20 eurolla voi saada viikon eväät

Anonyymi-ap

Mut ei kuukauden että semmosta.

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuukauden eväät saa sarkomaa 20 kympillä...siihen kun laitetaan vielä ukko niin tekee 40 ekeä kuukausi...ei paha,ei paha...

• Anonyymi

Mutta, jos on ministeri = kansanpalvelija, niin hyvin piisaa. Taksisetelit, aamiastarpeet, juhlajuomat sun muut piristeet, autoetu kaikki viran puolesta, niin se 20 voi sitten panna vaikka Punaisen Ristin keräykseen, ja mahdollisimman suuriäänisesti.

• Anonyymi

kyllä saa, jos ostaa kaurahiutaleita.
      eikä kulu sähköäkään kun lusikoi ne kuivana suoraan paketista.

• Anonyymi

Kyllä sillä voi saada vaikka loppu elämän ruuat kun ostat perunoita ja kananmunia ja sitten käytät ne perunat siemenperunanan istutukseen ja haudot ne munat kanoiks jotka munii sitten lisää munia.

• Anonyymi

Mulla menee tuo 20e bensaan, kun käyn kaupassa.

• Anonyymi

Heh.

• Anonyymi

Koirakin syö yli 20 edestä viikossa eikä pysy kunnossa ellei syö hyvin, miten kokoomuslainen idiootti kuvittelee ihmisen pysyvän 20 egellä edes työkunnossa tai jaksavan edes elää normi elämää?

Kyllä on paskaa sakkia koko puolue täynnä, hyi helvetti!

• Anonyymi

20 euroa riittää ruokaan 10 päiväksi eli kuusikymppiä kuukaudeksi

• Anonyymi

Toineentulotuki yksin asuvalla 530 , voi välil kaljotella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toineentulotuki yksin asuvalla 530 , voi välil kaljotella

Laita pieni kanala kellarivarstoon

• Anonyymi

litra maitoa maksaa noin euron. kahvipaketti 6€. halvin liha 10€ kilo. vihanneksia ja hedelmiäkin pakko syödä ettei sairastu. lopetetaas ny nää hullut puheet pari euroo päivässä ruuista

• Anonyymi

Välillä kaljotelltava

• Anonyymi

Joo jos varastaa kaupasta suurimman osan, vähävarainen työtön ei edes pysty sakkoja maksamaan jos jää kiinni et silleen.

• Anonyymi

Paitsi jos hakee asumistuet ja muut edulkinen asunto

• Anonyymi

Pakkasilla säästyy pakastimen lämpötilatkin.

• Anonyymi

No ei voi saada normaaleja viikon ruokia 20 €. On tietenkin ihan oma valinta, jos haluaa käyttää rahansa muuhun kun täysipainoiseen ruokaan. 2,8 € päivä ei todellakaan riitä normaaliin ruokaan aikuiselle ihmiselle, oletteko nyt ihan idiootteja?

Vaadin Kokoomukselta julkista anteeksipyyntöä ja palstan ituhipit voisi pitää turpansa kiinni, kyllä tiedetään mihin teidän rahat menee, eli savuna ilmaan ja yhteiskunta maksaa pilvipsykooseista aiheutuneet kustannukset.

• Anonyymi

kokoomuksen opeilla käy aina niinku mustalaisen hevoselle. just ku se oppi olee syömättä niin se kuoli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7858
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3782
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1210
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1073
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1013
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      792
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      790
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe