Kun on ideaparkki täynnä laatu tuotteita
Miksi käydä keksisellä
18
308
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä tääktä Nurmosta Seinäjoelta tuu enää lähdettyä niin usein kuin ennen.
Silloin vähintään 6 kertaa vuodessa.
Nyt korkeintaan parikertaa vuodessa.
Keskisen hinnat nousseet.Ruokapuolella on vielä edullista kun tarjoukset ostaa- Anonyymi
Kirjoitus virheistä päätellen ei ole koulu maistunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tietoinen, että kirjoitusvirheet ovat yhdyssana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tietoinen, että kirjoitusvirheet ovat yhdyssana?
Kirjoitusvirheet ON yhdyssana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitusvirheet ON yhdyssana.
subjekti on monikossa kirjoitusvirheet, joten verbi on ovat hee heeee ei ole kovin korkeatasoista sinun elämäsi..... he heee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla myös lukihäiriö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla myös lukihäiriö.
Perus paikallinen koulut kesken jätetty ja sossun luukulla hypätään
- Anonyymi
Sääskiniemen koulu on toiminnassa.
Kirjailijakin siellä ollut - Anonyymi
Mä käyn kyllä Keskisellä mutta vain
Mikko Keskisellä. - Anonyymi
Paavokin kävi usein keskisellä.
- Anonyymi
Kävikö Hilkka isänsä kanssa?
- Anonyymi
Saako Seinäjoelta helpommin varastettu pehmonalleja?
- Anonyymi
Käykää nyt mihinä käytte ostolsilla. Minä olen kyllästynyt tällaisiin rahvaan juttuihin.
- Anonyymi
Mä näin tarjoushaukan Seinäjoella pubis kesällä.Käviköhän Ideaparkis.
Scartliitin on oltava ja vhsnauhuri on nykyaikaa kuten Vesan vinyylimyyntikin - Anonyymi
Etkö tiedä. Vinyylit on nyt muotia!
- Anonyymi
Ilkkapohjalaisen sivuilla juuri luki notta Ideaparkki laajentaa kun tilat on lopou ja uusia kauppoja tulee.Keskisellä vaan yyteet ja lomautuksia.Tavarat hujan hajan.
Seinäjoen seudulta enää harvoin lähdetään Keskiselle.Toisin oli ennen.
Keskisen pitää supistaa myymälää. - Anonyymi
Nyt omi porukkaa kun hiihtolomat.
Tavarapuolta vois tosiaan supistaa ja tehdä vaikka keilahallin ja pienen uimahalliosaston jossa porealtaita.
Vois porukka jäädä hotelliinkin. - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku655225Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel302266Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1122188HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1201895Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v151829- 1111760
Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma531184Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2571145Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.481041- 71961