Kiova ei saa voittaa.

Anonyymi-ap

Lähtökohta Ukrainan kriisiin on se että Sotilaallisen tai poliittisen ratkaisun on oltava sellainen että Usa ja Kiovan hallinto ei näytä kriisin voittajalta. Tämä siksi että Kiovan voiton jälkeen Usa ja muut diktaattorit kuvittelee että he voi sekaantua muiden maiden sisäisiin asioihin vallankaappauksilla.

11

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juuri näin. USA:n on lähdettävä pois Ukrainasta, jotta sinne saadaan rauha.
      USA:ssa on paljon köyhiä.

Suomessakin on onneksi poliitikkoja, jotka ymmärtävä, että ainut mahdollisuus rauhaan on neuvottelu, neuvottelu, neuvottelu (kuten esim Kimmo Kiljunen, sd, kertoi telkkarissa).

Pres. Putin on ilmoittanut, että hän ei hyväksy mitään neuvotteluja Ukrainan itsenäisyydestä, joten rauhanneuvottelut voidaan käydä vain Ukrainan alueen palauttamisesta Venäjän federaatiolle (jolle Ukraina ei tosin ole koskaan kuulunut), sekä Ukrainan natsistisen ja saatanallisen kansan eliminoinnista.

Vain tämä on realistinen tie ikuiseen rauhaan Ukrainassa eli ukrainalaisista vapautettu Ukraina.

• Anonyymi

Suomessakin on paljon köyhiä ja koulupudokkaita, kaikkein huono-osaisimmilla ei ole muuta keinoa selviytyä kuin ryhtyä Moskovan tiltuiksi.

• Anonyymi

Ukrainaan juuttuneet tietämättömät hölmöt ovat 🤡

• Anonyymi

Sehän menee juuri päin vastoin! Jos Kiova voittaa, kaikki diktaattorit pelkäävät, että heille voi käydä samalla tavalla kuin Putinille!

• Anonyymi

Äh ...aloitus ja sitä seuraavat jutut on Pietarista Puten lätistä. Jo heti huomaa niiden sisällöstä ,että ovat noita ala arvoisia puujalka juttuja,Parempaan ne eivät pysty. Sillä nehän on vain IQ kengännumeron omistavia Puten trolleja. Palkaxi ne saa rehua kaukalosta. Juuri sitä samaa,kuin siatkin. . Niillä ku ei oo mitään hajua miten voisivat heittää jotain järkevää. Sitä ku ei oo.Järkeä meinaan. Ja Suomessa noi Puten lätin trollien jutut ei mee Suomalaisiin.

• Anonyymi

Juuri noin.

• Anonyymi

Jos Putin hullu diktaattori voittaa..sitten on kaikki muutkin hullut hyökkäilemässä.
      Diktaattori nujerretaan ja nöyryytetään kuten Saddam Hussein.

• Anonyymi

Saddam hirtettiin. Silleen kävi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saddam hirtettiin. Silleen kävi.

Putinille käy samoin lopputuloksen muodossa.

• Anonyymi

Kiova on jo voittanut. Maailman toiseksi suurin armeija on lyöty. Puolet valloitetuista alueista on saatu takaisin, venäjän uudempi kalusto on tuhottu. Venäjällä ei ole enää muuta kuin paljon vanhoja ammuksia ja paljon musikkaa ja ydin sekä kemiallisia aseita millä muka uhataan. Jos putiinilla olisi kipenkin järkeä vielä tallella, hän vetäisi musikat pois ja toteaisi, paskareissu mutta tulipa tehtyä.

• Anonyymi

Alottaja on just yhtä pöljä, kuin vihreiden huumesekoilu, että annetaan nuorille huumeita että saadaan ne paremmin hoitoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      132
      2001
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      322
      1163
    3. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      44
      1003
    4. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      79
      879
    5. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      68
      797
    6. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      56
      749
    7. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      33
      678
    8. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      62
      643
    9. Hyvää yötä tännekin

Miehelle tai miehille. Ehkä naisillekin. Erityisesti mukaville sellaisille.
      Ikävä
      95
      579
    Aihe