No kuuroille korville meni nekin varoitukset.
Hallitushan totesi vain, että väkivaltaiset maahanmuuttajajengit ei liity mitenkään maahanmuuttoon.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f151c6fa-c723-4e49-a859-73434ad72667
Poliisi yritti varoittaa Mikkosen ja Sannan katujengeistä
19
72
Vastaukset
- Anonyymi
Persut haluaisivat maahanmuuttajien syrjäytyvän, jättää heitteille heidät.
Sehän se vasta rikollisuutta lisäisikin, mutta persutko sen muka tajuaisivat...eivät todellakaan.- Anonyymi
Persut haluaisi lähettää sopeutumattoman aineksen takaisin kotimaahansa. Ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut haluaisi lähettää sopeutumattoman aineksen takaisin kotimaahansa. Ok.
Sinä haluat elättää ne omasta taskustasi. Ok
- Anonyymi
Uskonto olisi muutettava että kotoutumishaluja tulijoilla olisi. Eräs uskonto kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen.
- Anonyymi
Älyttömät vihreät hupattaa niiden kotouttamisesta. Voiko typerämpää vitsiä kuvitellakkaan.Sitten kun epäonnistuvat totaalisesti, se johtuu kuulemma rahanpuutteesta.
Painukaa jo vihreät paskahuussin alle mässyttämään tuommosta sontaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskonto olisi muutettava että kotoutumishaluja tulijoilla olisi. Eräs uskonto kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen.
Islam kieltää itseasiassa kaiken yhteistyön vääräuskoisen kanssa. Joten jos heillä on puhelin liittymä tai pankkitili, niin he ovat jo rikkoneet islamia vastaan.
- Anonyymi
Annetaan Demareiden ja Vihreiden elättää ne omasta taskustaan niin eiköhän ala aivot raksuttamaan
- Anonyymi
Minä olenkin ehdottanut tonnin veroa niille jotka haluavat vaihtaa kansat. Se vero määräytyisi sen mukaan mitä puoluetta äänestetään kopissa. Konenäkötsi vastaava tutkisi kopissa äänestyskäyttäytymisen ja jos vihervassuja kokoomusta kepuleita äänestetään, eikun vero päälle.
Tunnistautuminen pitää tietenkin tehdä. Ei tarvittaisi konenäköäkään jos siinä kopissa olisi joku laite johon numero laitettaisiin. Näin kaikki voittaisivat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olenkin ehdottanut tonnin veroa niille jotka haluavat vaihtaa kansat. Se vero määräytyisi sen mukaan mitä puoluetta äänestetään kopissa. Konenäkötsi vastaava tutkisi kopissa äänestyskäyttäytymisen ja jos vihervassuja kokoomusta kepuleita äänestetään, eikun vero päälle.
Tunnistautuminen pitää tietenkin tehdä. Ei tarvittaisi konenäköäkään jos siinä kopissa olisi joku laite johon numero laitettaisiin. Näin kaikki voittaisivat.Joka vuosi tonni veroa. Eiköhän ala mielet muuttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistautuminen pitää tietenkin tehdä. Ei tarvittaisi konenäköäkään jos siinä kopissa olisi joku laite johon numero laitettaisiin. Näin kaikki voittaisivat.Siis konenäkö tai vastaava.
- Anonyymi
Muuten niille ei järki kasva. Joka ikisestä niiden tekemästä sopeutumattomista haitan teoista kunnon sakot vihreille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistautuminen pitää tietenkin tehdä. Ei tarvittaisi konenäköäkään jos siinä kopissa olisi joku laite johon numero laitettaisiin. Näin kaikki voittaisivat.Jos äänestäminen muuttuu sähköiseksi, se olisi kätevin tapa tutkia ihmisen puoluekanta. Siinä olisi hyvä räpsäyttää haittamaahanmuuttovero sellaisille jotka sitä haluaa. Ja se halu pääteltäisiin mitä puoluetta äänestetään. Käytännössä persuja lukuunottamatta kaikki.
- Anonyymi
Epämääräisen porukan yhä lisääntyvä maahanmuutto on ainoa syy maahamuuttajajengien kasvuun.
- Anonyymi
Hallitus: rikolliset maahanmuuttajajengit ei liity mitenkään maahanmuuttoon.
- Anonyymi
Lukekaas mitä viherkiimahullu Mikkonen lässyttää. "Täytyy satsata ENEMMÄN sopeuttamiseen" eli RAHAA. Vittu että noin huorat on suuria idiootteja. Yksi mikä on varma. RASISMI KASVAA ja kohta suomalaiset ottaa oikeuden omiin käsiin. Pskko olla kohta mukana kättä pidempää, että uskaltaa liikkua kylillä. Se on varma, että tähän menee.
- Anonyymi
2015 Orpo hyvää vuosi kertaa. 33,500 mamua Suomeen, työ ei kiinnosta,. Siis jengiydytään. Onko siis onnelliset pösilöt oikein syyttää nyky hallitusta ym pälä, pälä juttuja. Sipilän hallitus Soini, Sipilä, Orpo nämä haalasi mamut Suomeen, joten nauttikaa.
2015 oli käännekohta. Tajuuko pösilö, ei.- Anonyymi
Sanna kairasi alkusyksystä 42 000 desanttia Suomeen Venäjältä, sen jälkeen vielä jakuvasti lisää.
Vihervasemmistoterroristit hyökkäili lentokoneisiin Sipilän hallituksen aikana kun seksuaalirikollisia yritettiin palauttaa.
- Anonyymi
Ihan vain tiedoksi viherpunavassareille, että paskaa ei voi muuttaa kullaksi rahallakaan .
- Anonyymi
Vähämielinen kusivittudesanttiluuskien hallitus on kohta onneksi pelkkä paskainen muisto historiankirjojen sivuilla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937728
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28963Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703