miks äijät haluu zätiski vaan niinku sitä? vähäksmä oon pettyny. Kukaan einää miten niinko viksu mä oon. Zät on iha kauhee. Onks teil niinko kokemuksii niinko mulla?
oonxmä normaali?
5
372
Vastaukset
- taikis
sinullekin suuren ongelmasi pariin :))
tiedäthän...miehet on miehiä..zätiski, ain niillä on jotain mielessä, yleensä nainen..tai ainakin naisen määrätyt osat ja niillä leikkiminen :))
tuota.....menitkö sä vahingossa sellaiseen tsexhuoneeseen, vaikka siellähän kuulemma yhteen aikaan kudottiin sukkia, mikähän lienee nykymeininki, onks jolllain tiatoo?..meki sinne tsexyhuoneeseen....pidettäs kerrankin tosissaan hauskaa *NAURAA*
---mä ainaskin uskallan jo..oon sen verta iso tyttö-----Hih- M26cm
NainenKirjoittaa kirjoitti:
..meki sinne tsexyhuoneeseen....pidettäs kerrankin tosissaan hauskaa *NAURAA*
---mä ainaskin uskallan jo..oon sen verta iso tyttö-----Hih..tervetuloa vaan suureen seikkailuun
*pyörittelee käsissään sertifikoitua orgasmitakuulappua* - taikis
M26cm kirjoitti:
..tervetuloa vaan suureen seikkailuun
*pyörittelee käsissään sertifikoitua orgasmitakuulappua*ei mikään turha lappu olekaan :))
Eipä ole paljon kokemuksia sätistä. Kerran tuli joku kysymään haluaisinko keskustella suuseksistä. Hehheh, enhän mä nyt sätissä osaa siitä mitään keskustella :).
On se varmaan ihan kauhee tuo Zät. Siks mä en Zättäilekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841369- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 146789
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604