Kun kääntelette niitä edes takaisin. Taaksepäin kääntely saattaa hajoittaa kellon.
Älkää rikkoo Kellojanne
10
52
Vastaukset
- Anonyymi
Veljeni väitti aikoinaan, ettei trippimittaria saa ajossa nollata..:) No olisipa se tyhmästi suunniteltu , jos se noin hajoaisi.
Kyse oli mekaanisesta vanhan ajan mittarista kiekkoineen,. - Anonyymi
Ei sitä nyt muutaman kuukauven takia kannata rassata.
- Anonyymi
Paras aika säätää kello aikaan on 10-14 aikoihin. Vain silloin kellon koneisto on vapaa ylimääräisistä rasituksista.
Muistakaa tämä, kun säätelette niitä kännyköitänne!- Anonyymi
Kännykät ja tietokoneet siirtyvät itse kesä- ja talviaikaan.
Ranne- ja seinäkellot yms. pitää itse siirtää, jos haluaa noudattaaa aikataulua.
- Anonyymi
Kiitti vinkistä. Otan rauhallisesti Breitlinginni kanssa.
- Anonyymi
Kuka korvaa jos Rolexini särkyy tämän takia?
- Anonyymi
Jos itse hajotat, niin kukakohan maksaa?
- Anonyymi
Jaa, miksi se hajoaa?
- Anonyymi
Jotkut mekaaniset rannekellot joissa on päivyri tai muita kalenteri näyttöjä voi hajota jos sitä kääntää taaksepäin tiettynä aikana kun päivyrin ja kalenterin siirtomekanismi on toiminnassa ja se on useimmiten klo 20:00-04:00 tai 22:00-02:00 välisenä aikana.
Tämä kerrotaan kellojen käyttöohjekirjoissa.
- Anonyymi
Monet kellot täytyy kiertää aina käyntisuuntaan, mistä seuraa aina syksyllä 11 tunnin pyöritys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746294MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415358Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.594243NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun734102Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja653860Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.691147- 48923
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?29797Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62791- 233777