Jää niin vähän raha päivässä.

Anonyymi-ap

Jää niin vähän raha päivässä ei pysty säästämän sittä puskuria varten.

7 päivä 250€ sossu välitystili etus + 75€ kela hoitotuki.

7 päivä 83€ puhelin netti.
7 päivä 35€ puhelin netti.
7 päivä 60€ sakko lyhennys.

22 päivä 182€ kela hoitotuki.

1 päivä 13€ Xbox Gamepass.

Jää 316€ ÷ 31 päivä jää noin 10€ päivä.

Eli tämä on ensi kuu kun tässä kussa jää vain 312€ eli 4€ vähemmän kun ensi kuussa kun on toi sakko lyhennys 64€ tässä kuussa.

Juu mutta tämä ruoka tällä on ihan paska joka toinen ateria joutu itse laittaman kun ruoka on niin paska.

23

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu ne on ihan oikein laskettu mutta se mitä tule 22 päivä on takuu eläke muuten on kaikki ihan oikein laskettu ja se on se sama summa eli 182€ mitä tule 22 päivä.

    • Anonyymi

      Tämä ongelma on helposti ratkaistu: Hanki 20 älykkyysosamäärä pistettä lisää, niin saavutat normaaliälykkyyden rajan. Sen jälkeen alkaa sun rahahuoletkin helpottaa.

      • Anonyymi

        Auttaako aivovoimistelu älykkyyteen? Kyllä se voi auttaa, mutta hölmojen aloitusten ja kommenttien väsääminen ei auta. Pahimmat kirjoitusvirheet ainakin kannattaisi oikolukea pois. (Tosin, kyllä niitä lyöntivirheitä tulee minullekin, mutta se johtuu laiskuudesta). Tyhmyydestä johtuvien kirjoitusvirheiden huomaaminen ja korjaaminen olisi älyharjoitusta ens alkuun.


    • Anonyymi

      Miten niin minä olen älykämpi kun keskiverto ihminen niin nissä papereissa luki mitä minä vuonna 1996 sain mielentila tutkimuusesta.

      Eli siis kuntoutus ponnistelut ovat tuottanet tulosta normalin ja jopa ylikin normalin älykkyden.

      Eli siis minä olen kountutunut niin hyvin että olen jopa älykkämpi kun keskiverto ihminen eli miten sen älykkyden lisäminen voisi helpotta minun raha tilanetta?

    • Anonyymi

      Niin sinä siis sanoit että minun pitä hankkia 20 pistettä lisä että olen normali älykäs?

      Mutta olin jo vuonna 1996 älykkämpi kun keskiverto.

      Mistä sinä voit tietä minun älykyys osamärä :)?

    • Anonyymi

      Minä polttan tupakka sinä sanot hyi hyi lopetta mutta minä tiedän suurin osa terveyden hoito ammatilaisista poltta saairan hoitajat ja mielenterveys hoitajat ja lääkärit.

    • Anonyymi

      Niin tietenkin sinä et osa sihen älykytten littyvän kysymyksen vastatta koska sinä olet heittänyt sinun väitte tyhjästä sen takia että sinun on pakko heittä jotain.

    • Anonyymi

      Aloittajan ei pidä lannistua, vaan aloittaa sen puskurin rakentaminen pienistä summista . Siinä tarvitaan pitkäjännitteistä sinnikkyyttä asian hoitamiseksi.
      Ainakin 10-12 vuoden kokemuksella voin kertoa, että pienistä summistakin
      kertyy melkoinen potti, mitä voi sitten hyödyntään halvoissa hankinnoissa.
      Kävin juuri tämän puskurin varoja hyödyntämässä ostaen muutamia
      todella halpoja vaatteita Tsarin konkurssipesästä eli -90 % ale.
      Kun puskurirahastoon tulee lovi, niin sen voi taas hiljakseen täyttää.
      On hyvä saada aikaan sellainen puskuri, että auton renkaat tai vaikka
      kodinkoneen hajoaminen ei aiheuta mitään talousongelmaa.

    • Anonyymi

      Mulle jää 90 €/ viiko ruokaan ja vaateisiin. 360€/kk.
      Olen yrittänyt sitä puskuriruokavarastoa kerätä,aika hitaasti valmistuu 72H/vara.

    • Anonyymi

      Mee töihin.

      • Anonyymi

        Mee ite


    • Anonyymi

      Maksaako kela siis koko vuokranne asumistuesta ettei mene työttömyystuesta rahaa vuokraan ollenkaan. Onpas halpa asunto teillä. Itsellä ainakin 34 neliön kämppä ja vuokra 388 euroa. Työttömyystuesta menee 98 euroa vuokraan vielä.

      • Anonyymi

        Ei kata koko vuokraa


    • Anonyymi

      Pitää kalastaa todella paljon kevään ja syksyn aikana jotta saa säästettyä rahaa. Yllättäviä menoja voi tulla kuten fillarin korjaus 100 euroa meni äskettäin. Talvitakki pitää pian ostaa, siihen menee ainakin 130 euroa. Uudet kengät 80 euroa.

      • Anonyymi

        Pääset vielä halvalla kun puhuit satasesta huollon yhteydessä. .
        Ensi viikolla on auton se "iso" huolto mikä tarkoittaa ainakin yli 500 € eli
        eläkeläinen saa kerätä monta kuukautta näitä huoltorahoja .
        Ja vihreät ja vasurit senkun kiristää polttonesteiden hintoja, joten
        on päivänselvää ketä EI äänestetä seuraavissa vaaleissa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääset vielä halvalla kun puhuit satasesta huollon yhteydessä. .
        Ensi viikolla on auton se "iso" huolto mikä tarkoittaa ainakin yli 500 € eli
        eläkeläinen saa kerätä monta kuukautta näitä huoltorahoja .
        Ja vihreät ja vasurit senkun kiristää polttonesteiden hintoja, joten
        on päivänselvää ketä EI äänestetä seuraavissa vaaleissa .

        Vimeksihän he laskivat polttoaineiden hintoja: https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008923681.html
        Heinäkuussa maan halvin bensan hinta oli 2,24 euroa, mutta nyt on alle 2 euroa.

        Pitkäaikatyötön


    • Anonyymi

      No hätä, huudat vaan kovaa: Take that Putin. Varmasti tuntuu heti paremmalta.

      • Anonyymi

        Tuskin on Putin ehdokkaana seuraavissa vaaleissa.


    • Anonyymi

      Hyvin riittää rahat kun ei käy K-Ryhmän kaupoissa eikä paskamahaporvareiden liikkeissä.

      • Anonyymi

        K-ryöstöä on vältettävä kaikin keinoin.


    • Anonyymi

      Elämä on pullingia.
      t:wesselvitter

    • Anonyymi

      Kyllä varattoman elämä on helppoa sanoisin iisiä , ei ole rahahuolia ja siitä voi kiittää itseään miten on elämänsä ajan käyttänyt .

      • Anonyymi

        Niin , kärmistelee vaan paikallaan eikä tee mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe