Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kiihottaako Milfejä/Rouvia jos näkee että Nuorella miehellä seisoo ?

Anonyymi-ap

Kuinka monella vanhemmalla naisella pikkuhousut kostuu jos näkee että Nuorella 18-25v on muna pystyssä ku on esim harmaat ja ohuet kollegehousut jalassa ?

32

3811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksei kostuisi? Kyllä seksiasiat pelaa vaikka ikää olisi.

    • Anonyymi

      Kyllä usein on pikkuhousuni kastuneet tällaista nähdessäni ja halut nousseet voimakkaasti pintaan. Rva51

      • Anonyymi

        olen 25v Nuori mies ja käytän aika usein sellaisia harmaita kollegehousuja ilman alushousuja että muna näkyy hyvin ja jos alkaa seisoa nii on teltta pystyssä :) tuntuu kivalta jos rouvat katsoo kun muna pullottaa


    • Anonyymi

      Todellakin nuorten miesten seisokit kiihottaa.

    • Anonyymi

      Kyllä kostuu. Ja jos näkee vielä ihan ehtana paljaana pystyssä niin tekisi mieli ottaa kiinni ....
      N58

    • Anonyymi

      Kiihottaahan se.
      Miehen erektio saa nyt aina himoni heräämään, mutta kyllähän sellaisen näkeminen nuorella sällillä erityisesti sytyttää.
      Joskus sainkin nuoren kundin munaa uimarannalla, oli aika rivo tilanne mutta ihana.
      Olin eräänä kesänä myöhään illalla vielä eräällä paikkakuntani uimarannalla iltauinnilla ja siellä sattui olemaan yksi noin 20v sälli myöskin lisäkseni. Puolituttu poika, vaikka en ole ennen hänen kanssaan jutellut mutta nähnyt kylläkin aika usein.
      Oli aika sexyn suloinen tyyppi muutenkin ja häntä tuli katseltua siinä samalla ja hän kait huomasi sen tai minut ylipäätään.
      Taisin pari kertaa hieman poseeratakin hänelle "vahingossa" ja aika pian huomasinkin, kun hänen uimahousujen etumus pullotti hieman ja itselläni himot heräsivät todella nopeasti.
      Jonkin aikaa olimme kuin ei mitään, mutta sitten kysyin häneltä laiturilla vähän kuin ohimennen, että haluaisiko hän panna mua? Sanoin huomanneeni hänen seisokkinsa ja sanoin, että saa kyllä työntää sen muhun jos haluaa. Ja hän halusi.
      Ehdin hädin tuskin saada bikinieni alaosan pois ja asetuttua laiturin reunalle sopivaan kohtaan hänen pantavakseen, kun hän oli jo kalu esillä kimpussani.
      Ei siinä enää mitään pussailtu tai mitään, hän työntyi muhun samantien, kun vaatteet oli tieltä pois ja työnteli rajusti.
      Oli niin kiihottunut, ettei hän kestänyt montaakaan työntöä, kun hän jo roiski spermat sisääni ihanasti äänneeleen, mutta enpä minäkään paljoa tarvinnut. Vähän klitoriksen hyväilyä aktin lisäksi ja se oli siinä. Oli kunnon alkukantainen astuminen tuo tilanne..

      • Anonyymi

        Joo näytät ja kuulostatkin ihan siltä.


      • Anonyymi

        Naisten kertomukset vitun kiihoittavia. Eli kypsät naiset lisää kyseisiä juttuja, ihana lukea kalun paisuessa. Kyllä te ihanat naiset osaatte.bim. 05.


    • Anonyymi

      Paljaana mielummin. Jos on komea ja iso vehje niin mielelläni maistaisinkin.


      Milf40+

    • Anonyymi

      Ja tätä "poikaa" tuntuu kiihottavan myös ajatus siitä, että joitain vähän vanhempia naisia kiihottavat tämän kaltaiset tilanteet. Olisi ihan kiva jos kaupungilla kävellessä joku hieman vanhempi naisihminen kiinnittäisi salaa huomiota etumukseen ja saisi salaa ajatuksia/reaktioita.

      M35

    • Anonyymi

      Eilen kitkin kukkapenkkejä ja istuksia kun poikani sovitusti kotiin tullessa tuli luokseni. Minulla oli tehtävä hänelle käydä puolestani kaupassa.
      Hänen seuranaan oli minulle jo aiemmin tuttu poika joka tiiviisti tuijotti rintojani jotka roikkuvat liiankin näyttävästi kaula-aukosta polvillani ja kontallani maassa kyykkiessäni. Näin pojan löysissä puuvillaisissa shortseissa hieman jäykistelevän peniksen josta tajusin pojan pitävän näkemästään.
      Poikani sanoessa että lähtee nyt kauppaan mutta tuo kaveri kertoi jäävänsä siihen odottelemaan.

      Poikani lähti mopollaan ja kaveri jäi viereeni katselemaan jälleen minun pyllistelyäni. Jokin ajatus sai minut kiusaamaan poikaa hieman enemmän.
      Nelinkontin pyllistelin leggingseissäni ylikorostetusti ja annoin kookkaat rintani heiluen roikkua pojun silmänruokina niin, etten muka huomaisi kuinka kiinnostunut niiden katselusta hän on.
      Oli hieman kiusallista kun emme jutelleet mitään ja koin olevani pojalle siinä kuin jokin eroottinen esiintyjä itsekin kiihottuneena tilanteesta.

      Tätä aikani tehtyä, vilkaisin jälleen pojan haaroihin. Silmäni nauliintuivat pojan penikseen joka pitkänä ja kookkaana ylöspäin mutkallaan seisoi löysässä lahkeessa!! Yllättävä näky oli niin kiihottava, etten voinut olla katsomatta sitä niin etteikö poikakin olisi nähnyt kiinnostustani siihen. Sen koko oli järkytys!! Poikani ikäisellä pojalla tuon kokoinen!!

      Tuijotin nyt vuorostani poikaa, tai lähinnä tuota kalua joka sykkivänä jatkoi silmieni edessä yhä paisumistaan nostaen samalla huosun lahjetta mennessään. Äkkiä kalu ponnahti lahkeesta jämähtäen täyteen mittaansa kohti napaa!! Poika ei ujostellut vaikka katselin tuota näkyä kuin hypnoosissa.
      Jokin hullu päähänpisto sai minut haluamaan saada nähdä tuo paljaana. Saada koskea sitä, saada se suuhuni, tyydyttää se ja tuntea kuinka nuoret kuumat nesteet purkautuvat sieltä iholleni!!
      Mietin, otanko vain nyt rohkeasti konttaus askeleen kohti poikaa, kiskaisin housut alas jotta näkisin tuon ihanuuden joka siinä olisi kuin tarjottimella.
      Poika näytti kuin olisi ylpeä omistamastaan kalusta. Hän katsoi minua silmiin ollen varmasti tietoinen himostani ja aikeistani jotka alkeellisella tavalla vailla täyttä järkeä olivat saaneet minut valtaansa.

      Poikani mopon ääni kuului korttelien päästä. Ääni sai minun vallanneen järjettömät himotekoni ajatukset katkeamaan hypnoosistaan.
      Katsoin vielä viimeisen kerran näkymää edessäni.
      Pojan ilme oli lohduttoman pettynyt. Luulen, että hän tiesi mitä olin juuri tekemässä.
      Poikani saapuessa, kitkin rikkaruohoja kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Poskeni heloitti kiimasta kuumoittavan punaisina!

      Tunnin päästä olin jo hieman tolkuissani ja rauhoittunut.
      Kiitin mielessäni poikaani ja onneani että mieletön aikeeni keskeytyi!
      Kuinka olisinkaan nyt jälkikäteen hävennyt ja katunut jos pojan penis olisi ehtinyt suuhuni ja ehtinyt purkautua minuun!!!
      Yh.N53

      • Anonyymi

        Pojalle kävi huono tuuri kun just kohta olis saanu mulkkunsa tädin suuhun!!😟


      • Anonyymi

        Kysymys kuului, kastuuko milfin pöksyt kun näkee nuoren pojan kalun jäykkänä housuissa. Tätä tuskin tarvitsee Yn.N53 enää tuon kertomuksen perusteella kysyä.
        Taitaa pillu edelleen valua kiimalimaa!! Kirjotus suorastaan tihkuu kiimaa ja himoa pojan kyrpää kohtaan!!
        Luulenkin, ettei tämä kertomus tule päättymään tähän ja molemmat tulevat vielä saamaan sen mitä halusivat!!!
        Antti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys kuului, kastuuko milfin pöksyt kun näkee nuoren pojan kalun jäykkänä housuissa. Tätä tuskin tarvitsee Yn.N53 enää tuon kertomuksen perusteella kysyä.
        Taitaa pillu edelleen valua kiimalimaa!! Kirjotus suorastaan tihkuu kiimaa ja himoa pojan kyrpää kohtaan!!
        Luulenkin, ettei tämä kertomus tule päättymään tähän ja molemmat tulevat vielä saamaan sen mitä halusivat!!!
        Antti

        Niin, kyllähän ne kostuivat kovasti siinä ja vielä jälkikäteenkin.
        Yh.N53


    • Anonyymi

      Nuorempana tuli usein käytyä kylpylän höyrysaunassa. Monesti tuli joku vanhempi nainen viereen istumaan, antoi katsella vapaasti. Mulla alkoi aina seisomaan, naiset katseli kulliani kiinnostuneena, muutamat kysyi tarvitsetko apua, ja runkkasivat multa spermat ulos.

    • Anonyymi

      Toki ja myös kiihottaa jos tuntee.. että nuori mies innostuu ja tykkää.. näin kävi juhannuksena eräässä paikassa kun kuunneltiin esiintyjää ja keinutin peppua musiikin tahdissa. Takana oleva tosi nuori mies tykkäs. Parkkeeras etumuksen mun peppuun kiinni. Mieheni oli vieressä. Piti olla varovainen.

    • Anonyymi

      Kyllä minä ainakin välillä kiihotun kun näen nuorella miehellä seisovan. Joskus tulee myös tilanteita, varsinkin näin kesäisin kun töissäkin voi pukeutua vähän kevyemmin. Eli tulee asiakkaita joiden katse jää kiinni rintoihin. Eikä ole mitään erityisen paljastavaa päällä. Välillä tuntee kuinka nännit kovettuvat ja puna alkaa hiipiä kasvoille ja pikkarit kostua.

      N41

      • Anonyymi

        Olen ajanvarauksella vakuutusyhtiön hiljaisessa toimistossa, edessäni pöydän takana istuu kaunis nainen kireähkössä kesäpaidassaan. Käydään läpi muutoksia, ajattelen tuota hunajaista ääntäsi voisin kuunnella vaikka kuinka pitkään.
        Mielestäni aivan liian nopeasti sopimusasiat saadaan kuntoon, ja nainen nousee hakemaan tulostimelta ajantasalle korjattuja uusia papereita. Ihailen olkani ylitse loittonevia valkeiden farkkujen verhoamia reisiä ja pakaroita.
        Mietin, jos olisit Mun? Rakastelisin Sua työpaikallasi.


    • Anonyymi

      Minä ainankin kiihotun kun näen nuoren kullin. Vävypoika saunassa,tykkää ottaa kuppia,sehän karkaa aina käsistä,alasti tulee terassille,vävypoijalla normi kulli,mutta pitkä esinahka,annan välillä vähän vauhtia,vilautan välillä rintoja, ja välillä korjaan pyyhettä että poika näkee pimpan,pojalle tulee vähän kovuutta kulliin

    • Kyllä se näky on kiihottava varsinkin jos vielä tietää, että nuoren seisokki johtuu minusta.

      • Anonyymi

        Minkälaisia tunteita ja ajatuksia silloin herää?


      • Anonyymi

        Vävypoika on kallellaan meihin vanhempiin naisiin,itse olen 60+,mutta erittäin,vähän liiankin himokas😍Vävypoika mielellään näyttää kyrpäänsä mulle,ihan sievä kyrpä on pojalla,mäkin kun posliini pimppaa vilautan sopivasti,pojan silmät suurenee. Kerran mentiin saunaan poika alasti tottakai,ja seisokki päällä,aaaaahhh😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisia tunteita ja ajatuksia silloin herää?

        Levottomia ja tuhmia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisia tunteita ja ajatuksia silloin herää?

        Saahan se himojen aallokot myrskyämään ja aikaan ajatuksia, kuinka nuori mies innokkaana saisi vapaasti nauttia alastomasta minusta.


      • Anonyymi
        OpettajaRva49 kirjoitti:

        Saahan se himojen aallokot myrskyämään ja aikaan ajatuksia, kuinka nuori mies innokkaana saisi vapaasti nauttia alastomasta minusta.

        Kyllä minun täytyy sanoa että pimppa kastuu kun näkee nuoren kollin kullin pystyssä😍Vävypoika pikku huppelissa mielellään näyttelee kullia,ja mä annan vauhtia antamalla pyyhkeen pudota alas,kerrankin vävypoika tuli siihen eteen alasti kuin näytellen kullia,mä otin pyyhkeen pois,ompa kuuma,pojan silmät tirritti mun posliini pillua,ja kulli jämähti täyteen mittaan,kysyin tykkäätkö tälläisesta vanhasta mummosta,poika kulli suorana vastas,hän rakastaa teitä. Kiihotti mua ihan järjettömästi😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minun täytyy sanoa että pimppa kastuu kun näkee nuoren kollin kullin pystyssä😍Vävypoika pikku huppelissa mielellään näyttelee kullia,ja mä annan vauhtia antamalla pyyhkeen pudota alas,kerrankin vävypoika tuli siihen eteen alasti kuin näytellen kullia,mä otin pyyhkeen pois,ompa kuuma,pojan silmät tirritti mun posliini pillua,ja kulli jämähti täyteen mittaan,kysyin tykkäätkö tälläisesta vanhasta mummosta,poika kulli suorana vastas,hän rakastaa teitä. Kiihotti mua ihan järjettömästi😍

        Teillä ei ujostella ja näytetään tunteet sekä himot suoraan kiertelemättä!
        Olisipa yleisesti kaikkialla elämä näin välittömän helppoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minun täytyy sanoa että pimppa kastuu kun näkee nuoren kollin kullin pystyssä😍Vävypoika pikku huppelissa mielellään näyttelee kullia,ja mä annan vauhtia antamalla pyyhkeen pudota alas,kerrankin vävypoika tuli siihen eteen alasti kuin näytellen kullia,mä otin pyyhkeen pois,ompa kuuma,pojan silmät tirritti mun posliini pillua,ja kulli jämähti täyteen mittaan,kysyin tykkäätkö tälläisesta vanhasta mummosta,poika kulli suorana vastas,hän rakastaa teitä. Kiihotti mua ihan järjettömästi😍

        Joo joo, teeskentelijä, lopeta jo.

        Tuossa on kaikille lukijoille todisteet siitä mitä tuo häirikkö tekee.

        Tässä hän esiintyy miehenä

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17751078/runkkaaminen#comment-122410259

        Tuossa samassa ketjussa vähän ylempänä, hän esiintyy naisena.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17751078/runkkaaminen#comment-122410654

        Jokaisessa viestissä,hänellä on samat kirjoitusvirheet...joista hänet tunnistaa helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo joo, teeskentelijä, lopeta jo.

        Tuossa on kaikille lukijoille todisteet siitä mitä tuo häirikkö tekee.

        Tässä hän esiintyy miehenä

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17751078/runkkaaminen#comment-122410259

        Tuossa samassa ketjussa vähän ylempänä, hän esiintyy naisena.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17751078/runkkaaminen#comment-122410654

        Jokaisessa viestissä,hänellä on samat kirjoitusvirheet...joista hänet tunnistaa helposti.

        Tämä kaurahattu kulli pystyssä hakee kirjoitusvirheitä,voi elämä 😱


      • Anonyymi
        OpettajaRva49 kirjoitti:

        Teillä ei ujostella ja näytetään tunteet sekä himot suoraan kiertelemättä!
        Olisipa yleisesti kaikkialla elämä näin välittömän helppoa!

        Välillä vähän tulee mietittyä että pitäiskö vähän mamman aikuistua,mutta seksiaddikti kun on,kerran täällä eletään,antaa palaa vaan😍Mamma kyllä tykkää katsella kaluja,kaikki käy🥰Mikään ei oo kiihottavampaa kuin nuoren pojan kulli oikein suorana seisoo,niin rivoa mutta ihanaa katsella,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kaurahattu kulli pystyssä hakee kirjoitusvirheitä,voi elämä 😱

        Olipa epätoivoinen yritys tarttua epäolennaiseen. Voi voi, vituttaako kun jäit taas kiinni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä vähän tulee mietittyä että pitäiskö vähän mamman aikuistua,mutta seksiaddikti kun on,kerran täällä eletään,antaa palaa vaan😍Mamma kyllä tykkää katsella kaluja,kaikki käy🥰Mikään ei oo kiihottavampaa kuin nuoren pojan kulli oikein suorana seisoo,niin rivoa mutta ihanaa katsella,

        Lopeta jo. Sinut ja sinun täysin uniikit kirjoitusvirheet tunnistavat täällä jo kaikki. Noista linkeistä jokainen näkee kuinka esiinnyt miehenä ja naisena ja vielä samassa ketjussa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kaurahattu kulli pystyssä hakee kirjoitusvirheitä,voi elämä 😱

        Pistetään tästä vähän esimerkkiä sinun kirjoitelmista niin ei tarvitse edes linkkiä klikkailla.

        lllllllllll Eka esimerkki miehenä.

        Anonyymi
        2023-08-08 13:30:06

        Oon kateellinen sulle...mulla saman ikäinen anoppi. Kun joskus saunotaan,vähän konjakkia riittää estojen poistoon. Anopilla järkyttävät rinnat ja ne nännit....kun ollaan saunottu pyyhe päällä,konjakki kun vaikuttaa,anoppi aina heittää pyyhkeen pois ja sanoo että heitä sinäkin pois,sitten kikatellen sanoo että kiva nähdä kunnon kulli,kerran sanou että tules tähän,menin sitten,anoppi sanoi että ompa sulla komia terska,rupes vähän jäykistymään,anoppi kysyi kiihottaako sua tälläinen vanha ämmä,sanoin että kyllä,anoppi katsoi kulliani ja sit suoraan silmiini ja sanoi katso,levitti jalkansa,turpea pillu,häpyhuulet helttoineen auki....



        lllllllllll ja toinen esimerkki samasta ketjusta

        Anonyymi
        2023-08-08 19:37:59

        Juuri näin. Ei mitään turhaa,vain seksiä.Tätä mä tarkoitin,anoppi pikku konjakissa näyttelee mielellään ja katselee ja puhuu kullista. Reporankana jalat auki ja pillunhuulet niin rivosti auki. Kerran sanoi että hän ymmärtää kun tollasella terskalla piiskaat,tuli kyllä vähän jäykkyyttä


        Että sellainen "nainen" siinä ja niin tyhmä ettet näköjään edes ymmärrä mitkä kirjoitusvirheet teet aina.

        Ja tässä vielä kaikille hänen naisviestinsä jos linkkejä ei jaksa klikkailla. Tämä ja muutama muu viesti on noiden edeltävien viestien kanssa samassa ketjussa!

        llllllllllllll

        Anonyymi
        2023-08-08 15:59:21

        Tilanne oli äärimmäisen kiihottava,ystäväni dominoi minua,ja minä halusin olla alistettu. Hän ohjasi mua nautintoon...ja mä nautin..hän niin hellästi ja vaativasti avasi minut,luoja että olin märkä...kiihotti kun hän hoki,sä oot mun pikkutyttö...eka hipasu klittaani,melkein laukesin...


    Ketjusta on poistettu 124 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe