Terveydenhoito mennyt aivan kehitysmaa tasolle . Olisi edes omalääkäri systeemi ,Kuten ennen . Pot.vahinkoa ei minulle olisi tullut ! Invaliiditeetti kandin aiheuttama - En saanut sarjakäynneillä lähetettä Ortobedille ! ( lekurin paperit oli 1,5 kk aiemmin saanut ) Olen erittäin katkera .
Pelottaa asua kantasuomalaisena suomessa
14
120
Vastaukset
- Anonyymi
Minkälainen sänky tuollainen ortobed on?
Minulla on ainakin terveyskeskuksessa omalääkäri.- Anonyymi
Lässytti kandi terkkarista intona vielä ?
- Anonyymi
Joku aivan p-aska puoliapina tietenkin.
- Anonyymi
Jos se omalääkäri ei sanonut, ei tehnyt mitään, siihen oli tyytyminen jos ei varaa muualla asioida. Ihan sama kuka siinä on. Minimillä ne työtänsä tekevät. Säästöä on saatava.
Isot rahat meni hukkaansoten takia, lukuisten johtajien palkkoihin. Se on poissa hoitotyöstä. Myös koko soten jauhamisaika tuli kalliiksi mutta sehän sopi jauhajille kerran siitä niille maksettiin.- Anonyymi
Omalääkärit on niitä lekureita, joiden kyvyt ei riittäneet erikoistumiseen.
Tyhmiä ovat.
Buranaa ja ulos on meininki niillä.
- Anonyymi
Terveyskeskus lääkäreissä on paljon matuja. Koronarokotuksen antaneet hoitajat olivat kaikki muslimeja! Luottamus julkiseen terveydenhuoltoon on heikentynyt huomattavasti. Ei ole mitään takeita siitä, etteivät muslimit tekisi tahallaan hoitovirheitä. Sehän on terrorismin yksi laji.
- Anonyymi
Näin matutuntumalla ne on kohteliaampia, älykkäämpiä ja osaavampia kuin kotimaiset p-reijät.
- Anonyymi
Terveyspalveluja on pakko karsia, sanoo hyvinvointialueen johtaja: ”Olemme aika pulassa”
HS kertoi aiemmin marraskuussa, että lähes kaikki hyvinvointialueet tekevät ensi vuonna alijäämää. Se tarkoittaa, että alueiden täytyy sopeuttaa toimintaansa.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009217883.html- Anonyymi
Johan se on ammattilaistenkin aika kokea olevansa pulassa, potilaat ovat olleet pulassa jo vuosia.
- Anonyymi
joo, ei arvauskeskukseen päätyvästä enää ole tarkoituskaan ehjää kalua saada aikaan, katsotaan jo menetetyiksi tapauksiksi
- Anonyymi
Tärväyskeskuksiin tärvätään kasoittain rahaa ja pelkkää p**kaa on tuloksena.
- Anonyymi
Miksi tähän maahan enää veroja maksaa,ei saa enää vastinetta.Kaikki on menny tässä maassa niin päin persettä,tein talossa lämpöremontin,täysin turhaan.Sähkö niin kallista että piti laittaa "vihreä"lämmitysmuoto kiinni(vilp)onneksi jätin öljypannun varalle.Nyt on pakko jättää talo kylmilleen jos hinnat ei muutu.Koirat pitää rekistöröidä maksua vastaan,katsokaahan niin tuon jälkeen tulee koiravero.Paperittomia juoksee ja tekee rikoksia miten huvittaa,ei nuo päättäjiä tunnu muuten kiinnostavan kun että heille pitää saada pikainen terveydenhoito.Hallitus jakaa rahaa Afrikkaan putinin liittolaisille vaikka samalla tukee myös Ukrainaa suurilla summilla,ei noilla päättäjillä ole mitään tolkkua näistä asioista.Suomi ajetaan köyhyyteen toisten kustannuksella,aivan järjetöntä tuo akkoin touhu.
- Anonyymi
miksi lääkeitä pitää määrätä t vaivaan kun vaivaan vähintään 12
sydänsairaus siiheen määrätään masennuslääkettä
ym. niin että ei mitään järkeä onko muilla näin anteliaat lääkärit. - Anonyymi
Ei se omalekuri mitään auta, jos se ei tiedä eikä osaa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014