 😊


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En ole sitä katsonut. Mutta tiedän sen idean siinä. Täytyy alkaakin katsomaan. Kuulemma hyvä. Usein Korealaiset leffat ovat todella hyviä. 😊

        En ole minäkään nähnyt. Enkä kyllä ajattelut katsoakaan. Vaan joo, olen kuullut sen olevan hyvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole minäkään nähnyt. Enkä kyllä ajattelut katsoakaan. Vaan joo, olen kuullut sen olevan hyvä.

        En usein jaksa katsoa sarjoja. Tuota voisi kuitenkin kokeilla.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En ole sitä katsonut. Mutta tiedän sen idean siinä. Täytyy alkaakin katsomaan. Kuulemma hyvä. Usein Korealaiset leffat ovat todella hyviä. 😊

        Oma tuota mainitsemaani aikaisempi ahdistava uni oli sellainen, jossa mua seurasi joku tyyppi, joka alkoi aina syljeskellä hampaita, kun hän yritti puhua. Olis siis täysin mahdoton saada selville mitä hän oikein halusi, mutta jotain asiaa hänellä oli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oma tuota mainitsemaani aikaisempi ahdistava uni oli sellainen, jossa mua seurasi joku tyyppi, joka alkoi aina syljeskellä hampaita, kun hän yritti puhua. Olis siis täysin mahdoton saada selville mitä hän oikein halusi, mutta jotain asiaa hänellä oli.

        Aika härö. Olen joskus nähnyt unia hampaiden heilumisesta. Ne on inhottavia unia. Niillä voi olla jokin merkitys.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Aika härö. Olen joskus nähnyt unia hampaiden heilumisesta. Ne on inhottavia unia. Niillä voi olla jokin merkitys.

        Mun uneni ovat lähes aina ihan häröjä. Ainakin ne, jotka muistan.

        En usko unien sen kummempiin merkityksiin. Ne voivat auttaa jäsentämään asioita ja joskus on jopa melko helppo johtaa se tilanne tai ajatus, josta uni on tullut. Esimerkiksi stressaavat asiat tulevat usein uniini ja ne on aika helppo itse tunnistaa, vaikka ei niitä luultavasti kukaan muu tunnistaisi. Kukaan ei voi sitä psyykettä tuntea yhtä hyvin kuin sen itse voi tuntea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun uneni ovat lähes aina ihan häröjä. Ainakin ne, jotka muistan.

        En usko unien sen kummempiin merkityksiin. Ne voivat auttaa jäsentämään asioita ja joskus on jopa melko helppo johtaa se tilanne tai ajatus, josta uni on tullut. Esimerkiksi stressaavat asiat tulevat usein uniini ja ne on aika helppo itse tunnistaa, vaikka ei niitä luultavasti kukaan muu tunnistaisi. Kukaan ei voi sitä psyykettä tuntea yhtä hyvin kuin sen itse voi tuntea.

        Näinhän se. Itse kyllä uskon enneuniin, koska olen nähnyt niitä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Näinhän se. Itse kyllä uskon enneuniin, koska olen nähnyt niitä.

        Minä en usko. Toin siihen uskon kyllä, että ihminen huomaa ja tajuaa alitajuisesti paljon enemmän, kuin mitä tietoisesti tajuaa. Se ei ole varmasti lainkaan harvinaista, että mieli on jonkin asian jo tajunnut ja tuo sen uniin, paljon ennen ukn sen saa tietää. Kyllä mäkin unessani tiesin raskaudestani paljon aiemmin, kun sen sitten ihan tosissaan tajusin. Tuon lisäksi ihminen on ihan valtavan taitava näkemään yhteyksiä ja kaavoja asioissa, joissa niitä ei todellisuudessa ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en usko. Toin siihen uskon kyllä, että ihminen huomaa ja tajuaa alitajuisesti paljon enemmän, kuin mitä tietoisesti tajuaa. Se ei ole varmasti lainkaan harvinaista, että mieli on jonkin asian jo tajunnut ja tuo sen uniin, paljon ennen ukn sen saa tietää. Kyllä mäkin unessani tiesin raskaudestani paljon aiemmin, kun sen sitten ihan tosissaan tajusin. Tuon lisäksi ihminen on ihan valtavan taitava näkemään yhteyksiä ja kaavoja asioissa, joissa niitä ei todellisuudessa ole.

        Olen myös saanut etiäisiä tulevasta myös päivätajunnassa. Ihan sellaisista asioista, joita ei varmasti ole osannut odottaa edes alitajuisesti. Enkä jaksa uskoa, että ihan kaikkea vielä tiedetään aivojen toiminnasta ja elämästä yleensäkään.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen myös saanut etiäisiä tulevasta myös päivätajunnassa. Ihan sellaisista asioista, joita ei varmasti ole osannut odottaa edes alitajuisesti. Enkä jaksa uskoa, että ihan kaikkea vielä tiedetään aivojen toiminnasta ja elämästä yleensäkään.

        En minä kiellä sinua noihin uskomasta.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen myös saanut etiäisiä tulevasta myös päivätajunnassa. Ihan sellaisista asioista, joita ei varmasti ole osannut odottaa edes alitajuisesti. Enkä jaksa uskoa, että ihan kaikkea vielä tiedetään aivojen toiminnasta ja elämästä yleensäkään.

        Ja juu se on aivan taatusti totta, että läheskään kaikkea emme tiedä. Ei meidän kapasiteettimme nykyisellään edes riitä kaiken tajuamiseen. Ja siis ihan jo pelkkä ihmisen omien aivojen toimintahan on sellaista, että se jo itsessään luon monenlaisia "ennakkoaavistuksia" ja etiäisiä. Käytännössähän jo pelkkä ihmisen näköaistihan esimerkiksi toimii niin, että aivot jatkuvasti "arvaavat" mitä ne seuraavaksi näkevät ja heittelevät jokaisella hetkellä tolkuttomasti ehdotuksi ja suodattavat sitten niitä "vääriä" pois tietoisesta tajunnasta. Olisi luultavasti jopa epätodennäköisempää, etteivätkö jotkin "ennustukset" välillä osuisi kohdalleenkin. Sen verran tolkuton määrä niitä ihan joka päivä aivoissamme esitetään.


    • Kuka tulisi nostamaan minut ylös sängystä? 😅

    • Nukahdin uudelleen ja nyt vasta juon aamukahvia... Oli vissiin aika raskas työilta kun näin väsytti. 🤴☕

    • Anonyymi

      Tule onnelliseksi siinä mitä teet

      • En nyt ihan ymmärrä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En nyt ihan ymmärrä.

        No siinä mitä teet elämälläsi. ☀


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siinä mitä teet elämälläsi. ☀

        Just. Niin että ihan yksin vaan koko loppu elämä.


    • Taitaa olla ilta kahveen aika. Pulla puuttuu, kun ei ole vielä ehtinyt vääntäytyä kauppaankaan. ☕

      • Anonyymi

        Tuota juuri tarkoitan. Et ehdi edes kauppaan palstailuiltasi. Mutta tule onnelliseksi valitsemallasi tiellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuota juuri tarkoitan. Et ehdi edes kauppaan palstailuiltasi. Mutta tule onnelliseksi valitsemallasi tiellä.

        Enpä paljon onnellisuudesta nyt puhuisi.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Enpä paljon onnellisuudesta nyt puhuisi.

        Et tiedä, että masennus voi olla joskus aika lamauttavaa. Ja yksinäisyys myöskin.


    • Hyvä siinä on muitten taas elellä. Vois mennä nukkumaan.

    • Anonyymi

      Moi prinssi. Haluan kertoa sulle että toivottavasti sulla on ollut kiva päivä! Tulin tänne kun olen ärsyyntynyt ja sinä olet aina ollut mukava ja kohtelias.

      • Moi. Kiitos viestistäsi. Tämä päivä ei ole ollut kovin ihmeellinen. Mitäs suunnitelmia sinulla on illaksi? Minä ajattelin vain käydä kaupassa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Moi. Kiitos viestistäsi. Tämä päivä ei ole ollut kovin ihmeellinen. Mitäs suunnitelmia sinulla on illaksi? Minä ajattelin vain käydä kaupassa.

        Täytyy vielä imuroida. Muuten olen hoitanut kaiken tarvittavan tältä päivältä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy vielä imuroida. Muuten olen hoitanut kaiken tarvittavan tältä päivältä.

        Minunkin olisi pitänyt imuroida ja kaikkea muutakin. Onhan se päivä huomennakin.
        Mistä sinä olit ärsyyntynyt?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minunkin olisi pitänyt imuroida ja kaikkea muutakin. Onhan se päivä huomennakin.
        Mistä sinä olit ärsyyntynyt?

        Oon vieläkin mutta se on minussa oleva ongelma jota vois vähän työstää tai sitten ei. On mulla pitkä pinna mutta sitten kun menee hermo, niin sitten se menee. Kiihdyn nollasta sataan nanosekunnissa ja olen ärsyttävä ja rasittava siihen asti että rauhotun.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minunkin olisi pitänyt imuroida ja kaikkea muutakin. Onhan se päivä huomennakin.
        Mistä sinä olit ärsyyntynyt?

        Tässä siis odotan että rauhotun ja nyt voisin nopeeta imuroida.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon vieläkin mutta se on minussa oleva ongelma jota vois vähän työstää tai sitten ei. On mulla pitkä pinna mutta sitten kun menee hermo, niin sitten se menee. Kiihdyn nollasta sataan nanosekunnissa ja olen ärsyttävä ja rasittava siihen asti että rauhotun.

        Ok. Se ei onneksi täällä näy. Toivottavasti kohta on parempi olo. Nyt poistun joksikin aikaa tästä...


    • Anonyymi

      Eikös freija oo jonkunsortin hameväkeen kuuluva ?

      • Freija oli viikinkien rakkauden jumala. Kaikki viikonpäivien nimet tulee viikinkien ajoilta. Friday, perjantai on Freijan päivä. Se sopii nimeksi hyvin, kun yleensä, tai no kaikilla muilla paitsi minulla, on perjantaisin hauskaa. Pariutumista ja muuta kivaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe