Twitter ja Maan tulevaisuus

Anonyymi-ap

Twitter on yksi merkittävin Maan olemassa olemisen jalusta. Twitter on nyt voittanut puolelleen uuden omistajan.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yhdysvaltojen vaalit 2022mon hyvä sijoitus omistajalle. On arvioitu että Twitter omistaja tekee voittoa 2022 noin 200 miljardia dollaria Yhdysvaltojen vaaleissa.

• Anonyymi

Venäjä, Kiina, Eurooppa ovat sijoittaneet Twitter noin 500 miljardia euroa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martina naimisiin.

Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      3246
    2. Etsin sinua vakavissani

Täältä tai ihan mistä tahansa. Meillä jäi asioita selvittämättä, ja minun sydän on sanonut painavan sanansa, että meillä jäi juttu pahasti kesken. Syd
      Ikävä
      56
      1376
    3. En voi edes kirjoittaa siitä.

Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosielämän puolella ja selvät sävelet. Älykäs se on, todennäköisesti älykkäämpi kuin kukaan, ketä olen tavann
      Ikävä
      62
      1164
    4. En minä seksin perässä ollut

vaikka niin luulit, vaan sinun, koska halusin sinut kokonaan. Vihjailit nimittäin siihen suuntaan. Miksi muuten epäilit minusta kaikkea pahaa, nainen?
      Ikävä
      71
      1141
    5. Vanhempi mies

Rakkain, kuinka me enää koskaan voitais sopia näkemisestä? Soittasin, soittasin -mutta, kun?
      Ikävä
      61
      963
    6. Olen pahoillani nainen

Olen pahoillani siitä, että vielä säännöllisesti nähdessämme asiat välillämme ajautuivat suuntaan, joka ei ollut kummallekaan hyvästä. Harmittaa puole
      Ikävä
      70
      910
    7. Hääpukuja ei turhaan ostella

Olisiko todella niin, että Hanuri-Hannu on taas kehissä ja vanha suola janottaa todella pahasti - Martti on liikkeellä ja nyt lienee tosi kyseessä! O
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      824
    8. Martina kiusoittelee kateellisia vihaajiaan

Palstan Martina vihaajat menivät sekaisin kun Martina lähti Roomaan. Tätä on hauska seurata 🤭
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      805
    9. En löydä sinua

jotta voisin viestiä lähettää.
      Ikävä
      40
      767
    10. Viiskymppisenä

Ja alan olla kyllä aina vaan enemmän sitä mieltä, mikä on kyllä ihan tieteellinen faktakin, että elämä viiskymppisenä alkaa olla turhista turhinta. Uu
      Sinkut
      272
      705
    Aihe