Pelottaa asua kantasuomalaisena suomessa

Anonyymi-ap

Terveydenhoito mennyt aivan kehitysmaa tasolle . Olisi edes omalääkäri systeemi ,Kuten ennen . Pot.vahinkoa ei minulle olisi tullut ! Invaliiditeetti kandin aiheuttama - En saanut sarjakäynneillä lähetettä Ortobedille ! ( lekurin paperit oli 1,5 kk aiemmin saanut ) Olen erittäin katkera .

14

114

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkälainen sänky tuollainen ortobed on?

      Minulla on ainakin terveyskeskuksessa omalääkäri.

      • Anonyymi

        Lässytti kandi terkkarista intona vielä ?


      • Anonyymi

        Joku aivan p-aska puoliapina tietenkin.


    • Anonyymi

      Jos se omalääkäri ei sanonut, ei tehnyt mitään, siihen oli tyytyminen jos ei varaa muualla asioida. Ihan sama kuka siinä on. Minimillä ne työtänsä tekevät. Säästöä on saatava.
      Isot rahat meni hukkaansoten takia, lukuisten johtajien palkkoihin. Se on poissa hoitotyöstä. Myös koko soten jauhamisaika tuli kalliiksi mutta sehän sopi jauhajille kerran siitä niille maksettiin.

      • Anonyymi

        Omalääkärit on niitä lekureita, joiden kyvyt ei riittäneet erikoistumiseen.
        Tyhmiä ovat.
        Buranaa ja ulos on meininki niillä.


    • Anonyymi

      Terveyskeskus lääkäreissä on paljon matuja. Koronarokotuksen antaneet hoitajat olivat kaikki muslimeja! Luottamus julkiseen terveydenhuoltoon on heikentynyt huomattavasti. Ei ole mitään takeita siitä, etteivät muslimit tekisi tahallaan hoitovirheitä. Sehän on terrorismin yksi laji.

      • Anonyymi

        Näin matutuntumalla ne on kohteliaampia, älykkäämpiä ja osaavampia kuin kotimaiset p-reijät.


    • Anonyymi

      Terveyspalveluja on pakko karsia, sanoo hyvinvointialueen johtaja: ”Olemme aika pulassa”
      HS kertoi aiemmin marraskuussa, että lähes kaikki hyvinvointialueet tekevät ensi vuonna alijäämää. Se tarkoittaa, että alueiden täytyy sopeuttaa toimintaansa.
      https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009217883.html

      • Anonyymi

        Johan se on ammattilaistenkin aika kokea olevansa pulassa, potilaat ovat olleet pulassa jo vuosia.


    • Anonyymi

      joo, ei arvauskeskukseen päätyvästä enää ole tarkoituskaan ehjää kalua saada aikaan, katsotaan jo menetetyiksi tapauksiksi

      • Anonyymi

        Tärväyskeskuksiin tärvätään kasoittain rahaa ja pelkkää p**kaa on tuloksena.


    • Anonyymi

      Miksi tähän maahan enää veroja maksaa,ei saa enää vastinetta.Kaikki on menny tässä maassa niin päin persettä,tein talossa lämpöremontin,täysin turhaan.Sähkö niin kallista että piti laittaa "vihreä"lämmitysmuoto kiinni(vilp)onneksi jätin öljypannun varalle.Nyt on pakko jättää talo kylmilleen jos hinnat ei muutu.Koirat pitää rekistöröidä maksua vastaan,katsokaahan niin tuon jälkeen tulee koiravero.Paperittomia juoksee ja tekee rikoksia miten huvittaa,ei nuo päättäjiä tunnu muuten kiinnostavan kun että heille pitää saada pikainen terveydenhoito.Hallitus jakaa rahaa Afrikkaan putinin liittolaisille vaikka samalla tukee myös Ukrainaa suurilla summilla,ei noilla päättäjillä ole mitään tolkkua näistä asioista.Suomi ajetaan köyhyyteen toisten kustannuksella,aivan järjetöntä tuo akkoin touhu.

    • Anonyymi

      miksi lääkeitä pitää määrätä t vaivaan kun vaivaan vähintään 12
      sydänsairaus siiheen määrätään masennuslääkettä
      ym. niin että ei mitään järkeä onko muilla näin anteliaat lääkärit.

    • Anonyymi

      Ei se omalekuri mitään auta, jos se ei tiedä eikä osaa mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe