Venäjän yliopistoissa ei saa enää ajatella

Anonyymi-ap

13

77

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No niinhän asia on sota-aikana, myös ukrainassa, siellä kuolee heti jos arvostelee zelenskyn tekemisiä.

• Anonyymi

Ovat kieltäneet holokaustin penkomisen. Venäjällä professoreita erotettu holokaustin kyseenalaistamisesta

• Anonyymi

"Sotaako voisi toivoa, neuvostokansa todella"? sanoo laulu, mutta se jatkuu .".. kertokoon Katynin metsä hiljainen" etc.

• Putinin Venäjä ottaa tässäkin mallia Stalinin ajasta.

Neuvostoliitossa pseudotieteilijä Trofim Lysenkon sai stalinin vakuuttumaan, että evoluutioteoria on imperialistien hapatusta ja oli kehittänyt oman, länsimaissa jo 1800-luvulla hylättyyn lamarcismiin perustuvan opin hankittujen ominaisuuksien periytymisestä. Tämä käytännössä pysäytti kaiken tuloksellisen kasvinjalostuksen Neuvostoliitossa 1930-luvulta vuoteen 1965 asti.

Nyt kun Putin on liittoutunut ortodoksisen kirkon kanssa, niin saa nähdä koska kirkon käsitykset alkavat Venäjällä vaikuttamaan siihen, mihin johtopäätöksiin tieteellinen tutkimus Venäjällä saa päätyä.

• Anonyymi

On ihan täsyin. Missään nimessä ei saa vihjata että Hitler oli oikeassa ja että holokausti huijausta. Ihan niinku Stalin

• Anonyymi

Samaa mieltä.
        Ortodoksisen kirkon patriarkka tuntuu olevan Putin-fani, joten käytännössä Putin sanelee myös ortodoksisen kirkon toimintaohjeet. Vaikuttaa siltä, että Putinista on tullut jumala (tahallaan pienellä) Allahin tapaan ja patriarkka on hänen profeettansa (vrt. Muhammed).

Neoliberaalisessa tutkimusotteessa tutkimuksen tulos tiedetään etukäteen tai se muutetaan tutkijan mieleiseksi. Kvalitatiiviset tutkimukset muutenkin korostavat tutkijan keskeistä positiota eli subjektiivisuutta, kun kvantitatiivisissa tutkija on tutkimusjoukon ulkopuolella.
        Aloittajan linkin perusteella vaikuttaisi siltä, että vain kvalitatiiviset, neoliberaaliset tutkimukset sallitaan Pietarin ja Moskovan yliopistoissa, kun ennen tutkimuksen alkua kertoo lopullisen tutkimustuloksen.

• Anonyymi kirjoitti:

On ihan täsyin. Missään nimessä ei saa vihjata että Hitler oli oikeassa ja että holokausti huijausta. Ihan niinku Stalin

Mikään yliopisto ei ole päätynyt historiantutkimuksessaan tulokseen, että holokausti oli huijausta. Sitä jankuttaa vain uusnatsit.

• Tuo on uusnatsipropagandaa.

• Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

Tuo on uusnatsipropagandaa.

Tuo on Stallaripropagandaa. Mitä jos perehtyisit kerrankin aineistoon ja ajattelisit aivoillasi ennkuin alat sokeast tuomitsemaan? Brittikirjalija David Irving on koonnut kaikki todisteet asiasta.

https://fi.wikipedia.org/wiki/David_Irving

• Anonyymi

Jaa-a, täälläkö sitten (vihervassari) yliopistoissa saa ajatella? =D Haha! Siitäkin nousi hirvee haloo, kun se yksi nuori heppu epäili, ettei mies voi saada menkkoja! HALOO HOOOH kauhkosi vaan yliopistoväki! =D käkäkäkäkäkä!

• Anonyymi

Wokeväki ja putinistit samanlaisia.

• Anonyymi

Onko Venäjällä koskaan kannustettu ajattelemaan? Moskovan Kreml on "ajatellut" jo vuosisatoja, ja kansa vain raataa.

• Anonyymi

Venäläinen kansanviisaus: Hyvin menee kun ei liikaa ajattele.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      85
      6020
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      319
      5117
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      48
      2599
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1832
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      109
      1497
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1402
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe