Elämän jälkeen elämää.

Anonyymi-ap

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ps 139:16-18 Sinun silmäsi näkivät minut jo idullani. Kaikki päivät oli luotu ja kirjoitettu sinun kirjaasi, ennen kuin ainoakaan niistä oli tullut.
      Jos laskisin ne, niitä olisi enemmän kuin hiekan jyviä. Minä herään ja olen yhä sinun luonasi.

Raamatun tavallisessa kahtiajaossa ihmiseen kuuluu sielu ja ruumis (Ps 31: 10).
      Kuolemassa sielu erkanee aineellisesta ruumiista joka jää nukkumaan.
      Sielu siirtyy taivaaseen autaitten täydellisten henkien tykö.

• Anonyymi

Montako sielua ihmisessä on. Toinen jää nukkumaan, ja toinen sielu menee taivaaseen?

No, Elämänantajalle palaa, niin elukan ja ihmisen henki - koska Elämänantajan henki antaa elämän ja kun se aika loppuu, ruumiista - se on takaisin antajalla.
        Sielu ei huuhantele kuin haamu ilman ruumista - tarviisi lakanan ympärille, että nähtäisiin.
        haamuopit.

Kun emäntä kuoli, henki palasi Elämänantajalle, ja ruumis meni hautaan - ei ole elämää ja sielu on kuoleman unessa, kunnes viimeinen pasuna soi, ja -herätetään- h-hetkessä elämään.

Siinä se on. Turhaa siihen on rakentaa mielikuvituslentoja enempää.

Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole. Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan. (1Te 4:13-14)
        Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen,

>>>emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.<<<

Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja

1. >>>Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; <<<< sitten meidät, 2. >>>> jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne,<<<<
        3. >>>> temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja
        4. >>>> niin me saamme aina olla Herran kanssa.
        5. >>>>>> Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla. (1Te 4:15-18)
        Siinä se tehtäväkuva on lohdutukselle ja kirjoitusten mukaan näin pitää lohduttaa ja se minuakin emännänkuolema lohduttaa- Henki on palannut elämänantajalle, tehtävä on hänen sielunsa kohdalla toteutunut, nyt hänen sielunsa nukkuu kuoleman unta.
        Ja kun Jeesus on saanut tuvassaan, eli taivaissa hoidettua jokaiselle sen sijojen rakennusvaiheen loppuun, alkaa pasunan soitto.
        Kristuksessa kuolleet - kuoleman unessa - kuulevat haudanlevossa ja kaikki heräävät sen yhtäaiksen ylönosemuksen aamussa - ja jotka ovat sitten elonkirjassa, he muuttuvat.
        Eli tarvitaan tämän ylösnousemusruumis - jokaiselle, johon annetaan se Henki ja elämä Elämäntantajalta, ja se on siinä.
        Ei tätä kannata enempää teitin runoilla, kun se on kirjoituksissa luettavissa.
        Ei sitä turuselta kannata kysellä, tai sieltä tai täältä. Ottaa kirjan käteen ja lukee, ettei eksy.

Joh 5:21 Sillä niinkuin Isä herättää kuolleita ja tekee eläviksi, niin myös Poika tekee eläviksi, ketkä hän tahtoo. === [eli elämän h-hetki on määritelty kirjoituksissa, milloin tämä on tapahtuva.]
        Joh 5:22 Sillä Isä ei myöskään tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomion Pojalle,

[nyt kuullaan evankeliumi ja se toivon sanoma. Sitten kun h-hetki on joka tulee toteutuu lupaus]
        Totisesti, totisesti minä sanon teille: aika tulee ja on jo, jolloin kuolleet kuulevat Jumalan Pojan äänen, ja jotka sen kuulevat ne saavat elää. Sillä niinkuin Isällä on elämä itsessänsä, niin hän on antanut elämän myös Pojalle, niin että myös hänellä on elämä itsessänsä. Ja hän on antanut hänelle vallan tuomita, koska hän on Ihmisen Poika. Älkää ihmetelkö tätä, sillä hetki tulee, jolloin kaikki, jotka haudoissa ovat, kuulevat hänen äänensä ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehneet, elämän ylösnousemukseen, mutta ne, jotka ovat pahaa tehneet, tuomion ylösnousemukseen. (Joh 5:25-29)

huomioikaa kirjoitusten opetus, milloin se h-hetki on, ei ennen sitä eikä myöhemmin, se on tämä h-hetki viimeinen päivä.

Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan >>>>herätän >heidät< viimeisenä päivänä. <<<(Joh 6:39)

Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja >>>> minä herätän >hänet< viimeisenä päivänä." <<<
        (Joh 6:40)

Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Älkää nurisko keskenänne. Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja >>minä herätän >hänet< viimeisenä päivänä. <<< viimeinen päivä, huomoi se hetki (Joh 6:43-44)<<<

Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja >>>>> minä herätän hänet viimeisenä päivänä. <<<(Joh 6:53-54)

Miltä kuulostaa kirjoitukset. Puhuuko moni sanan poskisolistit omiaan. Kyllä puhuvat, koska tällaista väärää sielunvaellus helvetti välitilaoppia on pakko monen selittää, kun siitä on aina puhuttu.

Mutta, minä en usko, ei edesmennyt puolisonikaan uskonut, koska kirkoitukset opettaa muuta ja saan mennä ajallaan minäkin kuoleman uneen - lepoon - elämänhenki palaa antajalle, koska minä sitä henkeä en enää tarvitse. Sieluni on tehnyt ajallisen tehtäväkuvan, eikä jatkumoa tarvita. Mielelläni sammutan elämänkynttilän toivon lepoon, mistä Paavali ja Jeesus puhuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako sielua ihmisessä on. Toinen jää nukkumaan, ja toinen sielu menee taivaaseen?

No, Elämänantajalle palaa, niin elukan ja ihmisen henki - koska Elämänantajan henki antaa elämän ja kun se aika loppuu, ruumiista - se on takaisin antajalla.
        Sielu ei huuhantele kuin haamu ilman ruumista - tarviisi lakanan ympärille, että nähtäisiin.
        haamuopit.

Kun emäntä kuoli, henki palasi Elämänantajalle, ja ruumis meni hautaan - ei ole elämää ja sielu on kuoleman unessa, kunnes viimeinen pasuna soi, ja -herätetään- h-hetkessä elämään.

Siinä se on. Turhaa siihen on rakentaa mielikuvituslentoja enempää.

Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole. Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan. (1Te 4:13-14)
        Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen,

>>>emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.<<<

Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja

1. >>>Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; <<<< sitten meidät, 2. >>>> jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne,<<<<
        3. >>>> temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja
        4. >>>> niin me saamme aina olla Herran kanssa.
        5. >>>>>> Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla. (1Te 4:15-18)
        Siinä se tehtäväkuva on lohdutukselle ja kirjoitusten mukaan näin pitää lohduttaa ja se minuakin emännänkuolema lohduttaa- Henki on palannut elämänantajalle, tehtävä on hänen sielunsa kohdalla toteutunut, nyt hänen sielunsa nukkuu kuoleman unta.
        Ja kun Jeesus on saanut tuvassaan, eli taivaissa hoidettua jokaiselle sen sijojen rakennusvaiheen loppuun, alkaa pasunan soitto.
        Kristuksessa kuolleet - kuoleman unessa - kuulevat haudanlevossa ja kaikki heräävät sen yhtäaiksen ylönosemuksen aamussa - ja jotka ovat sitten elonkirjassa, he muuttuvat.
        Eli tarvitaan tämän ylösnousemusruumis - jokaiselle, johon annetaan se Henki ja elämä Elämäntantajalta, ja se on siinä.
        Ei tätä kannata enempää teitin runoilla, kun se on kirjoituksissa luettavissa.
        Ei sitä turuselta kannata kysellä, tai sieltä tai täältä. Ottaa kirjan käteen ja lukee, ettei eksy.

Joh 5:21 Sillä niinkuin Isä herättää kuolleita ja tekee eläviksi, niin myös Poika tekee eläviksi, ketkä hän tahtoo. === [eli elämän h-hetki on määritelty kirjoituksissa, milloin tämä on tapahtuva.]
        Joh 5:22 Sillä Isä ei myöskään tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomion Pojalle,

[nyt kuullaan evankeliumi ja se toivon sanoma. Sitten kun h-hetki on joka tulee toteutuu lupaus]
        Totisesti, totisesti minä sanon teille: aika tulee ja on jo, jolloin kuolleet kuulevat Jumalan Pojan äänen, ja jotka sen kuulevat ne saavat elää. Sillä niinkuin Isällä on elämä itsessänsä, niin hän on antanut elämän myös Pojalle, niin että myös hänellä on elämä itsessänsä. Ja hän on antanut hänelle vallan tuomita, koska hän on Ihmisen Poika. Älkää ihmetelkö tätä, sillä hetki tulee, jolloin kaikki, jotka haudoissa ovat, kuulevat hänen äänensä ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehneet, elämän ylösnousemukseen, mutta ne, jotka ovat pahaa tehneet, tuomion ylösnousemukseen. (Joh 5:25-29)

huomioikaa kirjoitusten opetus, milloin se h-hetki on, ei ennen sitä eikä myöhemmin, se on tämä h-hetki viimeinen päivä.

Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan >>>>herätän >heidät< viimeisenä päivänä. <<<(Joh 6:39)

Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja >>>> minä herätän >hänet< viimeisenä päivänä." <<<
        (Joh 6:40)

Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Älkää nurisko keskenänne. Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja >>minä herätän >hänet< viimeisenä päivänä. <<< viimeinen päivä, huomoi se hetki (Joh 6:43-44)<<<

Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja >>>>> minä herätän hänet viimeisenä päivänä. <<<(Joh 6:53-54)

Miltä kuulostaa kirjoitukset. Puhuuko moni sanan poskisolistit omiaan. Kyllä puhuvat, koska tällaista väärää sielunvaellus helvetti välitilaoppia on pakko monen selittää, kun siitä on aina puhuttu.

Mutta, minä en usko, ei edesmennyt puolisonikaan uskonut, koska kirkoitukset opettaa muuta ja saan mennä ajallaan minäkin kuoleman uneen - lepoon - elämänhenki palaa antajalle, koska minä sitä henkeä en enää tarvitse. Sieluni on tehnyt ajallisen tehtäväkuvan, eikä jatkumoa tarvita. Mielelläni sammutan elämänkynttilän toivon lepoon, mistä Paavali ja Jeesus puhuu.

Kirjoituksessa on runsaanlaisesti vertauksia, eikä siten perustu oikeaan Raamatun tulkintaan.

• Anonyymi

Patoksella on korvasyyhyopetusta, kun porukka ei tunne kirjotuksia, voi korvasyyhyyn maksua vastaan julkaista kirjoja ja opetuksia.
      Melleri on ennekin ajanut ihmisiä maanpakoo jo Neuvostoliiton aikaan, ja oli kuulema niin hengestä elävää opetusta. No, kenen hengestä ja mitä elämää.

Saattehan te aivan vapaasti kompuroida, kun haluatte kompuroidan ja Herra lähettää lisää harhaopettajia, että oikein kompuroistitte ja tajuaisitte, että noinko sokeita me olemme olleet.

• Anonyymi

Kuulin tänään ytimekkään havainnon; Kuolema ei ole piste, vaan pilkku.

Minä tajusin sen vasta, kun tulin uskoon muutama vuosi sitten. Ja nyt elän toivossa, ettei minun tarvitse kokea kuolemaa ollenkaan, vaan Jeesus tulee tempaamaan meidät ylös pian, vihan ajan alta pois. Tekin voitte tulla mukaan: uskokaa Jeesukseen.

• Anonyymi

Messiaan askeleet kuuluvat, Israel valtio ajanmerkkinä, pakanakansat vihaavat YK:n julistuksella, juutalaiskansan täytyisi luopua puolustus aseista Iranin ydinaseuhan alla.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10954
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5230
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2443
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2143
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1711
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1554
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1241
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1176
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe