Löytyykö asuntoja?

Anonyymi-ap

Onko lappajärvellä paljon yksityisiä asunnon vuokraajia? ilmoituksia löysin vain kaksi. Lappajärven vuokratalot ovat suurimmaksi osaksi remontin tarpeessa.
Mikä mättää ettei niitä saada kunnostettua?

6

296

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

laiskuus

• Anonyymi

Raha!

• Anonyymi

No ei kannata.Niin huonossa kunnossa olleet 30v .Uusia ei kannata tehä kun väki vähenee.Paikallista väkeä vetää nyt puoleensa kirkkomaa,.Sähkö on siellä ilmaista eikä tartte pelätä Vakavaa covidia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei kannata.Niin huonossa kunnossa olleet 30v .Uusia ei kannata tehä kun väki vähenee.Paikallista väkeä vetää nyt puoleensa kirkkomaa,.Sähkö on siellä ilmaista eikä tartte pelätä Vakavaa covidia

Ei edes ole!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väki ei lisäännykkään sillä, että kukaan ei voi paikkakunnalle muuttaa. Ei edes väliaikaisesti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      133
      2027
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      335
      1182
    3. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      44
      1006
    4. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      79
      886
    5. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      68
      802
    6. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      58
      754
    7. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      34
      682
    8. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      62
      647
    9. Hyvää yötä tännekin

Miehelle tai miehille. Ehkä naisillekin. Erityisesti mukaville sellaisille.
      Ikävä
      95
      580
    Aihe