Erdogan neuvotteli sopilukset. Loppu nyt kuitenkin. Venäjä lopetti. Turkkilaiset. Ovatkin ihmeissään, kuka uskaltaa vastustaa Erdogania, kauheeta. 83% inflaatio,. kansa tykkää. Orpokin tykkää saadaan Turkkilaisia pakolaisia, oikein työperäisiä, työ on Itiksessä päivystys.
Viljan kuljetus loppui.
4
83
Vastaukset
- Anonyymi
Nytkö venäläiset tuhoavat viljalaivat jos ne liikkuvat? Eikö tuossa ole aikamoinen rikos kyseessä.
- Anonyymi
Sodassa ja rakkudessa kaikki on sallittua.
- Anonyymi
Venäjän sopimukset ovat veden pitäviä Venäläiset saavat ampua ja tuhota mutta heihin ei saa kohdistaa mitään
- Anonyymi
Siis venäläisetkö eivät enää myy viljaansa Afrikkaan, koska heillä ei riitä sitä myytäväksi ja aikovat täten varastaa Ukrainan myymät viljakuljetukset itselleen?
Kuinka monta laivaa siellä Sevastapolin satamassa tuhoutui ja onko tarkistettu droneja oliko ne samanlaisia joita Venäjä lähettää Ukrainaan Krimiltä iranilaisten avustamana tuhoamaan siviiliasuntoja, sairaaloita, kouluja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161