Mielenmuutos

Anonyymi-ap

Ihan hiljattain yksi tuttavistani alkoi ääneen pohtimaan, että johtuukohan hänen toistuvat päänsärkynsä koronarokotteesta. Olivat kuulema alkaneet toisen rokotuksen jälkeen ja pahentuneet kolmannen piikin jälkeen. Kuuntelin häntä hämmästyneenä, koska vielä viime syksynä tämä tuttavani oli kovasti innoissaan koronarokotteista ja arvosteli jokaista, joka jätti rokotteen ottamatta. Nyt on yhtäkkiä tullut toinen ääni kelloon.

9

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan hiljattain yksi tuttavistani alkoi ääneen pohtimaan, että johtuukohan hänen toistuvat erektionsa ja hirveä libido koronarokotteesta. Olivat kuulema alkaneet toisen rokotuksen jälkeen ja pahentuneet kolmannen piikin jälkeen. Kuuntelin häntä hämmästyneenä, koska vielä viime syksynä tämä tuttavani oli kovasti koronarokotteita vastaan ja arvosteli jokaista, joka jätti rokotteen ottamisen jättämättä. Nyt on yhtäkkiä tullut toinen ääni kelloon.

• Anonyymi

Sori mutta vitsailunne ei enää kanna. Kaikki alkaa jo herätä rokotepetokseen ja pelko alkaa kalvaa mitä myrkkyä teihin onkaan injektoitu.

• Anonyymi

Eihän se rokotteesta voi johtua. Varmaankin ilmastonmuutoksesta.

• Anonyymi

Putinin syytä.

• Anonyymi

Tai sitten Venäjä ollut asialla.

• Anonyymi

Silmälääkärillä käynti voisi auttaa.

• Anonyymi

Pyydä sitä tuttavaasi ystävällisesti käydä verenpainemittauksissa.

• Anonyymi

No jos kivut alkoi piikitysten jälkeen niin nostaako piikit sitten verenpaineet pilviin??

• Anonyymi

Voi johtua myös lumitöistä.
      Eihän hän vain käytä kokkelia?
      Tai puistele mattoja liian innokkaasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      143
      2293
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      381
      1366
    3. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      44
      1083
    4. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      85
      970
    5. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      69
      888
    6. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      63
      829
    7. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      37
      750
    8. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      65
      719
    9. Etkai sää vaan puhu minusta

sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      77
      658
    Aihe