Uutta demokratiaa ja uusia valtioita entiselle paikalleen siirrettävän itärajan taakse! Tuossa luonnos .... karttapiirustus, mitä ovat uudet itäiset naapurimaat, nyt heti sen jälkeen kun Venäjä (ent. Neuvostoliitto) pirstaloituu! Pietarin. ent.Leningradin alueesta tulee oma, Moskovasta riippumaton kaupunki-valtionsa, ja sen eteläpuolelle Inkeri!
https://kaino.kotus.fi/www/verkkojulkaisut/julk129/karjala_kartta.shtml
Jäämeren rantaan palautetaan tietysti Suomeen kuuluneet alueet, mutta riittäähän siellä maata, myös perustettavalle saamelais-valtiolle!
Muinainen Neuvostoliitto kun on alistanut toistasataa kansaa, niin riittähän noissa uudisvaltioissa rakentamista! Eiköhän tuo hyvin onnistune, kun ottavat mallin USAsta ja sen osavaltioista!
Järjestelyt Venäjän erikoisoperaation jälkeen!
Anonyymi-ap
1
672
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329