Rannikkogroup Oy

Anonyymi-ap

Itselläni olis tarve ML350 moottorille. Oon kuullu että tästä kyseisestä firmasta saa mersun moottoreita. Onko kellään tietoo tehdäänkö ne moottorit tuossa firmassa ite vai tuleeko ne jostain valmiina?

24

3080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moottori asioista en tiijä mutta varaosa myynti tuntuu ainakin olevan hallussa. Itsellä oli tarve isommalle tankille sprintteriin ja tästä puulaakista löytyi 100 litran tankki. Sieltä kerrottiin mitä osia tarvii ja ne kuulu hintaan. Sovittiin kaupat, maksun ne kylläkin halus etukäteen, mutta osatki kyllä saapu parin päivän päästä. Tää homma ainaki meni hyvin maaliin.

    • Anonyymi

      Eikö firmalla ole puhelinta vai etko osaa omaasi käyttää?

      • Anonyymi

        Ehdinkin jo soittaa kyseiseen firmaan ja sain kaupat sovittua ja ensi viikolla haen moottorin. Kokemuksia ihan vaan olisin kysellyt ja osaan kyllä käyttää puhelinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdinkin jo soittaa kyseiseen firmaan ja sain kaupat sovittua ja ensi viikolla haen moottorin. Kokemuksia ihan vaan olisin kysellyt ja osaan kyllä käyttää puhelinta.

        Alkuperäisenä kirjoittajana akko sanoa sen verran että moottori haettu ja toimii, eli kaikki sujui hyvin!


    • Anonyymi

      Oon ostanu moottorin osia tästä firmasta ja ne kaupat meni ihan ok. Käteismaksu kylläkin, mut osat toimi, ei ongelmaa.

    • Anonyymi

      Ollaan firman rintteriin teetätetty moottorivaihto tuolla, pari päivää myöhästy luvatusta mut muuten toimi homma hyvin ja moottorilla jo menty kolmatta vuotta.
      Maksuaikaa eivät myöntäneet kuin viikon laskulle.
      Seuraavan moottorinki vois jopa tarvittaessa ostaa.

    • Anonyymi

      Soittelin moottorin osia taannoin, muualta ei löytyny mutta täälä sattu oleen se mitä kaipasin. Se meni siis hyvin, moottori remonteista en tierä

    • Anonyymi

      Sain hyvän tarjouksen moottorin vaihrosta. Epäilyä aiheutti alkuun alhanen hinta, mutta sitte selevis että nää kunnostaaki moottorit itte ja siks pystyivät meleko kilpaalukykyyseen hintahan. Auto toiminu ainaki vielä hyvin

    • Anonyymi

      Ostin kerran varaosia täältä. Käteismaksu oli.

      • Anonyymi

        Varaosia kans joskus ostin sprintterin moottoriin, kesti vähän aikaa toimitus, mut osat oli ok


    • Anonyymi

      Mulla hajos kerran tien päällä moottori ja soitin apua kyseisestä firmasta, hommat suju ja pääsin jatkamaan matkaa, kiitos vielä siitä.

    • Anonyymi

      Itsellä hyvät kokemukset kyseisestä firmasta varaosakauppojen muodossa,

    • Anonyymi

      Olllaan myös teetetty pienimuotoinen moottoriremppa Sprintteriin tässä firmassa. Moottori toimii ja kaikki sujui hyvin. Iso peukku!

    • Anonyymi

      Itsellä ihan hyviä kokemuksia. Ammattitaitoa löytyy! +++

    • Anonyymi

      Ala-arvoista asiakaspalvelua, lupaillaan yhtä ja toista, teot ovat kuitenkin jotain muuta. Moottoriremontti venyi ja venyi ja puuttuvia osia sai perätä moneen kertaan, eikä siltikään niitä saatu.

      • Anonyymi

        Itsellä auto seissyt siellä puoli vuotta moottorin korjauksessa, eivätkä vastaa puhelimeen.
        Kaksi kuukautta sitten vielä vastasi, silloin auto luvattiin maanantaina tuoda


    • Anonyymi

      Kannattaa välttää koko firmaa jos ei halua ongelmia. Kokemusta on.

    • Anonyymi

      Kerran asioinut kys. yrityksen kanssa ja itsellä ainakin kaikki sujui hyvin.

    • Anonyymi

      Varaosakauppaa tein, hyvin sujui.

    • Anonyymi

      Mulla on taas pelkästään hyvä kokemus firmasta. Varaosakaupat meni just eikä melkeen kohilleen! Täydet pisteet!

      • Anonyymi

        Kyseisestä firmasta ei saa yhtään hyvää palvelua. Kokemusta on. Esiintyy väärällä nimellä ja kun rahat saanut huonosta osasta niin ei enää vastata mihinkään puheluun sekä viestiin. Osan piti olla täysin priimakuntoinen.. Mutta toisin kävi.


    • Anonyymi

      Huonot kokemukset!!! Ei yhtään pistettä. En suosittele.

    • Anonyymi

      Ei voi suositella. Ihme touhuilua. Rahat saatuaan ei vastaa enää viesteihin.

    • Eikö tätä viimeistä viestiä kannattaisi hieman avata, sillä nyt ei kukaan ymmärrä,
      mitä on tapahtunut.
      Saitko edes sen moottorin ja jos sait, niin oliko se käypä?

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe