Siksi venäläisille ei pidä antaa tätä
mahdollusuutta.
Aiheuttaa vain sekaannusta.
Olet joko Suomen kansalainen tai
Venäjän kansalainen, et molempia
samaan aikaan.
Kaksoiskansalainen joutuu miettimään suotta, ollakko Putinille mieleen vai Suomelle.
Älytöntä kriisien aikana ja sodan
aikana. Venäjä on mielessään jo
sodassa Suomenkin kanssa, nyt menossa energiasota ja tiedustelusota sekä sotatoimien valmustelut Venäjän
luoteisessa sotilaspiirissä yksityiskohtaisine suunnitelmineen
Suomen nujertamiseksi.
Tässä tilanteessa on aivan luonnollista,
että Venäjällä ja venäläisillä ei ole korkea maine, jota sen aloittama ryöstöretkisota Ukrainaan vain lisää.
Valtaamillakin alueilla Venäjän kansalaisuuteen pakottamista käytetään keinoa hallita ihmisiä.
Siis Venäjän kansalsisuutta käytetään
sotapolitiikan osana.
Suomessa olevien venäläisten kannattaisi katsoa peiliin ja ymmärtää,
että Venäjä/venäläiset ei Putinin ansiosta nauti Suomessa suurtakaan
arvostusta. Putin on tehnyt Venäjästä
hylkiömaan ja Venäjän kansa saa tämän takia tuntea olonsa vähemmän
epäsuotuisaksi ulkomailla.
Mikä olisi vaihtoehto. Kehua Venäjää ja venäläisiä tai heidän kansanluonnetta jne..
Tällainen asenne tuntuu nyt tyystin
hylättävältä.
Ei venäläisten kannata Länsimaissa yhtään pullistella isovenäläisyydellä jne..
Putin on munannut Venäjän maineen, kuten teki Hitler saksalaisille, josta he
kärsivät vieläkin.
Sama kohtalo on venäläisillä edessään.
Valitettava tosiasia.
Putin pelaa kaksoiskansalaisilla
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on. Pois kaksoiskansalaisuudet. Ihme sekoilua sekin touhu on ollut. Järjetöntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47744- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650