Britannia vastahyökkäyksen kohteeksi

Anonyymi-ap

Venäjä ja Kiina syyttävät Britannia hyökkäyksestä Venäjän ja Kiinan talouteen. Venäjä epäilee Britannia terrorismista energia toimituksia vastaan.

14

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiina varoittanut katasrofilla

• Anonyymi

Kaasuputket eivät kestä Britannian käsissä.

• Anonyymi

Venäjä varautunut terrorismia vastaan.

• Anonyymi

Sekö sen teki, jätkkyä.
        Nyt pakotetta boikottia kehiin. Joko Suomi aloitti?

• Anonyymi

Kukas ne putket rikko?
      Joku joka hyötyis niiden tuhosta????

• Anonyymi

Nato sotavoimat käskenyt Venäjän perääntymään kaasuputken, datakaapeli ym. läheltä.

• Anonyymi

Sanavaltaa ei näissä asioissa peräänkuuluteta. Venäjä haukkuu ja Länsivoimat puree.

• Anonyymi

Venäjä pyytänyt Valko-Venäjän apua Ukrainassa. Venäjän resurssit eivät riitä puolustamaan energiataloutta Euroopassa.

• Anonyymi

Venäjä hyökkää vihollista vastaan ja Valko-Venäjä tulee puolustamaan. Venäjä toivoisi Kiinan puolustusvoimia Euroopassa.

• Anonyymi

Valko-Venäjä ei kieltänyt puolustusvoimien lähettämistä Ukrainaan. Kiina huoleton Euroopasta???

• Anonyymi

Pian Trident kaivetaan käyttövalmiuteen.
      Peking valaistuu.

• Anonyymi

Yhdysvallat varoittanut Valko-Venäjää osallistumisesta Ukrainan sotaan

• Anonyymi

Kiina oli tiettävästi lähettänyt sotavoimia Eurooppaan kesällä. Yhdysvallat lähetti sotavoimia Taiwanin lähellä ja pakotti Kiinan jäämään Taiwanin ympäristössä.

• Anonyymi

Kiina on sidottu Taiwanissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puotilan murha: hei me tienataan - ei ollut 1 kerta - Milad Tadayyon nimi

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yokerhon-ovimies-pakotti-asiakkaan-houkutuslinnuksi-alamaailman-velanperintaan/4580356 -----
      Maailman menoa
      54
      5114
    2. Pia Nykänen paljastaa Matti Nykäsen alkoholismista: "Kun tulin töistä, niin se oli koko päivän..."

Pia Nykänen ei olisi halunnut rekkalasteittain olutta autotalliinsa. Sponssioluet mahdollistivat Matti Nykäsen juomisen. Mäkikotka kuoli v. 2019 pitkä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      2818
    3. Kohujulkkis Martina Aitolehti jätti Suomen taakseen - Yksi kuva ja lyhyt viesti somessa: "Byeee"

Bye bye baby! Aitolehti on karistanut Suomen pölyt jaloistaan seurapiirikaunottarien kera. Mukana mm. dj Suvi Pitkänen. Lue juttu ja katso kuvat: htt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      2139
    4. Mies, mainitse yksi asia minussa

Mikä viehättää ja sen parissa viihtyisit useita tunteja?
      Ikävä
      64
      978
    5. Mä vikittelen sut papparaisena :D

Jos oot vapaa ja mä oon vapaa, niin mikään ei pidättele mua. Sä oot mun vaan, ikioma rakas papparainen. Mä rakastan sua mummelina aivan hulluna, ilm
      Ikävä
      67
      903
    6. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      473
      881
    7. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      53
      835
    8. Kahta pahoinpidelty Kemijärvellä

Kemijärvelläkin sattuu väkivallantekoja mikä on yllätyksellistä. Onhan Kemijärvi ollut aina rauhallinen ja turvallinen paikkakunta.
      Kemijärvi
      27
      818
    9. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      48
      755
    Aihe