Nyt tuli mitta täyteen tuota TURVA vakuutusyhtiötä, on maksettu reilut 10 vuotta maksuja ilman yhtään vahinkoa tai korvaushakemusta ja nyt kun vaimon polvi vahingoittui liukkaalla lenkkipolulla niin kyllä löytyy iso nippu syitä että miksi eivät maksa penniäkään korvauksia, on kuulemma kulumaa ja vaikka mitä vaikka polvi ei ole oireillut millään tavalla aiemmin ! Meillä keskitetty kaikki Turvaan eli koti, henkilö, auto, yritys ym vakuutukset mutta nyt lähtee kaikki ja vain yhden reilun 150€ lääkärilaskun takia jota eivät ole valmiita maksamaan
AIVAN PASKA YHTIÖ JA NÄKYY OLEVAN SAMAA ONGELMAA MONELLA MUULLAKIN ! ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET OTTAKO VAKUUTUKSIA TUOHON PASKA YHTIÖÖN!!
TURVA vakuutusyhtiö on persauksesta
3
181
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen myös jättämässä Turvan huonon ja hitaan asiakaspalvelun vuoksi. Korvaushakemuksen kestoksi ilmoitettiin heti alussa 25 vrk. Viestin vastaamisen kerrottiin kestävän 3 viikkoa jos katsovat tarpeelliseksi vastata. Tällaista ylimielisyyttä en ole kohdannut aikaisemmin yhdenkään yrityksen taholta. Viestien perusteella heillä ei todellakaan olisi varaa tällaiseen palveluun vai pitäisikö sanoa palvelemattomuuteen.
- Anonyymi
En todellakaan enää kajoa siihen. Maailman surkein ja töykein asiakaspalvelu. LT on yhtiö joka on hienosti hoitanut meidän kämmit
- Anonyymi
Mullakin "käsitelty" vahinkohakemusta jo yli 65 päivää. Käsittelyajaksi ilmoitetaan 30-75 päivää. Saapa nähdä. On kyllä paska lafka, asiakaspalvelu on aina kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995