..että mitä tapahtuu jos ottaa sarvesta härkää,koivesta kanaa ja nenästä miestä? kertokaa.. nimittäin mä en tiedä mitä silloin tapahtuu...
kysymys kuuluu..
10
353
Vastaukset
- T.Eräsmies
Silloin käy varmaan samoin kuten sille surullisen kuuluisalle "entiselle miehelle", jota ei ole sen koommin näkynyt, tai sitten käy niinkuin kälviällä.
.b)!
Eipä tässä paljon muitakaan vaihtoehtoja ole. :d))! - Juraijahhiip.
Jos otat härkää sarvesta käy tod.näk hullusti,
samoin jos miestä nenästä.
Kana koivesta otto ei aiheuta varmaan juuri mitään.
Korkeintaan pari tökkäystä kämmenselkään.
Oliko nää nyt nii vaikeita asioita,
että piti muilta kysyä.:] - nylkynen
Tai käviskö niin kun ennen Kälviällä,siellä ei käynyt mitenkään.
- sydänystävä
miettii härkii eikä sarvii,ikinä en juo enää kahvia,yööök :(((
..on myrkkyy..syöpää aiheuttavia ja munuaisia rasittavia aineita täynnä.. juo vihreetä teetä..
- sydänystävä
pervokki kirjoitti:
..on myrkkyy..syöpää aiheuttavia ja munuaisia rasittavia aineita täynnä.. juo vihreetä teetä..
ja täälläkin puhut tommosii asioita :))
Ei voi kahvia jättää,tulee vieroitus oireita muuten. sydänystävä kirjoitti:
ja täälläkin puhut tommosii asioita :))
Ei voi kahvia jättää,tulee vieroitus oireita muuten...siis addikti kahviin?.. no mikä mä oon sanomaan yhtään mitään... onhan mullakin paheita.. addiktiosta en tiedä..
- quistis
asiat alkaa hoitumaan.Mä kyl otan miestä sarvesta...mieluummin:o)))
..sijaitsee miehen sarvi? mielestäni meillä miehillä on vain yksi ulkoneva osa.. mutta tuskin ihan niin kova kuin sarvi.. tai tiedä häntä..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..sijaitsee miehen sarvi? mielestäni meillä miehillä on vain yksi ulkoneva osa.. mutta tuskin ihan niin kova kuin sarvi.. tai tiedä häntä..
sä sen varmaan paremmin tiedät;o)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684531Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004028- 523542
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul362832Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!262593Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa602502- 462384
- 391927
- 471908
- 301656