Menin viemään roskapussia ja yllättäen...

Anonyymi-ap

Puolen yön jälkeen menin vielä viemään roskapussia ja takasinpäin roskapöntöltä tullessani huomasin autotallinoven olevan raollaan.

Lähdin tutkimaan sitä ja mieleeni tuli lehti jutut viime viikoilta, alueellamme on tehty murtoja ja ne ovat vielä selvittämättä.

Varovasti avasin raollaan olevan oven ja samalla tunsin nyrkin iskun niskassani, tuuperruin sekunnin sadasosaksi eli muutuin matkustajaksi. Mutta samantien oli taas homma hanskassa ja jalkeillani. Samassa joku törmäsi minuun tullessa ulos autotallista ja vaistomaisesti itseäni suojallekseni lähti oikea suora ja kuului outo äänähdys, aivan kuin joku olisi parkaissut mutta jäi kesken.
-

Sain valot nopeasti päälle ja näin kuinka yksi yön timo on tulossa päälleni rengasraudan kanssa. Toinen yön timo oli maassa ja vaikeroi. Potkaisin sitä kantapäällä naamaan ja kuulin kuinka nenä painui aivoihin.

Rengasraudalla päälleni tuleva yön timo huusi minulle että tapamme sinut ja siinä hetkessä tajusin, että vielä yksi yön timo on takanani. Minulle ei jäänyt paljon vaihtoehtoja, piti toimia heti.

En tarkkaan muista mitä tapahtui, mutta aikamoista nujakointia ennenkuin maassa oli kolme yön timoa. Kaksi oli elossa, nippusidetin ne ja tutkin kolmatta. Ei pulssia.

Olin jo soittamassa 112, mutta jätin painamatta vihreää. Päätin miettiä mitä tehdä ja samalla tutkin mitä murtautujat olivat tehneet, jotka tarkastelun jälkeen olivat selventyneet somaleiksi.

Se selvisikin nopeasti, vuoden -82 Suzuki Katana oli yritetty varastaa. Oli todella tuuria että olin lähtenyt viemään roskia siihen aikaan. Samassa päätin tiputtaa somalit maakellariini, joka on autotallin lattian alla. Siellä ne säilyisivät, kunnes keksin mitä niille teen. Teippasin vielä kaksi elossa olevaa kunnolla, etteivät pääsisi pakenemaan.

Seuraavana iltana vein somalit louhoksen altaalle Dodgellani, joka sijaitsee ruskeasannan hautausmaan takana. Siellä ei pimeän aikaa juuri ketään liiku, sen verran synkkä paikka.

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä tee tuollaista joudut linnaan. Kyllä somppujen pitää antaa varastaa ja tuhota toisten omaisuutta. Sinun olisi kuulunut hakea niille vielä rahaa jolla palkitset nämä hyvästä työstä. Etkö tiedä, että rasismi on rikos. Käy nyt hyvä mies noukkimassa ne sieltä montulta ja ilmoittaudu virkavallalle vakavana rikollisena.

• Anonyymi

hehe. Olipas hieno tarina

• Anonyymi

Hyvä sadunkertoja asialla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä sadunkertoja asialla.

Ei ole satu. Tämä on journalismia.

• Anonyymi

Kyllä on törkeää mennä häiritsemään somppuja jotka ovat yövuorossa töissä. Ei sitten minkäänlaisia käytöstapoja.🤣🤣

• Anonyymi

Miksi säilytät Dodgeasi hautausmaan takana?

• Anonyymi

Samaa ihmettelin. Mutta ei nosta hillbilly-tyypeistä ota selvää.
        Lähti kirjoitus tosin kohti metsää heti alussa. Miksi pitäisi selitellä syytä ulkona olemiselle? Nyt otettiin roskapussi käyttöön. Sen tarkoitus on vakuuttaa lukija siitä, että ulkona oltiin ja syystä.

• Anonyymi

Hahahaa. Vanhaa Ladaa ei kannata näytellä. Voi kertoilla sitten satuja Dodgesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa ihmettelin. Mutta ei nosta hillbilly-tyypeistä ota selvää.
        Lähti kirjoitus tosin kohti metsää heti alussa. Miksi pitäisi selitellä syytä ulkona olemiselle? Nyt otettiin roskapussi käyttöön. Sen tarkoitus on vakuuttaa lukija siitä, että ulkona oltiin ja syystä.

Naurattaa.

• Anonyymi

Oikein toimittu, mutta luuletko että nuo apinat osaisivat ajaa moottoripyörää?

• Anonyymi

Eihän ne osaa ajaa edes potkulautaa. Ne hylkäilee niitä mihin sattuu.

• Anonyymi

Joopa joo. Höpöhöpö.

• Anonyymi

Oliko tuo jatkokertomuksen ensimmäinen osa? Tuleeko seuraava osa enslauantaina samaan aikaan? Jännää ja kivaa, ihan kuin naistenlehtien jatkokertomukset.

• Anonyymi

Sarkasmia parhaimmillaan.

• Anonyymi

Niin oli hyvä tarina että voisit kokeeksi kirjoittaa kokonaisen dekkarin.
      Kustannusyhtiöt eivät salli rasismia joten vaihda rosmot kantasuomalaisiin.

• Anonyymi

näitkö siis tämän unen. persu selvästi. se on ok

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2814
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2017
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1678
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      31
      1393
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe