Hei, olen tyttö, kohta 17v ja en halua elää.
Minulla on tourette, Add, ahdistusta, uni vaikeuksia jne...
Olen useasti kipee toureten takia ja nukkuminen vaikeaa. Erosin poikaystävästä muutama kuukausi sitten jonka kanssa oli vähän toxic juttua.
Minulla on todella vaikea sosiaalinen ahdistus jonka takia en saa koulusta kavereita enkä mistään. Olen. yrittänyteri sovelluksissa puhia monille ihmisille mutta ne lopulta ei oikeen vastaile mitään...
Oon yrittäny olla sosiaalinen mut se on niin raskasta et järki menee.
Kerran jopa näin yhtä poikaa kenen kanssa olin jutellut mut koska olin niin sosiaalisesti pelossa niin se oli helvetillinen kokemus ja pelotti ja oksetti.
Ja kuten sanoin olin aikasemmin parisuhteesaa vuoden ja se ihminen kenen kaa olin oli kontrolloiva ja tuli kateelliseks ja oli omistushaluinen joten jätin sen.
Mut sen jälkeen olen itsekkin muuttunut siten että olen todella tarkka siitä miten jotkut mulle puhuu.
Esim jos netissä puhun jollekkulle tuntemattomalle nuorelle ja se ei vastaa vaikka 15min sisällä niin alan ajattelee et "ehkä se vihaa mua ja ei halua puhua mulle" ja sitten saan paniikkikohtauksia.
Sit mietin et jos en yritä hankkia kavereita sittenkään...
Mutku oon niin yksinäinen ja surullinen koko ajan ja en löydä motivaatiota katsoa sarjoja, elokuvia, taikka paljoa mihinkään.
Keskittyminen on vaikeaa entistä enemmän ja on tyhjä olo ja rintaan sattuu sen takia.
Joka aamu ja päivä ja ilta mietin et jos tappaisin itteni, ja ainoo mikä sen estää on että pelkään... Pelkään sen tekemistä ):
Koen itteni itsekkääks kun aiheutan vaivaa mun touretella ja add ja sillä että mun koulunkäynti on vaikeaa... Vihaan itteeni ja yritän meikillä ja vaatteilla todistaa että oon jokun arvoinen ja hoen itelleni et jos puen sitä ja tätä ni kyllä joku musta tykkää joskus sit...
Koen että kukaan ei tuu olee mun kaa koska oon henkisesti niin epävakaa ja mieliala vaihtelee.
En oo normaalisti hankala nuori mut oon hankala mun ongelmien takia ja masentavan olon takia.
Oon kiltti ja kiva mut nii....
Oon todella kateellinen kun nään ulkona ihmisii jotka on kavereita tai parina.
Ja mun luokalla on tyttö joka puhuu sen poikaystävästä ja mua ahdistaa se aina niin paljon että vaikee hengittää siis oon päästäni sekasin jo ja tuntuu niin itsekkäältä et valitan tälläsestä.
Oon terapiassakin mut se ei ny oikeen auta...
Haluan kuolla niin paljon.
Haluan kuolla mutta en uskalla
5
62
Vastaukset
- Anonyymi
lohduttaa ja toivoa paljon voimia elää.
ajatella että jokaisella on pilvisiä päiviä niiden läpi kun kulkee paistaa aurinko
lämpö hivelee hiuksia .
ihminen käy kierroksilla kun nukkuu liian vähän en ottaisi kemikaalista unilääkettä vaan luonnon mukasta .
D-vitamiini on hyvä unenantaja 100mg päivässä .
kun olisi meillä edes yksi ystävä joka jaksais kuunnella . - Anonyymi
Aloittaja on iän mukaan vielä lapsi ja kauhee kiire löytää se elämänsä rakkaus ekasta vastaantulevasta pojasta.Mikä ihmeen kiire nykyajan lapsilla on löytää itselleen seurustelukumppani.Jos toisella on poikaystävä niin sinullakin pitää olla.Herranen aika sentään.Mihin ton ikäsellä on kiire.En ymmärrä että pitää tehdä samoin kuin kaverit.
- Anonyymi
Olen joutunut elämään samanlaisten vaivojen kanssa kuin sinäkin, paitsi että tourettea minulla ei ole ollut. Tunnen surua kun en voi sinua sanoilla auttaa. Haluaisin auttaa. Olen jo eläkeikäinen mies, joten tähän asti olen jo pärjäillyt. Olen iloinen kun itsemurhayritykseni nuorempana epäonnistuivat ja toivon että jättäisit ne pois mielestäsi, sillä ei se ole mikään oikea ratkaisu. Jokin merkitys tällä kaikella on ja vaikken ole uskovainen niin uskon että elämä jatkuu tuolla puolen, eikä sinne ole tarkoitus tuppautua liian aikaisin. Parempi odottaa kutsua sinne sillä kyllä se se sinne vielä joskus tulee. Luin tuon viestisi pariin kertaan läpi ja huomaan sinulla olevan kirjallisia lahjoja. Voisitko ajatella kirjailijan uraa? Olet varmaan pohjimmiltasi sisukas tyttö, joten pärjäät jos niin päätät, vaikka vaikeaahan se on, sen tiedän. Rakkaudella J.H.!
- Anonyymi
Ala auttamaan muita, niin heidän kiitollisuutensa piristää oloasi, jos pelkäät että alkavat käyttää liikaa hyväksi auttamishaluasi, niin tee auttamista nimettömänä, vaikka netissä. Jännitykset, paniikit, ja uskon tourettenkin, voi hoitaa homeopaattisilla lääkkeillä (on omia kokemuksia homeopaattina).
Netissä voi englannin kielellä googlata mikä lääke/mitkä lääkkeet sopivat parhaiten, täytyisi olla 200 tai 1 M potenssia. Sitten vaan homeopaatilla jonka kanssa voi sopia parhaasta vaihtoehdosta.
Vanhemmille ihmisille mainitsen, että itsekin voi tilata lääkkeet netistä, jos ei auta niin sitten vaan kokeillaan toista. Haittaa ei ole, ellei ota liian pitkään, eli yhtä lääkettä ei saisi ottaa paria viikkoa kauempaa. Eikä saa ottaa liian korkeita potensseja. - Anonyymi
Voimia sinne, oot tärkeä ja arvokas.
Kuolema tulee kun tulee, mutta sitä odotellessa suosittelen puuhastelemaan ensiksi kaikkia kivoja ja mieleisiä juttuja itselle. Lääkkeetkin voi auttaa.
Nuoruus on hankalaa aikaa kun on kaiken maailman hormoonit pörräämässä ja nykyään diagnooseja on joka lähtöön. En esimerkiksi tiedä mikä on add, mutta tourettesta olen kuullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019