Mietitkö nainen minua koskaan?

vai unohditko jo? Kerro vaan!

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Prinssi. Luovuta sinäkin. Eikö sunkin juttus ollu jo loppuun taputeltu ja kuollut. Jatka elämääsi. Etsi uusi ihastus.

      • Nii... Eihän tuo mitään yhteyttä pidä... Eipä ne ihastukset etsimällä tule.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Nii... Eihän tuo mitään yhteyttä pidä... Eipä ne ihastukset etsimällä tule.

        Unohda nuo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Unohda nuo.

        Unohda mitkä?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Nii... Eihän tuo mitään yhteyttä pidä... Eipä ne ihastukset etsimällä tule.

        Paremmat mahdollisuudet kuitenkin on uuteen kun edelliseen.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Nii... Eihän tuo mitään yhteyttä pidä... Eipä ne ihastukset etsimällä tule.

        Eihän ne tule, ne tulee sitten, kun aika on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paremmat mahdollisuudet kuitenkin on uuteen kun edelliseen.

        Käy pian samalla tavalla sen uudenkin kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ne tule, ne tulee sitten, kun aika on.

        Minulla ei ole kovin paljon enää aikaa odotella.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minulla ei ole kovin paljon enää aikaa odotella.

        Kuin niin ei ole- missä kiire odottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin niin ei ole- missä kiire odottaa?

        Taisin manata pari raskaat vuodet- ym paybacktime kirjoitusta kierojen savolaisten käänneltäväksi ja väänneltäväksi, vaan menestyykö tuokaan enää. Toki loppua kohden tahti aina kiihtyy ja yhdessä kerronnassa roikutaan kuin pieni mopsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuin niin ei ole- missä kiire odottaa?

        No ajattelin vaan, että kun jo näinkin iäkäs oon.


    • Anonyymi

      Olet säälittävä tapaus roolissasi.

      • Mikä minusta tekee säälittävän?


      • Anonyymi

        Hmm, mä en ole koskaan ymmärtänyt miks toista pitää edes leikillään yrittää satuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, mä en ole koskaan ymmärtänyt miks toista pitää edes leikillään yrittää satuttaa.

        Olenko yrittänyt satuttaa toista? Jos niin miten?


    • No, kunhan testasin. Tiesin kyllä vastauksen.

    • Anonyymi

      Kukahan naiskaivattusi kyseessä?

      • No eikö sen nyt tiedä kaikki?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No eikö sen nyt tiedä kaikki?

        Taitaa tietää joo. Tuskin hän edes palstailee, eikö hänellä ole jo uusi miesystävä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa tietää joo. Tuskin hän edes palstailee, eikö hänellä ole jo uusi miesystävä?

        En minä tiedä hänestä mitään. Minä en ole ollut hänen miesystävä koskaan.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En minä tiedä hänestä mitään. Minä en ole ollut hänen miesystävä koskaan.

        Et sinä mutta joku toinen mies. Muistan jostain lukeneeni kun kerroit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä mutta joku toinen mies. Muistan jostain lukeneeni kun kerroit.

        Kun en ole ihan varma kuitenkaan, vieläkään. Enkä saa mielestä häntä. Miten jäinkin tällaiseen tilaan?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kun en ole ihan varma kuitenkaan, vieläkään. Enkä saa mielestä häntä. Miten jäinkin tällaiseen tilaan?

        Saahan hän mielessäsi olla, mutta sun tulisi hellittää itsesi takia. Tuo on jonkinlaista maniaa. Kuinka kauan jatkunutkaan, jatkuu eteenpäin samalla volyymilla.
        Koitat nähdä unessa uuden prinsessan, joka herättelee sun ajatukset uudelle tasolle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saahan hän mielessäsi olla, mutta sun tulisi hellittää itsesi takia. Tuo on jonkinlaista maniaa. Kuinka kauan jatkunutkaan, jatkuu eteenpäin samalla volyymilla.
        Koitat nähdä unessa uuden prinsessan, joka herättelee sun ajatukset uudelle tasolle.

        Toissa kesänä tämä alkoi... Oikeassa olet kyllä että hellittää täytyy. Enhän voi kuitenkaan yksin mitään tälle. Unet ovat tervetulleita. Jostain syystä vierailen aina samassa paikassa niissä. Siellä on linna tai iso kirkko joen varrella... Jotain sieltä haen aina.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Toissa kesänä tämä alkoi... Oikeassa olet kyllä että hellittää täytyy. Enhän voi kuitenkaan yksin mitään tälle. Unet ovat tervetulleita. Jostain syystä vierailen aina samassa paikassa niissä. Siellä on linna tai iso kirkko joen varrella... Jotain sieltä haen aina.

        Älä jatka näihin tai vien sinut mukanani. Pelkkiä taikoja, ei tälläistä riipusta kukaan halua itsellensä Mutta on jotenkin velhouteni.. anna anteeksi mitä ikinä sinulle teenkin, älä usko ;) https://youtu.be/ybK0rqaW8-w


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä jatka näihin tai vien sinut mukanani. Pelkkiä taikoja, ei tälläistä riipusta kukaan halua itsellensä Mutta on jotenkin velhouteni.. anna anteeksi mitä ikinä sinulle teenkin, älä usko ;) https://youtu.be/ybK0rqaW8-w

        Ok... Kiitos sinulle.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Toissa kesänä tämä alkoi... Oikeassa olet kyllä että hellittää täytyy. Enhän voi kuitenkaan yksin mitään tälle. Unet ovat tervetulleita. Jostain syystä vierailen aina samassa paikassa niissä. Siellä on linna tai iso kirkko joen varrella... Jotain sieltä haen aina.

        Mikä sua estää itse tekemästä ratkaisua omaan elämääsi? Mitä apuja tarvitset, en ymmärrä. Mun mielestä terapeuttia ei tuollainen ihastuksen käsittely tarvitse, voin olla tietty väärässäkin.
        Mielenkiintoista tuo samojen paikkojen tuleminen uniin, hmmm.😇
        Nyt aion mennä unia katteleen kysymättä keltään. Hyvää joenvarsi unta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sua estää itse tekemästä ratkaisua omaan elämääsi? Mitä apuja tarvitset, en ymmärrä. Mun mielestä terapeuttia ei tuollainen ihastuksen käsittely tarvitse, voin olla tietty väärässäkin.
        Mielenkiintoista tuo samojen paikkojen tuleminen uniin, hmmm.😇
        Nyt aion mennä unia katteleen kysymättä keltään. Hyvää joenvarsi unta.

        No mietin sitä... Hyviä unia sinullekin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jatka näihin tai vien sinut mukanani. Pelkkiä taikoja, ei tälläistä riipusta kukaan halua itsellensä Mutta on jotenkin velhouteni.. anna anteeksi mitä ikinä sinulle teenkin, älä usko ;) https://youtu.be/ybK0rqaW8-w

        noh ni, se oli ninnu brunette neidon.. ja nyt suu kiinni, en lue sulle enempää iltasatuja :) kun tuo nimikin meni väärin sulta alunalkujaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        noh ni, se oli ninnu brunette neidon.. ja nyt suu kiinni, en lue sulle enempää iltasatuja :) kun tuo nimikin meni väärin sulta alunalkujaan

        Mitä ihmettä? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sua estää itse tekemästä ratkaisua omaan elämääsi? Mitä apuja tarvitset, en ymmärrä. Mun mielestä terapeuttia ei tuollainen ihastuksen käsittely tarvitse, voin olla tietty väärässäkin.
        Mielenkiintoista tuo samojen paikkojen tuleminen uniin, hmmm.😇
        Nyt aion mennä unia katteleen kysymättä keltään. Hyvää joenvarsi unta.

        Mikä rapakko on mies kyseessä- Vantaankoski, Aurajoki, Kokemäenjoki tms? Että tietää suhteuttaa millä paikkakunnalla on käynyt tuurien tuuri


    • Anonyymi

      Hyvää yötä Rinssille. Mukavia unia- sieltä ne vastaukset löytyy.

      • Voi kun löytyisikin... Hyvää yötä sinulle ja kivoja unia. :)


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Voi kun löytyisikin... Hyvää yötä sinulle ja kivoja unia. :)

        Kiitos ✨️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ✨️

        🤴👼🏽


    • Anonyymi

      entä jos nimesi on Teemu-mnkleri VAnhus nimenä sukunimenä vanghus

    • Anonyymi

      En tiedä kuka nainen mutta tämä nainen miettii yhtä joka päivä.

      • Ai siellä on sama juttu, mutta naisena... Kauanko sinulla on tämä kestänyt?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ai siellä on sama juttu, mutta naisena... Kauanko sinulla on tämä kestänyt?

        No aika kauan jo


      • Anonyymi kirjoitti:

        No aika kauan jo

        Niin minullakin. Kun toinen on vaan jotain uskomatonta.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin minullakin. Kun toinen on vaan jotain uskomatonta.

        No jotenkin lohduttavaa että muitakin. Joku varasti mun mietteet moniksi vuosiksi hyvää yötä kauniita unia prinssi


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jotenkin lohduttavaa että muitakin. Joku varasti mun mietteet moniksi vuosiksi hyvää yötä kauniita unia prinssi

        Hyvää yötä myös sinulle. :)


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Hyvää yötä myös sinulle. :)

        Kiitos


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos

        Kiitos vain itsellesi. :)


    • Anonyymi

      Silloin tällöin tulee mietittyä että mitähän sä nyt sitten lopulta musta ajattelitkaan, se on vähän vaikea itse tietää tekemäänsä vaikutelmaa. Kun nyt kuitenkaan et tuntunut aivan sulaa vahaakaan olevan.

      • Minä olin niin lukossa silloin, etten oikein pystynyt sitä sinulle näyttämään. Ajattelin aina että sinuun olisisi mukava tutustua.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Minä olin niin lukossa silloin, etten oikein pystynyt sitä sinulle näyttämään. Ajattelin aina että sinuun olisisi mukava tutustua.

        Ensimmäisen kerran kun katseet kohtasi, ja kun olin ohi kävellyt, mietin että mitä ihmettä tapahtui?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      326
      3878
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      275
      2224
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      114
      1554
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe