Kusipää Kokoomuslainen korottaa Hsl lipunhintoja

Anonyymi-ap

10

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanna jytkyttänyt ilmastohumpallaan kustannukset pilviin joten pakko nostaa.

• Anonyymi

jos ei kyyti kelpaa niin apostolin kyytiä sitten SOSSU-POSSU.. aijai jai

• Anonyymi
    • Anonyymi

Koska venäjän aiheuttama hyökkäyssota on niin paljon lisännyt energian hintaa, niin ihan oikein se maksaa koronneet kustannukset joka palvelua käyttää. Kun ei se venäjä vielä mitään korvaa, tappaa vain köyhiä ihmisiä nälkään.

• Anonyymi

Jos Suomen julkinen valta levittää surutta velkarahaa yhteiskuntaan, siitä seuraa inflaatio. Kun valtio velkaantuu lisää ja lisää, velan antajat kansainvälisissä rahapiireissä nostavat Suomen korkoja.

Tämä kehitys on ollut tiedossa jo kauan. Nyt on elettävä tässä tilanteessa.

• Anonyymi

Matinkylä, soukka, kivenlahti metro osuuden hinta maksoi 2 miljardia. Mitä järkeä tuossakin oli?
        Ei tuo niin tärkeä etappi ole.
        Kaupunkijokeri maksaa taas maltaita sekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matinkylä, soukka, kivenlahti metro osuuden hinta maksoi 2 miljardia. Mitä järkeä tuossakin oli?
        Ei tuo niin tärkeä etappi ole.
        Kaupunkijokeri maksaa taas maltaita sekin.

Kustannukset jakaantuvat seuraavasti Ruoholahti-Matinkylä

Kokonaiskustannusennuste 1 186 milj. euroa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kustannukset jakaantuvat seuraavasti Ruoholahti-Matinkylä

Kokonaiskustannusennuste 1 186 milj. euroa

Espoon metro: lyhyet asemalaiturit; ei ollenkaan pintarataa, vaikka maailmanluokan saaristomaisemat pinnassa; junille liian vähän kääntöpaikkoja ja tasoristeysongelma varikkoradan risteyskohdassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Espoon metro: lyhyet asemalaiturit; ei ollenkaan pintarataa, vaikka maailmanluokan saaristomaisemat pinnassa; junille liian vähän kääntöpaikkoja ja tasoristeysongelma varikkoradan risteyskohdassa.

Merkittävin syy menojen kasvuun on operointikustannusten sekä kunnille maksettavien infran käyttökorvausten kasvu, jotka johtuvat pääasiassa Länsimetron jatkeen ja Raide-Jokerin liikenteen käynnistymisestä. Operointikustannuksia nostaa myös kallis energian hinta.

• Anonyymi

Kokoomus ja vihreät, ovat suomen tuho

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      143
      2320
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      382
      1387
    3. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      44
      1092
    4. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      85
      978
    5. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      69
      902
    6. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      66
      842
    7. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      39
      762
    8. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      65
      738
    9. Etkai sää vaan puhu minusta

sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      78
      668
    Aihe