https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/toimittaja-tommi-parkkonen-tuomittiin-sakkoihin-junes-lokan-kunnian-loukkaamisesta/8558678#gs.h1bckv
Hyvä, että Parkkonen sai sakko tuomion!
Tommi Parkkonen tuomittiin Jonas Lukan kunnian loukkaamisesta
19
98
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tuo toimittaja mamu vihaaja, kun haukkuu Lokkaa?
- Anonyymi
Ymmärtääkseni kunnianluokkausjutuissa pitäsi olla jotain vahinkoakin tapahtunut kohteelle(perätön väite tms). Mitäköhän vahinkoa tässä tapauksessa on syntynyt paitsi, että asianomistaja väittää loukaantuneensa ja kärsineensä? Mielipiteeen vapautta ei pitäisi alkaa rajoittaa ihan mielivaltaisesti ja kevyin perustein.
- Anonyymi
Ei sinne päinkään. Riittää, kun tekijä osoitta halveksuntaa, taikka hänen tarkoitus on loukata kohdettaan, mitä tässä tapauksessa epäilemättä oli.
- Anonyymi
Asiassa on ainoastaan yksi muotovirhe. Junes Lokka on oululainen maahanmuuttaja. Eikä maahanmuuttajilla ole kunniaa mitä loukata. Tämä on meidän persujen kanta ja jos joku esittää eriäviä mielipiteitä otamme hellarit käyttöön.
- Anonyymi
Suvakki toimittajan romahdus, nautittavaa. Hyvä Junes, anna palaa
- Anonyymi
Tuosta toimittajasta huokuu vihaisuus. No tuo unohdetaan nopeasti kun kyseessä ei ole persu tai joku kristitty.
- Anonyymi
Parkkonen on nykyään Alfa TVn toimittaja. Mistä lähtein persukanava on suvakkeja palkannut?
- Anonyymi
Minä olen luullut että Parkkonen on persuja?
- Anonyymi
Viimeksi kun tuon naama oli telkkarissa oli sillä isis parta ja oli uhmakas.
Nyt varmaan vikisee- Anonyymi
""""Minä olen luullut että Parkkonen on persuja?""""
Kaukana persusta. Niitähän se juuri haukkuukin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaukana persusta. Niitähän se juuri haukkuukin.Epäilemättä Alfa TV nyt erottaa Parkkosen. Vai mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaukana persusta. Niitähän se juuri haukkuukin.Ristamäki ainakin vaikuttaa demarilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaukana persusta. Niitähän se juuri haukkuukin.Mistä lähtien Lokka on ollut persu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä lähtien Lokka on ollut persu?
Ei tarvitse olla persu ollakseen persujen ihailema, kuten Lokka.
- Anonyymi
Persuteilla meni jauhot suuhun kun eivät nyt oikein tiedä ketä pitäisi puolustaa, ketä haukkua, oululaistunutta maahanmuuttajatyönveroksujaa vai persukanavan toimittajaa.
- Anonyymi
ssamaa naureskelin :)
- Anonyymi
Onko Parkkosella yhä Taliban parta? Onko sukua Petelle?
- Anonyymi
Lokan parta ja hiukset varsinkin ovat niiiin isänmaalliset ja siistit :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lokan parta ja hiukset varsinkin ovat niiiin isänmaalliset ja siistit :)
Kuten myös päihteidenkäyttönsä, jota mielellään videoillaan esittelee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656084- 1471694
- 1131478
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43859Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218702