Hei mä tänä iltana aloin miettiä omaa elämää ja tulokset ei ollu kivat.
Joku viikko ja päivä samaa paskaa päivästä toiseen mitkään kivat jutut ei kiinnosta eikä oo kavereita joitten kanssa olla
Kun ajattelin näit asioit nii kyllähä siin pari kyyneltäki tirahti.
Mul on muuten elämässä kaikki hyvin, mulla on koti ,hyvä perhe, terve elämä mutta silti vaan tuntuu paskalta
Halusin vaan jakaa tän oman juttuni jos en vaikka enää tuukkaan tänne takas....
Oma elämä kyllästyttää
1
178
Vastaukset
- Anonyymi
Hei itse kullekin tulee aikoja jolloin kaikkia kyllästyttää ja tuntuu mistään ei saa iloa.Katso Punasen ristin sivuja. Järjestävät ystävän yksinäiselle ikään sukupuolen katsomatta.Lisäksi netti öytyy esim. Kultuuri ysävä.Käy kumpaakin sivua slaamassa lukemassa. Kaiken ikäiset ovat myös kirkolta saanet ystävän. Ihan tunevan ihmisen jonka kansa tehdän jotain tai istutn jutellan.EI USKONOSTA. Ei tarvitse kuulua kirkkoon.Diakonille soitto aihesta.Helsingin lähiösissä on asukastalot. Luulisi muisakin kaupungeissa. Diakoni laitoksen sivuja kun selaat löydät etsimäsi mistä kaupungita tahansa. Heillä on ainakin Helsinki Kanemäki ,Kallio, Kontula toimpaikat.Tekmistä seuraa ja kaikki ilmasta.Katso F.B. Oliko myös OULU?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata471604Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3151424Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1001417- 1091155
- 201135
- 681113
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva171087- 711032
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f179934Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois40866