Columbinen kouluampuminen

Anonyymi-ap

Katselin tässä alkuosia telkkarisarjasta Tumma sielu, joka kertoo koukuampumisesta. Oliko se Kandasta ranskalaisalueelta vai Ranskasta. Normaalia poliisityötä esitetään olevan, että poliisi tivaa ampujan omaisilta ja kavereilta, oliko tyyppi kiinnostunut Hitleristä tai "valkoisesta ylivallasta". Munasolulla itsensä hedelmöittänyt päähenkilö (on siis raskaana ilman kumppania) taas väittää, että "Columbinén kouluampuja muka olisi ollut joku uusnatsismin tai Hitlerin ihailija.

Jopa wikipedia kertoo kuitenkin tällaista:

"Harris ja Klebold kirjoittivat paljon siitä miten he suorittaisivat verilöylyn, mutta paljon vähemmän siitä miksi. Päiväkirja joka löytyi Harrisin makuuhuoneesta sisälsi melkein jokaisen yksityiskohdan mitä pojat suunnittelivat tapahtuvaksi kello viiden jälkeen aamulla 20. huhtikuuta 1999. Päiväkirjamerkinnöissään parivaljakko usein kirjoitti tapahtumista, kuten Oklahoma Cityn pommitus, Wacon piiritys, ja muista niiden kaltaisista, mukaan lukien ajatuksia ja muistiinpanoja siitä kuinka he haluaisivat jättää pysyvän jäljen maailmaan tällaisella väkivallalla. Se että ampujat alun perin suunnittelivat ja epäonnistuivat räjäyttämään koulun, eivätkä vain ampua oppilaita, osoittaa että he toivoivat jättävänsä varjoonsa tapahtumat jotka tapahtuivat viisi–kuusi vuotta aikaisemmin.

Paljon spekulaatiota syntyi hyökkäykselle valitun päivämäärän suhteen. On spekuloitu, että alun perin asetettu päivämäärä olisi ollut 19. huhtikuuta, mutta Harris tarvitsi lisää ammuksia Mark Manesilta, joka ei toimittanut niitä tälle ennen kuin 19. päivän iltana.

Jotkut ihmiset, kuten Robyn Anderson, alun perin sanoi ettei parivaljakolla ollut pakkomiellettä kansallissosialismista, eivätkä he palvoneet tai ihailleet Adolf Hitleriä millään tavalla, vaikkakin hyökkäys tapahtui Hitlerin 110-vuotissyntymäpäivänä, kuten mediassa spekuloitiin alussa. Anderson totesi, että menneisyyttä muistellessa oli paljon asioita joita parivaljakko ei kertonut ystävilleen. Päiväkirjassaan, Harris mainitsee ihailevansa luonnonvalintaa ja kirjoitti että tahtoisi laittaa kaikki super Doom peliin ja pitää huolen, että heikot kuolevat ja vahvat selviävät. Verilöylyn päivänä Harris piti päällään valkoista t-paitaa johon oli printattu mustalla ”Natural Selection”.

Eric Harris kirjoitti päiväkirjassaan kiusaamisesta jota sai osakseen: ”Kaikki aina haukkuvat/pilkkaavat minua siitä miltä näytän, ja kuinka ***** heikko olen ja muuta p*skaa. No, näytän teille kaikille; ultimaattinen v*tun kosto. Te ihmiset olisitte voineet osoittaa enemmän kunnioitusta, kohdelleet minua paremmin, kysyneet apuani ja ohjaustani enemmän, kohdelleet minua enemmän kuin ylintä luokkalaista, ja ehkä en olisi ollut niin valmis repimään teidän v*tun päitänne irti” ja ”Mitä tahansa teenkin ihmiset pilkkaavat minua, ja joskus jopa päin naamaa. Saan kostoni tarpeeksi pian. Kusipäiden ei olisi kannattanut kiusata minua niin paljon, huh!”

Nathan Vanderau, Kleboldin ystävä, sekä Alisa Owen, Harrisin kahdeksannen luokan kemian pari, kertoivat että Harrisia ja Kleboldia kiusattiin jatkuvasti. Vanderau kertoi myös, että heidän päälleen oli heitetty kupillinen ulostetta."

Eli mediassa leviteltiin väitteitä, että kyseessä olisi ollut äärioikeistolaiskaksikko tms. Mutta miten oikein oli? Olen kuullut useasta lähteestä, että tosiasiassa nuo tekijät olivat taustaltaan juutalaisia. He halusivat tappaa erityisesti kristittyjä tyttöjä ja jättivät juutalaiset ampumatta ja tämä olisi ollut heille tärkeää.

Oikeasti en ole kuullut yhdestäkään uusnatsistisesta kouluampujasta

7

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Olen kuullut useasta lähteestä, että tosiasiassa nuo tekijät olivat taustaltaan juutalaisia. He halusivat tappaa erityisesti kristittyjä tyttöjä ja jättivät juutalaiset ampumatta"

      Eli olet "kuullut" jostain uusnatsisivustoilta tuollaista skeidaa.

      Eikä mitään koko tässä kertomuksessa ole edes... LÄHTEYTETTY. O:

    • Anonyymi

      Onhan siinä wikipedia mainittu. Siinäkin aljastuu median outo yritys puhua ammpujista uusnatseina tai äärioikeistolaisina.

      • Anonyymi

        Voisi kyllä itse aloituksessa sitten olla mukana MYÖS WIKIPEDIAN LÄHTEET. Tällainenkin juttu pitää oikein selittää! Ei ihme, ettei suomi24:ää osata ottaa vakavasti.


      • Anonyymi

        Eikä vieläkään osannut laittaa yhtäkään Wikipedian mainitsemaa lähdettä! Peruskoulussa ja lukiossa jankattuja asioita eikä aloittaja vieläkään osaa!🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Televisiossa esitetään taas sarjaa nimeltään Tumma sielu. Alussa jo kouluampujan kaverilta tivataan, ihailiko ampuja Hitleriä ja puhuiko "valkoisesta ylivallasta". Tosiasiassa kukaan kouluampuja ei ole ollut tällainen.

      Kaiken huippu on se, että väitetään Columbian kouluampujien ihailleen Hitleriä. Sarja on tehty vuonna 2021. Jo 2010-luvulla asiakirjat olivat julkisia ja ne kertoivat, etä Columbian kouluampujat olivat juutalaisia. He nimenomaan välttivät ampumasta juutalaisia ja halusivat ampua etenkin valkoisia ja nimenomaan tietyn kristillisen koulukunnan valkoisia tyttöjä. Kaikki valkoiset olivat heille vihattuja natseja.

      Media salasi asian. Valtamediassa ei kerrottu ampujien taustaa ja jopa väitettiin heitä äärioikeistolaisiksi ideologialtaan. TV-sarja jatkaa petosta ja haluaa massojen muistavan aisan täysin väärin. No holokaustia ja muuta vastaavaa on ujutettu myös lähes joka ohjelmaani.

      Onko tässä manipuloinnissa yksi syy siihen, että sarja on palkittu? Ja onko tämä valhepropaganda syy sille, että se esitetään uusintana?
      5. osassakin kuolinsyytutkija puhuu, että ei ollut merkkejä äärioikeistolaisesta ideologiasta. Ikään kuin radikalisoituneet kouluampujat usein sellaisia. Tosiasiassa eivät missään. Suomessakin vain äärivassuja eli vihreitä. Auvinen ja nyt tämä, joka ei ennättänyt toteuttaa visioitaan ennen kiinnijäämistään.

      • Anonyymi

        Oho, epätoivoisesti (ja läpinäkyvästi) uusnatsismia puolusteleva aloittaja spämmäsi samanlaisen kurapostauksen kuin 2 vuotta sitten! Mikä vitsi!😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, epätoivoisesti (ja läpinäkyvästi) uusnatsismia puolusteleva aloittaja spämmäsi samanlaisen kurapostauksen kuin 2 vuotta sitten! Mikä vitsi!😂🤣

        Siis jos paljastan Columbian ampujat ja pilaan median valhesadun , niin puolustelen uusnatsismia? No voin kertoa, että kyllä minä sitä ihan oikeastiin puolustelen. Tämä ei liity siihen. Kuran sijaan tässä on silkkaa faktaa. En usko, että epätoivoinen valheheittosi yhtäkään sielua saattaa enää empimään tässä asiassa, kun tämän ketju on lukenut


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe