Laihat naiset on kauniita.

Anonyymi-ap

Niin on, ei sairaalloisen laihat jotka ei syö mitään mutta normaali laihat naiset on kauniita.

24

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sama se onko mies vai nainen terve ihminen ja nuori näyttää aina hyvältä...mutta meidän ikääntyvienkin täytyy elää ja uskoa tulevaisuuteen ja rakkauteen
      n56

      • Anonyymi

        Laiha ei oikein itseäni sytytä. Aina kun kohtaa BBW naisen, alkaa hormonit hyrrätä heti.
        Tekisi mieli halata ja pussata samantien, kun edes muutaman sanan ventovieraan BBW naisen kanssa marketissa tai kadulla vaihtaa.


    • Erimuotoiset naiset ovat kauniita. 🌹👀

    • Anonyymi

      ei olisi laittaa jotain kosmetusvoidetta silmiin mutta vahi koja voi tspshtus

    • Anonyymi

      Niin se vaan on, US size 00 tai 0. Siitä BMI taulukosta puuttuu kokonaan määreet söpönpainoinen = 17 ja kauniinpainoinen = 18.

      • Anonyymi

        Sairaalloinen alipaino? Sulla ainakin on sairaalloisen pienet aivot.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Painonindeksin arvo 17 tai sen alle merkitsee vaarallista aliravitsemusta, jolloin on heti hakeuduttava hoitoon". https://www.terveyskirjasto.fi/dlk01001

        "BMI alle 15 = Sairaalloinen alipaino" http://painoindeksi.mobi/

        Ei poista mainittua aivofaktaa sinusta!


    • Anonyymi

      Pieni peppuiset naiset ihania. takaapäin on ihanaa katsoa samalla kun panee.

      • Anonyymi

        Minusta ovat poikamaisia, ei sytytä yhtään.

        Naisen peppu on kunnon peppu, ei kaksi kuivaa makrillia.

        -Jasu-


    • Anonyymi

      Läskit ätmit on rumia.

    • Anonyymi

      vähän hassua jos tekee mieli mennä nukkumaan ja peitto jotain satiinis pehmeätä

    • Anonyymi

      tuollsinen voi tunytus vähän hassulle tyttöjenkin mielestä ostaa jotsin voidetta naamasan ja sitten vahingossa sitä menee silmiin ja kirvelee psaljon se

    • Anonyymi

      Laiha on adjektiivi, jota en itse koskaan kauneuteen yhdistäsi. Laihuus on aina rumaa.

    • Anonyymi

      Hoikkuus on normaalia, laihuus ei. Ihmisten tulisi pyrkiä normaalipainoon, niin ali- kuin ylipainokin on keholle rasite.

      Tokihan on niin että kauneus on katsojan silmässä - mutta ei yritetä enää lähteä normalisoimaan alipainoa.

    • Kiitos, kun huomasit!

      • Anonyymi

        Kommentistasi päätellen olet hoikka nainen.


    • Anonyymi

      Makunsa kullakin. Mä tykkään fiksuista miehistä, mutta ei miehellä kuiteskaan tartte olla iso pää.

    • Anonyymi

      Makuasia. Sopivasti lihaa ja rasvaa luitten päällä on kauneinta. Naisessa saa olla minusta enemmän pehmeyttä ja muitoja kuten reittä ja peppua, mitä miehissä. Miehet näyttää usein naismaisella pehmeydellä plösöiltä, kun naiset näyttää sopivan täyteläisiltä.

      Luisevuus, kuivakka laihuus ei kaunista ketään. Edes miestä.

      -Jasu-

      • Anonyymi

    • Tuo olisi ollut mukavaa kuulla nuorena teini-ikäisenä, kun olisin halunnut olla varmaan ainakin kymmenen kiloa painavampi eli vaikkapa 60 kiloinen, kuten nyt. Silloin ei tosin laihuudesta moitittu samalla tavoin kuin nykyään. Se oli vain itselle harmitus, että olin laiha ja anemiakin vaivasi. Nykyään teinien pitää vakuutella, että eivät ole anorektikkoja, jos ovat laiheliineja. Ja heitä saa loputtomiin arvostella, toisin kuin ylipainoisia. Se on toki hyvä, että ylipainoisten suhteen ollaan hienotunteisia. Mutta laihojenkin suhteen pitäisi olla kehopositiivisia. Kaikkien kehojen suhteen, koska harva luonnolliselle ruumiinrakenteelleen mitään voi, etenkään nuorena.

    • Anonyymi

      Pidän enemmänkin sporttisista naisista kuin varsinaisesti laihoista...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe