Paha lahkohenki tuli Suomeen Amerikasta samoihin aikoihin kun Suomi itsenäistyi Venäjän vallan alaisuudesta.
Samoihin aikoihin
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen hartaat uskovaiset kristityt sanoivat heti , että niihin lahkolaisten käännytystelttoihin ei pidä mennä, koska siellä on kristinuskolle vieras henki.
- Anonyymi
Oikea Kristinusko tuli Suomeen nykytietämyksen mukaan jo v. 500 jKr. itäistä reittiä pitkin Ortodoksien tuomana nykyisen Kainuun korkeudelle,jossa asui Suomalaisia ihmisiä.
Jenkkilahkot omine uskoineen ja rituaalikasteineen alkoi puskea Suomeen voimakkaasti 1920-luvulla tarkoituksenaan syrjäyttää terve Kristinusko maasta pois ja tulla sen tilalle.- Anonyymi
" Sen luokse tulevat vieraat paimenet laumoineen, pystyttävät telttansa sen ympärille, jokainen ahmii oman osansa laitumesta."
- Anonyymi
1. Kor. 6:16
"Ettekö tiedä, että joka yhtyy porttoon, on samaa ruumista hänen kanssaan? Onhan sanottu: "Nämä kaksi tulevat yhdeksi lihaksi."- Anonyymi
Vauvakastetut ovat yhtyneet:
-pride-pappeihin
-jooga-piispaan
-leipäpappeihin
-vauvakasteeseen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauvakastetut ovat yhtyneet:
-pride-pappeihin
-jooga-piispaan
-leipäpappeihin
-vauvakasteeseenJokainen käsittää, että ei Jumala perusta mitään uusia kristillisiä seurakuntia Amerikassa sodomiasta vankilaan vietyjen miesten kautta.
Mitä lie matkijahenkiä ollut asialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651463Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia111923- 58771
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48754- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71691Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41667Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662