Miehen "perhe" tapaamisten esteenä?

Anonyymi-ap

Olen kirjoitellut erään miehen kanssa muutaman viikon. Ollaan tavattu kerran. Viime viikonloppuna meidän piti tavata uudestaan. Ehdotin miehelle tapaamista lauantaina. Jotenkin odotukset on korkealla toisen tapaamisen kohdalla. Eli toivoisin romanttista iltaa vaikka ravintolaillallisen tai elokuvien merkeissä. Mies ehdottikin tapaamista sunnuntaille ja haluaisi tulla luokseni käymään. Sanoin miehelle, etten ole vielä valmis kyläilyyn. Syynä sille, miksei voitu nähdä lauantaina oli miehen 3 jo aikuista lasta, jotka viettävät koko viikonlopun miehen luona perjantaista sunnuntaihin.

Käsittääkseni viettävät joka viikonloppu tiiviisti yhdessä aikaa. Itse olen lapseton sinkku nainen, miten sovin tuohon kuvioon? Jos olisin miehelle hänen elämänsä nainen, luulisi, että hän järjestäisi aikaa ja antaisi aikuisten lastensa olla edes hetken keskenään. Mies vielä kyseli tutustumisen alussa, onko minulla aikaa miehelle työkiireitteni vuoksi. Nyt näyttää pahasti siltä, ettei miehellä ole aikaa perheensä vuoksi. Mitä tästä pitäisi ajatella, olenko nipottaja?

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et ole nipottaja. Ihan oikein teit kun et suostu pompoteltavaksi. Aivan älytöntä ettei muka voi jättää aikuisia lapsiaan yksikseen! Epäilen että se on tekosyy. Eikä tuo jatkuva treffien ajankohdan muuttaminenkaan kuulosta kivalta.

      Tulee mieleen että mies on varattu ja asuu jonkun naisen kanssa tai ainakin seurustelee. Tai hän etsii sinusta pelkkää seksiseuraa eikä ole tippaakaan innostunut elokuvissa käymisestä tai ravintolaillasta.

      Sano hänelle että jo Tinderin virallisen ohjeistuksenkin mukaan ensimmäiset treffit kannattaa pitää julkisella paikalla eikä varsinkaan kummankaan kotona. Et kai ole kertonut hänelle osoitetietojasi?

    • Anonyymi

      Perhe menee aina edelle. Oletko valmis elämään kakkosena sillä niin siinä käy.

    • Anonyymi

      Tämä tulee vielä useimmin esiin naisten kanssa.
      On mitä ihmeellisempiä tapaamisia ja todella usein aikuisten lasten kanssa. Niitä on toisinaan niin usein että onko se jokin tekosyy. Ja jos mukaan mahtuu vielä joku lapsenlapsi niin se on siinä sitten.

      Eli sivuutan itse kaikki nämä tapaukset koska niistä ei vaan tule yhtään mitään.

      Niin, tapasin viime kesänä naisen joka hoisi aikuisen poikansa luona kaksi viikkoa kesälomastaan pojan koiria. Kerran kävin paikan päällä ja sen jälkeen päätin että tästä ei tule yhtään mitään. Nainen ei lähtenyt koirien luota mihinkään muualle kuin takapihalle.

    • Anonyymi

      SeksiSeppohan se siellä kun halusi tulla luoksesi käymään..

    • Anonyymi

      Miksi oletat että sinut laitetaan automaattisesti numero ykköseksi?, Miehellä on vuosien mittaiset siteet lapsiinsa. Ei puolituntematonta ihmistä aseteta noin vain etusijalle ja unohdeta kaikki vanha suitsait. Sinä olet tulossa heidän ympyröihinsä, eivätkä he sinun, siis maltti on valttia. Hiljakseen mukaan kuvioihin ja homma on siinä.

    • Anonyymi

      Voisitko ajatella itseäsi hyvänä kakkosena? sitten vois toimia.

    • Anonyymi

      Sitähän ei voi tietää. Jos mies on vaikka aiemmin sopinut aikuisten lasten kanssa että vietetään se lauantai-ilta yhdessä. Tai joku lapsista kertoi että hänelle on nyt sattunut jotain ikävää ja hän haluaa,puhua.

      Älä vielä lyö hanskoja tiskiin ennen kuin tiedät enemmän. Voi olla että hän on hellä ja rakastava ihminen ja hyvä isä. Jos niin on, saat hänestä hyvän miesystävän.

      Jos mies ei välitä lapsistaan - olivat nämä aikuisia tai eivät - niin hän on kylmä ihminen, ja sellaisen kanssa ei parisuhteesta tule mitään.

      Sekin on mahdollista että hän käyttää lapsia tekosyynä kun ei ole kiinnostunut tapaamaan sinua.

      Selvitä mistä on kysymys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe