Pitäisi syödä jotain

Anonyymi-ap

Mut ei oo mitään ruokaa. Sossutuet taas myöhässä, 3 päivään en ole syönyt kuin kaksi banaania ja kaksi päärynää. Viimeks meni 6 päivää aika vähällä ruualla kun tuet oli myöhässä ja laihduin 2 kiloa.

67

716

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö sulla ole yhtään kaurahiutalepakettia edes. Keittäisit puuron. Ruisleipäpala ja sinappia.

      • Anonyymi

        SDP:n Bile-SanniKaki käy Jauhojengin porukoissa, Hae sieltä "jauhoja"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP:n Bile-SanniKaki käy Jauhojengin porukoissa, Hae sieltä "jauhoja"

        Tai äänestä kokkomusta,niin ei tartte odottaa niitä tukia,kun ne lakkautetaan.


    • Anonyymi

      Olet ilmeisesti väärän värinen ja kansalainen. Ei suomen kansalaisia ole vara elättää

    • Anonyymi

      mites olisi työnteko, siitä saapalkkaa ja pystyy ostaa ruokaa

      • Anonyymi

        Työtä ruoka palkalla 🤣 oletko marinin äänestäjä ?


      • Anonyymi

        Palkat on ajettu alas eikä sillä perhettään elätä.


    • Anonyymi

      Häpeäisit sossupummi. Mee töihin.

      • Anonyymi

        Ei varaa siihenkään


    • Anonyymi

      Eikö kukaan tuttu siirrä alottajalle 20euroa ai niin ei siirrä ku jo ennestään 150euroa velkaa. Jos nälkä on niin kuka käskee oleen niin urpo ettei ruoka avustuksia hae ja muutenkin asiansa hoitava varmistaa sen että ruokia.

      • Anonyymi

        Ei työttömille luottoa ole.


    • Anonyymi

      Hae täydentävää tukea. Sitä saa kun kela vitkuttelee tukien kanssa. Minulla oli kerran 3 kuukautta tuet myöhässä vaikka siihen ei ollut mitään syytä. Kaikki liitteet ja jutut oli kelassa. Hain täydentävää tukea ja sain sitä. Lopulta piti tehdä kelasta valituksia ja se tuomittiin maksamaan minulle korvauksia 800 euroa.

    • Anonyymi

      Hitto tuli sossurahat ja pelasin kaikki mitä nyt teen.Ei oo edes röökiä.

      • Anonyymi

        Jos saatyötömyys korvaus ja haetan täydentävä tukea. Jos täydentävä tuki saminen kestään. Menään sosialivirasto päivystävälle sosiali tuen laskijalle joka antaa häntä apuna osto lapun lähikaupaat.Jos olet tarpeeksi hyvä puhuja saat sen myös kirkon diakonilta.


    • Anonyymi

      makkarakastike ja perunat 2 e, siitä syö kolme päivää, jauhopussista sampylöitä, liki ilmaista.

      • Anonyymi

        Perunat maksaa 0,99€/ kg.
        Makkarapaketti halvin poprilli 1,69€
        Ei saa 2eurolla mitään ruokaa tehtyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perunat maksaa 0,99€/ kg.
        Makkarapaketti halvin poprilli 1,69€
        Ei saa 2eurolla mitään ruokaa tehtyä

        hernekeittopurkki pirkka 0,99
        vaasan tosirukiinen leipä 150 g 0,79

        jää 20 senttiä

        kuivattuja herneitä 500g, liotus yön yli ja soppaa tulee 3 litraa! 1,50€
        kinkkusuikalepussi 1, 50 €


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hernekeittopurkki pirkka 0,99
        vaasan tosirukiinen leipä 150 g 0,79

        jää 20 senttiä

        kuivattuja herneitä 500g, liotus yön yli ja soppaa tulee 3 litraa! 1,50€
        kinkkusuikalepussi 1, 50 €

        menee euron yli

        pirkka maksalaatikko 1 euro 2-3 banaania


    • Anonyymi

      Sitä vastoin on noita leipäkirkkoja jos on vaikia muutoin ruuisa pärjätä täälä kuopiosa on ainakin tuo kuopion ruoka apu mikä taitaa olla tuola teollisuus alueella nykyjään lähempänä linnanpeltoa siittä en ol si ihan varma Millasta sakkia linnanpellolla asustaa kun en itse siellä asu vaikka yhtä naista sieltä tapailinkin joka lopulta osoittautui valehtelijaksi täälä Haapaniemessä on muutoi ollu ihan erittäin mukavaa porukkaa mitä ny tolle yläkerran sällille joutui kolme kertaa huutaan enkä ole ihan täysin varma ymmärsikö vieläkään mu aika näyttänee

    • Anonyymi

      Aikaisemmin se ruoka apu oli tossa keskustassa mu taisi olla että silloisen puheenjohtajan mielestä siinä kai oli liian kova vuokra ja huhujen mukaan joku työntekijä oli häntä syyttänyt kavalluksesta kun oli kai peliongelmainen kuulopuheita ja omia arvailujani tuon peliongelman osalta osin

    • Anonyymi

      Keräät muutaman pantillisen pulloja ja tölkin, niillä panteilla ostat reilusti ruokaa kaupasta.
      Ja mikä estää hakemasta ilmaista ruokaa seurakunnan jakelusta, ruokaa jaetaan jokaisella paikkakunnalla ilmaiseksi.
      Minä palautin tänään keräämiäni pulloja ja tölkkejä, sain panteista rahaa 12,20€! Minulle tosin ei tule mitään sossutukia, kun olen työelämässä.

      • Anonyymi

        Kyllä kelasta saa jos on pienet tulot , mutta pulloista saa tosin hyvät rahat , mutta taitaa olla kilpailtu bisnes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kelasta saa jos on pienet tulot , mutta pulloista saa tosin hyvät rahat , mutta taitaa olla kilpailtu bisnes.

        Minä nyt en saa Kelasta mitään, koska en saa. Kohta saan eläkkeen, eläke alkaa 01.12.2022, mutta jatkan kyllä työelämässä entiseen malliin, alkaa tulemaan tuon eläkkeen muodossa ylimääräistä rahaa 15000€ vuodessa, pitää vaan keksiä hyvä sijoituskohde sille rahalle. Pulloja ja tölkkejä voi kerätä ihan hyvin, ei siinä kummoista kilpailua ole. nytkin suurin osa palauttamistani pantillisista tölkeistä oli kerätty metallinkeräysastiasta! Minulla on vielä täällä kotona pari jätesäkillistä kerättyinä pantillisia pulloja ja tölkkejä, vien ne jossain vaiheessa palautukseen, ei ole kiirettä. Pienet tulot on kyllä meikäläisellä, mutta pärjään tosi vähällä, eihän ruokaan paljoa rahaa kulu ja vaatteita ei tarvitse jatkuvasti ostella. Osaan tehdä ruokaa itse kotona ja kaupasta ostelen tarjouksista ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä nyt en saa Kelasta mitään, koska en saa. Kohta saan eläkkeen, eläke alkaa 01.12.2022, mutta jatkan kyllä työelämässä entiseen malliin, alkaa tulemaan tuon eläkkeen muodossa ylimääräistä rahaa 15000€ vuodessa, pitää vaan keksiä hyvä sijoituskohde sille rahalle. Pulloja ja tölkkejä voi kerätä ihan hyvin, ei siinä kummoista kilpailua ole. nytkin suurin osa palauttamistani pantillisista tölkeistä oli kerätty metallinkeräysastiasta! Minulla on vielä täällä kotona pari jätesäkillistä kerättyinä pantillisia pulloja ja tölkkejä, vien ne jossain vaiheessa palautukseen, ei ole kiirettä. Pienet tulot on kyllä meikäläisellä, mutta pärjään tosi vähällä, eihän ruokaan paljoa rahaa kulu ja vaatteita ei tarvitse jatkuvasti ostella. Osaan tehdä ruokaa itse kotona ja kaupasta ostelen tarjouksista ruokaa.

        Pullonkeräyksesi on ammattimaista toimintaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä nyt en saa Kelasta mitään, koska en saa. Kohta saan eläkkeen, eläke alkaa 01.12.2022, mutta jatkan kyllä työelämässä entiseen malliin, alkaa tulemaan tuon eläkkeen muodossa ylimääräistä rahaa 15000€ vuodessa, pitää vaan keksiä hyvä sijoituskohde sille rahalle. Pulloja ja tölkkejä voi kerätä ihan hyvin, ei siinä kummoista kilpailua ole. nytkin suurin osa palauttamistani pantillisista tölkeistä oli kerätty metallinkeräysastiasta! Minulla on vielä täällä kotona pari jätesäkillistä kerättyinä pantillisia pulloja ja tölkkejä, vien ne jossain vaiheessa palautukseen, ei ole kiirettä. Pienet tulot on kyllä meikäläisellä, mutta pärjään tosi vähällä, eihän ruokaan paljoa rahaa kulu ja vaatteita ei tarvitse jatkuvasti ostella. Osaan tehdä ruokaa itse kotona ja kaupasta ostelen tarjouksista ruokaa.

        Olet suoranainen onnenpekka, jos eläke alkaa 1.12.-22 ja saat heti vuodenvaihteessa
        roiman indeksikorotuksen eläkkeeseesi. Tukiloiset laskee alleen kateudesta.
        Kyllä nyt kelpaa olla työeläkeläinen monen vuoden kurjuuden jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pullonkeräyksesi on ammattimaista toimintaa

        Ei todellakaan ole ammattimaista toimintaa, kerään vain kohdalle osuneet, en keräämällä kerää pantillisia pulloja ja tölkkejä. Ilmoitan kyllä pienen summan verotukseen näistä panteista saaduista rahoista, kun niistä kertyy vuodessa n. 300€, säilytän kuitit.
        Nuorena poikasena kerättiin kaverin kanssa keväisin tienvarsilta pullot ja tienattiin niillä taskurahat.
        Kyllä tämä on sellainen harrastus, jolla vähän tienaakin, hyvin tulee ruokarahat ja joskus olen ostanut joululahjatkin niillä panttien keräämisillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet suoranainen onnenpekka, jos eläke alkaa 1.12.-22 ja saat heti vuodenvaihteessa
        roiman indeksikorotuksen eläkkeeseesi. Tukiloiset laskee alleen kateudesta.
        Kyllä nyt kelpaa olla työeläkeläinen monen vuoden kurjuuden jälkeen.

        Olisin voinut jäädä eläkkeelle jo aiemmin, mutta nyt ajattelin jäädä tuon indeksikorotuksen vuoksi eläkkeelle 01.12.2022. Olisin voinut anoa eläkkeen myös takautuvasti, mutta minulla ei ollut siihen tarvetta, joten taktikoin vain tuon indeksikorotuksen ennen vuoden vaihdetta alkavalla eläkkeellä.


    • Anonyymi

      Ruoka avussa on ulkomaalaiset raksamiehet jonossa , mene sinä sinne .
      tosin on siellä joskus rikkaitakin 🤣

      • Anonyymi

        On joo .Eirasta tulvat oikein rekoilla ,hakemaan elisen leipää. On kuulemma semmone muoti ilmiö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joo .Eirasta tulvat oikein rekoilla ,hakemaan elisen leipää. On kuulemma semmone muoti ilmiö.

        Ruokajonot pitenee, mutta jettava tavara vähenee. Siitä tulee mhdoton yhtälö.
        Ruokakasseja pitää pienentää melkoisesti että riittää kaikille.


    • Anonyymi

      Perseelleen menee kohta noi kaikki ruoka avustus jutut kun kaikki änkee hakeen.

    • Anonyymi

      Olin kerran jakamassa ruokaa. Sinne tuli mies joilla on 30 tonnin auto. Sanoin sille miehelle että näytäppäs tiliotteesi ennen kun tulet hakee köyhille tarkoitettua ruokaa. Sinulla on sen verran kallis auto että varmaan on varaa ostaa ruokaa. Siinä muut ruuan jakelijat meni aika hiljaiseksi mutta sanoin että olen tosissasi, tuskin olet mikään työtön ja köyhä. Mies lähti aika nopeesti pois.

      • Anonyymi

        Taitaa olla oikeen nykypäivän trendi että moni lähtee piruttaan hakeen ruoka avustuksi jukoliste kun saa ilmaiseksi.


      • Anonyymi

        Hyvä että sanoit. Kun kaikki jakelijat kehtaisi sanoa noille elintasojupeille samat, niin voisi olla jopa jaettavaakin niille joille se oikeasti kuuluu.


    • Anonyymi

      viis euroa päivää kohti riittää ruokaan aivan hyvin ja sa amonenlaista jo sillä.

      miinus viiskymmentä leipää ja sama mitä, ei maksa paljoa.

    • Anonyymi

      Pitäisi olla niitten mielten mukaan kaikissa käänteissä.

    • Anonyymi

      Olen varakas ja rakastan köyhiä minulla on antaa sinulle, pähkinöitä joissa on tomusokeria pinnalla .laita osoite ja nimi niin saat. Ne on hyvää ruokaa ja ravitsevia, kuin kertaalleen ravinneet

    • Anonyymi

      Kun rahat loppu en saanut edes maksusitoumusta sossusta ja olin viikon ilman ruokaa. Jalka ongelmani takia en pysty kävelemään ruoka jakoihin. Aikamoista köyhien ja sairaiden vihaamista olen saanut sossulta varsinkin.

      • Anonyymi

        Onko sinulla kotona puista veneen tappia?


    • Saat kaupasta pussin makaroonia sekä K-Menun lihaliemikuutioita vajaalla 3 e. Makaroonia syödessä saa vatsan täyteen etkä kuole nälkään.

      • Anonyymi

        Makarooni onkin pelastus köyhän ruokavaliossa etenkin jos on ketsuppia kotona.


      • Anonyymi

        Siis vajaalla 3€... Makaronipussi maksaa nyt n. 0,35€, niitä saa ostettua eurolla lähes 3kpl ja vielä jää rahaa tuosta 3€ vajaa 2€ muuhun, vaikka kanamuniin, lopulla voi ostaa paketin kaurahiutaleita.
        Paketista (500g) kaurahiutaleita valmistaa n. 15 lautasellista kaurapuuroa! Syön itsekin usein pelkkää kaurapuuroa, jos minulla on vaikka migreeni ja ei oikein muuta pysty syömään. Keitetyllä makaronillakin pärjäilee ja siitä voi tehdä makaronilaatikon kanamunan kanssa.

        Minulla on AINA kotona soijarouhetta, sillä voi tehdä hyvin makaronilaatikon, maistuu kyllä hyvin ja olen joskus tehnyt sokkotestin perheelle, eivät erota sitä perinteisestä lihamakaronilaatikosta. Soijarouheella tehty iso satsi makaronilaatikkoa maksaa alle euron ja siitä syö meidänkin perhe reilusti pari päivää!

        Siis on uus'avuttomuus huipussaan, jos ei yksikertaisia ruokia osaa tehdä ja pitää kunnon kotivaraa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis vajaalla 3€... Makaronipussi maksaa nyt n. 0,35€, niitä saa ostettua eurolla lähes 3kpl ja vielä jää rahaa tuosta 3€ vajaa 2€ muuhun, vaikka kanamuniin, lopulla voi ostaa paketin kaurahiutaleita.
        Paketista (500g) kaurahiutaleita valmistaa n. 15 lautasellista kaurapuuroa! Syön itsekin usein pelkkää kaurapuuroa, jos minulla on vaikka migreeni ja ei oikein muuta pysty syömään. Keitetyllä makaronillakin pärjäilee ja siitä voi tehdä makaronilaatikon kanamunan kanssa.

        Minulla on AINA kotona soijarouhetta, sillä voi tehdä hyvin makaronilaatikon, maistuu kyllä hyvin ja olen joskus tehnyt sokkotestin perheelle, eivät erota sitä perinteisestä lihamakaronilaatikosta. Soijarouheella tehty iso satsi makaronilaatikkoa maksaa alle euron ja siitä syö meidänkin perhe reilusti pari päivää!

        Siis on uus'avuttomuus huipussaan, jos ei yksikertaisia ruokia osaa tehdä ja pitää kunnon kotivaraa!

        Soijarouhe sinänsä ihan ok, mutta jostain syystä se ei minulla pidä nälän tunnetta kauaa poissa. Kokeilin vege-ruokavaliota usean kuukauden ajan, mutta palasin sekaruokavalioon, nyt on taas energisempi olo selvästi. Elämäntapani on hyvin liikunnallinen ja energiaa kuluu, joten sekaruokavalio kuitenkin lienee se mun juttu. Mielelläni muuten olisin vege, mutta painokin putoaa silloin liikaa..ja voimataso hiipuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soijarouhe sinänsä ihan ok, mutta jostain syystä se ei minulla pidä nälän tunnetta kauaa poissa. Kokeilin vege-ruokavaliota usean kuukauden ajan, mutta palasin sekaruokavalioon, nyt on taas energisempi olo selvästi. Elämäntapani on hyvin liikunnallinen ja energiaa kuluu, joten sekaruokavalio kuitenkin lienee se mun juttu. Mielelläni muuten olisin vege, mutta painokin putoaa silloin liikaa..ja voimataso hiipuu..

        Liikunnallinen olen minäkin, juuri olen ollut raivaamassa metsää yhden tutun metsänomistajan metsässä, se on sitä hyötyliikuntaa, tulee polttopuita ja saa olla luonnossa.
        Soijarouhe on ihan hyvä lisä kotivarassa, edullinen ja riittoisaa. Aina on tehdä ruokaa soijarouheella, vaikka sitten niitä makaronilaatikoita tai perunasoselaatikoita. Pari 500g pakettia maksoi tarjouksessa 3€ ja ne on riittäneet pitkään meillä tehdä ruokia. Joskus teen soijarouheella kastikkeen tomaattimurskan kanssa keitetyille perunoille.
        En ole täysin vege, syön broileria ja kalaa, juuri tänään söin uunissa paistamiani silakoita.

        Ruoka ei ole mikään ongelma, se on edullista, kun itse valmistaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikunnallinen olen minäkin, juuri olen ollut raivaamassa metsää yhden tutun metsänomistajan metsässä, se on sitä hyötyliikuntaa, tulee polttopuita ja saa olla luonnossa.
        Soijarouhe on ihan hyvä lisä kotivarassa, edullinen ja riittoisaa. Aina on tehdä ruokaa soijarouheella, vaikka sitten niitä makaronilaatikoita tai perunasoselaatikoita. Pari 500g pakettia maksoi tarjouksessa 3€ ja ne on riittäneet pitkään meillä tehdä ruokia. Joskus teen soijarouheella kastikkeen tomaattimurskan kanssa keitetyille perunoille.
        En ole täysin vege, syön broileria ja kalaa, juuri tänään söin uunissa paistamiani silakoita.

        Ruoka ei ole mikään ongelma, se on edullista, kun itse valmistaa!

        Kyllä minäkin edelleen käytän soijarouhetta/-suikaleita, linssejä, härkistä ja tofua eli kasvisprotskua. Mutta nykyään laitan lautaselle myös vähän kalaa tai lihaa lisukkeeksi. Rankemman treenin jälkeen näin saa ateriasta vähän enemmän ruokaisan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin edelleen käytän soijarouhetta/-suikaleita, linssejä, härkistä ja tofua eli kasvisprotskua. Mutta nykyään laitan lautaselle myös vähän kalaa tai lihaa lisukkeeksi. Rankemman treenin jälkeen näin saa ateriasta vähän enemmän ruokaisan.

        rahka 2dl jotain 80 senttiä, jos on kerättyjä mustikoita tai puolukoita ja mausteeks vähän vaniljasokeria, ai ai


    • Anonyymi

      Niin kyllä aikuisella ihmisellä täytyy psyykkeessä jotain vikaa jos ei syömisiään pysty hoitaan.Päihteet on ongelma ja niitä käytetään eikä sillon syömiset tule mieleen. Helvettiä jotain narkomaania alkaa neuvvoon.

    • Anonyymi

      Jos henkilö vaikka juonut 24pack olusia niin tonttu ostaa tyhjillä tölkeillä 3 olutta lisää aamupäivällä. Sitten iltapäivällä oho on nälkä. 3.60eurolla nippa nappa sais ranskanperunoita,makkan ja teurasjätelihapullia.Hyvällä säkälä jos ruokajakelua niin sinne sitten krapuloissa. Kyseessä voi olla aasi joka ei kykene tekeen mitään.Tyhjiä tölkkejä mennä bongaan mutta moni muukin niitä keräilee.

    • Anonyymi

      Heti kun on rahaa, ostamaan juureksia. 60 eurolla ostin ruokaa, aion pärjätä kaksi viikkoa näillä.

    • Anonyymi

      Toi ihan hyvä tapa että kerralla ostaa enemmän ja vähän junailee ruokia. Itsellä ainakin aamun aloitus niin kaurapuuroa. Ei helvetti sellaista ettei mitään syömistä joinakin päivinä.

    • Anonyymi

      Vain tyhmä tunkee rahansa keskikuraan ja pelikoneisiin.
      Samalla rahalla saisi huomattavan määrän peruselintarvikkeita, mistä
      saisi ruokien perusianeita viikoiksi. Mutta jos ei osaa käydä kuin ärrällä.

    • Anonyymi

      Ostan aina tuki päivänä pakastimen täyteen ruokaa. 2-3 kiloo jauhelihaa, 2-3 kiloo kanasuikaleita. Vihanneksiä 1-2 kiloo. Kalapuikkoja 6 isoo pakettia. Kaappiin ostan jauhoja, spagettia, italianpata pusseja, mausteita, herbekeittoa ostan myös monta purkkia, kaurapuuroa on tälläkin hetkellä 2 pakettia kaapissa. Syön aika paljon kanan koipireisii ja perunaa niitten kanssa. Ei ole ruoka koskaan loppunut.

    • Anonyymi

      Ei kannata tänne ilmotella ivailijoille ja vahingoniloisille joilla kaikkea on yllin kyllin. Olet jo varmaan huomannut ettei kukaan halua auttaa, edes se rikas sukulainen joka voisi halutessaan auttaa. Miksi kurjuuttaan levitellä? Ketään ei aidosti kiinnosta.
      Pitää vain sopetua ja tottua tai luovuttaa.

      • Anonyymi

        Ei kannata luovuttaa vaan kerätä kotiin sitä jemmarahaa, millä selviää kepeästi
        talousvaikeuksien yli. Ei se säästäminen mitään vaikeata ole, mutta vaatii
        kuitenkin melkoisesti pitkäjännitteisyyttä, jopa lukuisia vuosia.
        Eikä se jemmaraha kerry toivottua vauhtia, kun välillä joutuu siitä nipistämään..


    • Anonyymi

      Aloittajan tilanne on jo korjaantunut eikä hän oppinut mitään

    • Anonyymi

      Ikävä tilanne. Ruoka-avustuspaikoista nyt varmaan saisi ainakin jotain syötävää?
      Itsekin joudun kitkuttelemaan aika onnettomilla eväillä usein, vaikkei nyt nälissään tarvitsekaan olla.
      Tämän päivän lämmin ateria oli perunamuussia raejuuston kanssa. Oli onneksi vielä muutama kirsikkatomaatti lisäksi että sai vähän kasvistakin sekaan.
      No, eiköhän tällä aamuun pärjää, aamupalaksi näkkäriä ja maissihiutaleita, lämmin ateria on taas pottumuussia jollain höystöllä.

      • Anonyymi

        Paketti 500g kaurahiutaleita maksaa 0,55€, siitä tekee n. 15 lautasellista kaurapuuroa ja 5kg perunaa maksoi 0,99€. Keräkaali maksoi 0,99€/kg, siitä raastaa kummasti salaattia.


    • Anonyymi

      Osta ruokaa äläkä ryyppäile niin tilanne muuttuu.Mene kauppaan ostaa syömistä.

      • Anonyymi

        En ryyppää ollenkaan.
        Mitenkäs on oman alkoholinkäyttösi laita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ryyppää ollenkaan.
        Mitenkäs on oman alkoholinkäyttösi laita?

        Hörpin olusia ja ostan ruokaa.


    • Anonyymi

      Sittenhän se ongelma justiin onkin korvien välissä jos ei edes ryyppää ja ruoka loppu ni joku ei täsmää.Sitten kirjoitat en oo alottaja.

      • Anonyymi

        En ole hullu myöskään.
        Mites oma todellisuudentajusi ja mielenterveytesi laita ylipäätään on?
        Lisäksi ainoastaan idiootit käyttävät päihteitä, joihin olusetkin kuuluvat.


    • Anonyymi

      Eikö nää osaa yhtään varautua. Pitää vain hankkia kuivaelintarvikkeita silloin
      kun on rahaa, niin niitä voi sitten hyödyntää heikomman talouden aikana.
      Perunoita tai porkkanoita kylmävarastosta ja lohi- tai tonnikalapurkki auki.
      Noillakin pärjää ihan mukavasti muutamia päiviä ilman rahoitusta.

    • Anonyymi

      Ei työttömyysrahalla voi isoa varastoa ostaa ruokaa kaappiin. Tuet voi myöhästyy 2 kuukauttakin, mitä sitten teette. Itse teen pimeitä hommia jotta on säästössä rahaa koska kyllä ne sossussa tekee kaikkensa että tuet myähästyy ja köyhä joutuu kuseen.

      • Anonyymi

        Eihän sellainen kuivaelintarvikkeiden varasto nyt mahdottomia maksa ja vettä saa
        hanasta sekä maidon ja margariinin halvalla kaupasta. Pitää vain ryhtyä toimeen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe